welke 3quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij praat/typt nog wel het meest normaal van de 3
Hij, jij en Robinhoooooquote:
Beter, ik heb ook nog wel eens op de 25ste gehad ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Tilburg ook. Maar daar was 13 juli de laatste geloof ik. En daar zijn dus de hertentamens bij inbegrepen..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat alle conducteurs maar een enge ziekte mogen krijgen. Mijn god.
nee, maar ik moest wel inkomen. Merkte wel dat m'n tempo aan de lage kant lag terwijl ik anders altijd vrij vlot werk.quote:
Heb je en boetequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat alle conducteurs maar een enge ziekte mogen krijgen. Mijn god.
hij komt dan ook uit het meest grote dorp..quote:
Hier zijn we, op 1 grote klap na, ontsnapt aan de onweer volgens mij..quote:
Ik heb wel S01 en S02 laatste gehad van iemand.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, Daggla, kijk je Breaking Bad? JE MOET HET KIJKEN.
Het is echt de geniaalste serie ooit. Op een gegeven moment is er een scene waar ze heroine gaan spuiten; zo fuckin geniaal gefilmd.
Ik kan gewoon geen Nederlandsquote:
Hij gaat met zonder koffers.quote:
Ah, nicequote:
Hey ik ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, nice.
Ik ga ook vrijdag, wel echt achterlijk vroeg op. Snap niet meer waarom we die vlucht geboekt hebben
.
Metropool Vriezenveenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij komt dan ook uit het meest grote dorp..
Het heeft maar 1 straatquote:
quote:
Whehe, nou ja, ik moet ook wel zo vroeg op; driekwartier langer reizen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet janken dus, BS.
Ik moet wsl gewoon doorhalen..
Maar Genderen en Fleringen kende ik niet. En Vriezenveen welquote:
Genderen ken ik ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar Genderen en Fleringen kende ik niet. En Vriezenveen wel
Ah voor mij is het maar 2 korte stops met de trein.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe, nou ja, ik moet ook wel zo vroeg op; driekwartier langer reizen he.
Welke (gratis) voetbalmanagers dingen zijn er allemaal?
quote:
Ow je loopt nog even voor alle gemak de 50 ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef Houniet het volgende:
Gasten.
Eerste dag ging lekker. Wat een vrouwen hier zeg
die slepen me er wel doorheen.
Vandaag 53km gelopen, met 2 uur slaap.
Nu weer slapen, morgen wat beter uitgerust.
Gegroet, Hoenjé.
Inderdaad, waar het ene dorp een knokploeg naar het andere had gestuurd, omdat iemand van 8 aan de Dropshot was gezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
Hij bedoelt vast Zenderen wat ik laatst tegen jou zei
Eerste gedeelte klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad, waar het ene dorp een knokploeg naar het andere had gestuurd, omdat iemand van 8 aan de Dropshot was gezet.
Je kan best leuke prijzen winnen hoor.quote:
Ok ok, ze was er niet aan gezet maar ze pakte ze zelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eerste gedeelte klopt.
Dat laatste was iets heel anders
Ja man, en ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow je loopt nog even voor alle gemak de 50 ook.
En spreek je jou naam serieus uit als Hoenjé?
WTF ik dacht altijd Houniet in de zin van: ik hou niet van Tukkers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man, en ja.
Nu echt slapen, tot morgen!
Wat een sfeer hier btw![]()
!
mooie prijzen voor een gratis poule.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ja ik heb dat ook voetbalzone manager. Heb me hele team etc al bij elkaar.
Ja en het was niet de reden van de knokploegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok ok, ze was er niet aan gezet maar ze pakte ze zelf.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Breach het volgende:
[..]
WTF ik dacht altijd Houniet in de zin van: ik hou niet van Tukkers.
Waarom is eigenlijk je reactie geedit in het wereldberoemde Abel topic?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man, en ja.
Nu echt slapen, tot morgen!
Wat een sfeer hier btw![]()
!
Pffquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
Poe, Voigt zwaargewond naar het ziekenhuis afgevoerd. Fotograaf dacht eerst dat hij dood was
[ afbeelding ]
echt een enge crash was datquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
Poe, Voigt zwaargewond naar het ziekenhuis afgevoerd. Fotograaf dacht eerst dat hij dood was
[ afbeelding ]
Zou er dood nog niet gevonden willen worden.quote:
Auch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |