Ik wist het niet zeker. Maar het nummer wat ik er bij bedacht klopt inderdaad. Dus die kende ik ookquote:
Wat wil je als je over het asfalt schaaft met 60 km per uur.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Zie nu een andere foto van Voigt.
[ afbeelding ]
quote:Just heard from Frank Schleck that Jens is doing ok. Good news.
Woendag is altijd de ergste dag (voor 50 km lopers , maar goed dat je al slaaptquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef Houniet het volgende:
Gasten.
Eerste dag ging lekker. Wat een vrouwen hier zeg
die slepen me er wel doorheen.
Vandaag 53km gelopen, met 2 uur slaap.
Nu weer slapen, morgen wat beter uitgerust.
Gegroet, Hoenjé.
Ik zag het toevallig in AT staan. Kijk normaal nooit in FB. Maar BS is ook de enige mod die bijna nooit gezeik om zn oren krijgt, dus in die zin vond ik het wel opvallendquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wacht ook op een naamtopic.
Ik heb namelijk ook een post van hem aangepast.
Hoe loop je een half blauwtje?quote:Op woensdag 22 juli 2009 05:10 schreef Kopbal het volgende:
keihard een half blauwtje gelopen
Nu slapen, trusteeeee
En ik heb 6 maanden vrij gehad. En vanaf maandag niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt weer mooi weer!Zondag naar Bloemendaal en volgende week vrij.
![]()
Vrijdag ga ik naar meine heimat. Daar is het pas lekker weerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt weer mooi weer!Zondag naar Bloemendaal en volgende week vrij.
![]()
Had je die gister gewoon niet vanuit je werk mee kunnen nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef RayMania het volgende:
In de trein. Even m'n fiets ophalen en thuis fixen. Dit keer maar niet fietsend.
jaja, ik heb er zin aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen nou vandaag dan het echte spektakel in de tour
Had ook gekund, maar ik moest toch nog wat in Utrecht doen. En een fiets in een drukke trein is ook niet alles.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Had je die gister gewoon niet vanuit je werk mee kunnen nemen
Ja, wat is het nou? De een zegt dat-ie geweldig is en de ander weer ruk.quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 06:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe loop je een half blauwtje?
Heb je hem er lafjes tegen aan mogen leggen voor je weg moest??
Ik dacht dat je een blauwtje loopt als er helemaal niks lukt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef RayMania het volgende:
Dat noemen we gewoon een blauwtje.
Als er mensen zijn die het een kut film vinden dan hebben ze geen gevoel voor humor. Echt geweldig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? De een zegt dat-ie geweldig is en de ander weer ruk.
JA, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Denk toch dat ik die zaterdag maar even ga kijken in de bios.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? De een zegt dat-ie geweldig is en de ander weer ruk.
Wat is er wel gelukt danquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een blauwtje loopt als er helemaal niks lukt.
Ik vind zulk soort films vaak om te huilen zo slecht. Trailer van The Hangover bekeken, staat daar 'van de makers van Old School.' Dat is echt serieus een van de slechtste films die ik ooit gezien heb.quote:
Beetje zoenen, beetje voelen. Uiteindelijk bracht ik haar naar huis zegt ze voor de deur dat t misschien toch niet zo'n goed idee is. Ze was te zat en wist niet of haar ouders t wel een goed idee vonden.quote:
Doe Houniet de groeten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vierdaagselopers komen nu voor m'n deur gelopen trouwens.
Op mijn werk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Prosac het volgende:
Mensen die The Hangover ruk vinden, zijn die er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |