SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je het toch wel onder de categorie blauwtje rekenen denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Beetje zoenen, beetje voelen. Uiteindelijk bracht ik haar naar huis zegt ze voor de deur dat t misschien toch niet zo'n goed idee is. Ze was te zat en wist niet of haar ouders t wel een goed idee vonden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
Wat moet je doen als je brand in je koelkast hebt?En weer een RayMania kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit had zomaar een topact op de volksfeesten in Tilburg kunnen zijn. Maar kerk, wat is dit slecht (past wel heerlijk bij de grappen van Ray)quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_naar_malaga.html
jezus christ
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Laatste dan.
Het staat in de wei en werkt goed bij menstruatie.ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is echt te slecht![]()
Waarom is het Surinaams woordenboek zo dun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zwart en als het uit de boom valt gaat er een kachel kapot..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef sjimz het volgende:
Wat is het verschil tussen een Duitser en SCH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is echt te slecht![]()
Waarom is het Surinaams woordenboek zo dun?Die eerste is wel geniaal, maar ik kende hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Sorry????? Ik heb geen humor???quote:Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Wat is het verschil tussen een kok en SCH dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:22 schreef Prosac het volgende:
Wat is het verschil tussen een kok en SCH dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
quote:quote:quote:quote:AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
![]()
!!!!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
![]()
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Ja, hallo, dat was in HOOLS. Daar mag zulke tonghumor.quote:Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
En ik krijg er notes voorquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat was in HOOLS. Daar mag zulke tonghumor.
Ja, die onzin. Het is niet eens leukquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook woonwagenkampBreach.
Kijk als Tong zegt dat hij shoarma eet en ik vraag of dat dan ook in de magnetron kan, dan is dat nog om te lachen.
Maar ik heb nooit aanleiding gegeven waarom ik in een woonwagenkamp zou zitten. En al was dat zo, dan is het nog niet leuk
Hij heeft pas zo'n gouden naamkettinkje met Jaap bij me gekocht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
Ik moest wel lachen toen ik het las, maar hoe weet SCH dat jij in een woonwagenkamp woont?AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Mn pa had er pas wat ergens in Almere mee genomen. Ook eentje met Ray en Samantha aan elkaar.quote:AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Wat is het toch debiel dat mijn OV niet meer geldig is.
En irritante kut kinderen in de trein, met debiele ouders.
En natuurlijk al die Legioen debielen in de stad.uit de trein!
![]()
Ik moest mijn OV vorige week inleveren. Dan besef je echt dat je studentenleventje (lees: luizenleventje) voorbij is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het toch debiel dat mijn OV niet meer geldig is.
En irritante kut kinderen in de trein, met debiele ouders.
En natuurlijk al die Legioen debielen in de stad.uit de trein!
Zo, en nu asociaal bankhangen, laptoppen en de Tour kijken.
Whehe!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik moest mijn OV vorige week inleveren. Dan besef je echt dat je studentenleventje (lees: luizenleventje.) voorbij is.
Maar het slaat toch echt nergens op dat een week ov een maand lang niet geldig is, een weekend ov het hele jaar door.![]()
hehe, veel klasgenoten van mij hebben gewoon opgegeven dat ze hun OV kwijt zijn. Dan betalen ze een vrij lage boete maar kunnen nog wel het hele jaar gratis met het openbaar vervoer![]()
![]()
Maar dan kun je nog een controle tegenkomen, als je dan gepakt wordt ben je wel nat volgens mij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef toma het volgende:
hehe, veel klasgenoten van mij hebben gewoon opgegeven dat ze hun OV kwijt zijn. Dan betalen ze een vrij lage boete maar kunnen nog wel het hele jaar gratis met het openbaar vervoer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Omdat een week-ov normaal 5 dagen per week geldig is en een weekend-ov maar 2.5 misschien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe!
Maar het slaat toch echt nergens op dat een week ov een maand lang niet geldig is, een weekend ov het hele jaar door.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef sjimz het volgende:
Wat is het verschil tussen een Duitser en SCH?Nee man, hij is dolletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is echt te slecht![]()
![]()
![]()
Ik ben in 2 jaar nog nooit zo'n controle tegen gekomen... Dat ze ook echt het nummer checken enzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog een controle tegenkomen, als je dan gepakt wordt ben je wel nat volgens mij.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ik in mijn hele OV carriere welgeteld 2x.
Maar mocht je controle krijgen, ben je wel zuur. Dan mag je gewoon die 150? euro per halve maand gaan dokken.![]()
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef toma het volgende:
hehe, veel klasgenoten van mij hebben gewoon opgegeven dat ze hun OV kwijt zijn. Dan betalen ze een vrij lage boete maar kunnen nog wel het hele jaar gratis met het openbaar vervoer
Daar heb ik dus serieus niet aan gedacht
Ik gebruik mijn ov toch niet alle 5 dagen van de weekquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat een week-ov normaal 5 dagen per week geldig is en een weekend-ov maar 2.5 misschien?. Ik vind het een raar iets in ieder geval, dit verschil.
![]()
ik wel laatst nog gaat tegenwoordig digitaal volgens mij, gewoon scannen en ze hebben het binnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben in 2 jaar nog nooit zo'n controle tegen gekomen... Dat ze ook echt het nummer checken enzo.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Onder andere. Moest even mijn fiets van Utrecht naar Almere moven en wat anders doen. Heb toch nog een shitload aan vrije dagen staan, dus waarom nietquote:. Ik zou zo een maand vrij kunnen nemen nog
.
Vanochtend nog. En al vaker gehad.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wel laatst nog gaat tegenwoordig digitaal volgens mij, gewoon scannen en ze hebben het binnen.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Ik krijg visuals.
Doe je ook A2M?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef SCH het volgende:
Ik roer trouwens nooit in een poepgebied. Ik duw gewoon doorAFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Zeggen dat je week-OV gejat is en dan van je nieuwe OV een weekend-kaart maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Daar heb ik dus serieus niet aan gedacht![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: