Nou inderdaad zegquote:Op maandag 20 juli 2009 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
En het verhaal van Vogeltjesdans is wel heul sneu
Oh goed dat je het zegt, ik nog nietquote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef conleche het volgende:
TVP en dan zeg ik ook maar direct dat ik m'n sig. weer heb aangepast.![]()
*trots is.
Coquote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef conleche het volgende:
*trots is.
Nee hoor! Ik verklaarde alleen mijn liefde even!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch niet weer 2 PM's verstuurd he Greys?
* Ingetje79 verklaart dan ook ff liefde tav ElisaBquote:
Ik zie het niet zitten om te proberen al die topics bij te houden in m'n sig (thuis beperkt internet, en op het werk schijn ik te moeten werken), heb het dus maar iets anders opgelostquote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef conleche het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 verklaart dan ook ff liefde tav ElisaB
Komt er aan!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil ook graag meehelpen! Mag ik een PM voor pakket A?
Slim van ons he? Die foto'squote:Op maandag 20 juli 2009 11:04 schreef As_33 het volgende:
Na nog een blik op de foto in de op geworpen te hebben heb ik er pakketje A + B van gemaakt, geld is overgemaakt.
maar zal dan wel daarbij zitten (hoop ik dan maar)quote:Op maandag 20 juli 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
maar hij zei dat dat kon omdat sommige bedragen nog niet verwerkt waren.
Je kunt wel eentje adopteren, op afstand.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef Ml-etje het volgende:ook voor deze ronde weer een tvp en idd die op foto..dat was ook de reden dat ik meteen riep ik doe mee en vroeg of ik zo'n hummeltje kon adopteren (wat dus niet kan en ook heel logisch is).
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
En ik heb net even de ING gebeld, want ik heb een soort shocking tussenstand qua saldo,
WTF!quote:
Wat zijn jullie toch allemaal superquote:685 EURO IS ER AL BINNEN!
Je bent een schat!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef Phaidra het volgende:
Geld is onderweg!Ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk opgehaald wordt!
Dan rommel ik ff in de mailquote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga Iteejer even een rolberoerte bezorgen, qua tagjes zetten!![]()
Ja he!quote:
Komt een PMetje aanquote:Op maandag 20 juli 2009 11:30 schreef Smash-it het volgende:
Ik wil ook een pakketje A doen!
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt wel eentje adopteren, op afstand.
Soort Foster Parents Poesje![]()
Gaan we n.a.v. deze actie ook doen; een Fok! Foster Parents Poesje en Hondje![]()
Kan al vanaf 3 euro per maand!
Wow!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een schat!We zitten nu al haast op 700 euro!
![]()
![]()
Euhm...schrik je niet enorrrrm van het bedrag?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:35 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
PM gehad van Nies voor het rek nr, en beantwoord!
En het is alweer overgemaakt! Hele kleine moeite en het is echt voor een goed doel..quote:
Welke is dat,quote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En het is alweer overgemaakt! Hele kleine moeite en het is echt voor een goed doel..![]()
Zit ook die verhalen te lezen en ik vind deze er zo zielig uitzien:
[ afbeelding ]
Super!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En het is alweer overgemaakt! Hele kleine moeite en het is echt voor een goed doel..![]()
[ afbeelding ]
fuck me! Eerst bijlezen, en dan bijna 700! euroquote:Op maandag 20 juli 2009 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...schrik je niet enorrrrm van het bedrag?
De boel, als in je hele pc, of enkel je browser?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Steeds als ik naar PM wil loopt de boel vast
Hier niet...heb net maar es ff flink opgeschoond daarquote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Steeds als ik naar PM wil loopt de boel vast
Ochgos,quote:Op maandag 20 juli 2009 11:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=189
Ah jeetje, wat een stakkerquote:Op maandag 20 juli 2009 @ 11:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sommige mensen iddquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mja het verhaal van het beestje (de naam is me ontschoten) dat ze te lang met suikerziekte door hebben laten lopen zodat hij/zij nu blind is deed me echt heel
aanlopen. Hoe kun je zoiets doen vraag ik me dan echt af.
quote:
Ooh geloof me, dat soort dingen zijn dagelijkse kost, Helaasquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mja het verhaal van het beestje (de naam is me ontschoten) dat ze te lang met suikerziekte door hebben laten lopen zodat hij/zij nu blind is deed me echt heel
aanlopen. Hoe kun je zoiets doen vraag ik me dan echt af.
Zelfde als vorig jaarquote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier niet...heb net maar es ff flink opgeschoond daar![]()
Dus als Q nog ff opnieuw der 06 wil PMen...of het moet nog dezelfde zijn als vorig jaar, want dan staat ie nog in m'n tel.
Ik ben gestopt met lezen om te voorkomen dat ik er een ris adopteer of ons verbouwingsbudget overmaakquote:Op maandag 20 juli 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh geloof me, dat soort dingen zijn dagelijkse kost, Helaas
Mijn DA krijgt ook vet vaak katten binnen, die hebben dan bv iets, en dan hebben ze daar echt vet lang mee doorgelopen, en dan wil de eigenaar de kosten niet betalen en doet dat zonder te knipogen afstand van het dier
Das toch niet normaal te noemen. Alsof het speelgoed is
En dat ene hondje bij DTH die ws van het balkon van 7 hoog geflikkerd is (ja, door mensen) en daardoor nog maar 3 poten heeft
Ja, kijk maar eens op Index en dan bovenaan!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat houdt dat index in?
Dattie bij de forumindex staat ofzo?
Jepquote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat houdt dat index in?
Dattie bij de forumindex staat ofzo?
Dat is met Ziggy ook zo. Die was enorm vermagerd vanwege dr schildklier en is daardoor bijna al haar spierkracht kwijt. Daarom is ze zo zwak en mank. Als ze gewoon medicijnen had gehad zou ze nu heel anders zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 @ 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh geloof me, dat soort dingen zijn dagelijkse kost, Helaas
Mijn DA krijgt ook vet vaak katten binnen, die hebben dan bv iets, en dan hebben ze daar echt vet lang mee doorgelopen, en dan wil de eigenaar de kosten niet betalen en doet dat zonder te knipogen afstand van het dier
Das toch niet normaal te noemen. Alsof het speelgoed is
Maar gelukkig woont Ziggy nu gezellig bij julliequote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is met Ziggy ook zo. Die was enorm vermagerd vanwege dr schildklier en is daardoor bijna al haar spierkracht kwijt. Daarom is ze zo zwak en mank. Als ze gewoon medicijnen had gehad zou ze nu heel anders zijn.
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 @ 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar gelukkig woont Ziggy nu gezellig bij jullie
En wat staat dat groen je goed!quote:
Jaquote:
Avatar bedoel je? Tuurlijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
Groen! Ladies kan ik jullie afbeelding pikken?
Hoi! Wat leuk dat je even reageert!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:09 schreef Jessy.G het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet zo vaak op fok kom, laat staan dat ik hier post.. Maar nu ik dit zie moet ik toch echt even reageren! Ik vind het echt geweldig wat hier gebeurd! Ik werk zelf al een tijdje als vrijwilliger in bij Dierenthuis en het is een ontzettend liefdevol geweldig initiatief.![]()
Ik zal straks nog eens even wat zelfgemaakte foto's posten!
Uhu dat had ik al gezien,quote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kijk maar eens op Index en dan bovenaan!
Oh wat leuk!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:09 schreef Jessy.G het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet zo vaak op fok kom, laat staan dat ik hier post.. Maar nu ik dit zie moet ik toch echt even reageren! Ik vind het echt geweldig wat hier gebeurd! Ik werk zelf al een tijdje als vrijwilliger in bij Dierenthuis en het is een ontzettend liefdevol geweldig initiatief.![]()
Ik zal straks nog eens even wat zelfgemaakte foto's posten!
Heb de PMs al verstuurdquote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En Q! Ga es aan het werk, 2 PM's en 1 mail!
I laf joe!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
Ik wil graag pakket B doneren! Heb al een mailtje gestuurd.
Oh! Het is goed dat jullie dat zeggen! Ik hou mijn mondquote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
En ECHT niets zeggen hoor!Het moet een verrassing blijven!
Beloofd?
Je kunt een mailtje sturen naar asielactie@gmail.com of hier gillen dat je een PM wilt.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef TheFrankey het volgende:
Ik wil pakket B wel ; is deze post dan genoeg? of moet ik ergens heen mailen
Ze weten dat we met een actie bezig zijn, maar wat de resultaten zijn willen we graag als verrassing houdenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Oh! Het is goed dat jullie dat zeggen! Ik hou mijn mond
Baloe had bijna in huis gepoept! Diarree. Dus ik was ff buitenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En Q! Ga es aan het werk, 2 3 PM's en 1 mail!
Je hebt PM!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef TheFrankey het volgende:
Ik wil pakket A en B wel ; is deze post dan genoeg? of moet ik ergens heen mailen
Pm of mail je?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Gloei het volgende:
Doet u mij maar een pakketje B. En ik zal een link in m'n fobo kwakken.
Lekker!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had bijna in huis gepoept! Diarree. Dus ik was ff buitenik ben er weer!
Ik werk het even bij qua PM, Ing met de mail!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had bijna in huis gepoept! Diarree. Dus ik was ff buitenik ben er weer!
fine with me!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werk het even bij qua PM, Ing met de mail!
Mag jij zo weer!
PM!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Gloei het volgende:
Doet u mij maar een pakketje B & bijbehorende PM. En ik zal een link in m'n fobo kwakken.
Fijnquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Oh! Het is goed dat jullie dat zeggen! Ik hou mijn mond
Toen ik vanmorgen op de rekening keek zag ik dat er ook mensen waren die heel wat pakketjes tegelijk hebben gestort!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef MamsX het volgende:
Wel leuk om te zien dat het vooral om pakketjes B gaat
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Speciaal voor Aagje Q; ik ben maandags vrij...en da's dan ook direct m'n enige vrije dag, dus ik ga ff wat in huis doen
Ik zal de volgende keer wel even vragen wat ze echt nog dringend nodig hebben ofzo. Ik werk er altijd op zondag en dan zijn er ongeveer 10 vrijwilligers bezig daar. Ik ga zeker proberen om er 12 september ook bij te zijn!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn![]()
Heb je trouwens nog tips voor ons?
Bijvoorbeeld iets wat de beestjes heel leuk of lekker vinden?![]()
En hoeveel mensen zijn er gemiddeld aan het werk op een zaterdag?
En tot slot...ben je er 12 september ook, want dan komen we!
Geweldige foto'squote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Jessy.G het volgende:
[ afbeelding ]
Frits, mist een oogje..
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een pony, Pepito! Die zou anders naar de slacht zijn gebracht (Is echt heel grappig, die pony loopt daar gewoon vrij rond tussen alle katjes en hondjes)
[ afbeelding ]
Ozzy, is echt een van de liefste trouwste hondjes die ik daar ken
[ afbeelding ]
En dat ben ik met een paar katjes!
[ afbeelding ]
Dit is Bomba, zijn dij-operatie kostte geloof ik rond de 8000¤ dus ze hebben geld hard nodig..
Als we straks het totaalbedrag hebben gaan we hier in de topics, eind augustus, gezamenlijk overleggen wat we er het beste van kunnen kopen. Aanbiedingen af struinen, grote hoeveelheden kopen ivm korting enz. Dus alle genoemde spullen in de pakketten worden gekocht, in een hoeveelheid die voor Dierenthuis het fijnst is!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Er worden wel gelijke aantal pakketjes 'ingekocht'?
Anders heb je straks een overschot aan bepaalde dingen,.
Al weet ik wel dat het symbolisch is, deels. Maartoch.
Okeeej! Misschien tot dan!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel even vragen wat ze echt nog dringend nodig hebben ofzo. Ik werk er altijd op zondag en dan zijn er ongeveer 10 vrijwilligers bezig daar. Ik ga zeker proberen om er 12 september ook bij te zijn!
VD!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic gaat sneller dan in kan bijhouden
Ahhh! Pepito en Bomba zijn echtquote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Jessy.G het volgende:
[ afbeelding ]
Frits, mist een oogje..
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een pony, Pepito! Die zou anders naar de slacht zijn gebracht (Is echt heel grappig, die pony loopt daar gewoon vrij rond tussen alle katjes en hondjes)
[ afbeelding ]
Ozzy, is echt een van de liefste trouwste hondjes die ik daar ken
[ afbeelding ]
En dat ben ik met een paar katjes!
[ afbeelding ]
Dit is Bomba, zijn dij-operatie kostte geloof ik rond de 8000¤ dus ze hebben geld hard nodig..
Hoi Qweaquote:
Ik weet niet zeker waarom hij daar zit eigenlijk, snap het echt niet! Het is zo'n schatje! Hij geeft altijd kopjes, net als een kat haha. Jullie worden echt verliefd als jullie daar komen op 12 september, ik weet t zeker!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Oh Jessy, die foto's!Ik smelt!
Waarom zit zo'n Ozzy nou niet gewoon bij mensen thuis dan?
Wilde niemand hem?
[..]
Als we straks het totaalbedrag hebben gaan we hier in de topics, eind augustus, gezamenlijk overleggen wat we er het beste van kunnen kopen. Aanbiedingen af struinen, grote hoeveelheden kopen ivm korting enz. Dus alle genoemde spullen in de pakketten worden gekocht, in een hoeveelheid die voor Dierenthuis het fijnst is!
Mijn dochter (1 jaar) heeft ook een donatie gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen op de rekening keek zag ik dat er ook mensen waren die heel wat pakketjes tegelijk hebben gestort!![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:29 schreef MamsX het volgende:
[..]
Mijn dochter (1,5 ) heeft ook een donatie gedaan![]()
Ze is heel erg gek op Pvoezen namelijk![]()
Ik heb haar wel al een account gegeven maar ze is nog niet actief dus dat kleurtje hoeft niet
Wat lief!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:29 schreef MamsX het volgende:
[..]
Mijn dochter (1 jaar) heeft ook een donatie gedaan![]()
Ze is heel erg gek op Pvoezen namelijk![]()
Ik heb haar wel al een account gegeven maar ze is nog niet actief dus dat kleurtje hoeft niet
Das dan niet zo mooi. Als ik flieft ben wil ik hondjes meenemenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker waarom hij daar zit eigenlijk, snap het echt niet! Het is zo'n schatje! Hij geeft altijd kopjes, net als een kat haha. Jullie worden echt verliefd als jullie daar komen op 12 september, ik weet t zeker!
Yes, wisten we. Maar wanneer gaan ze nou naar almere?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Jessy.G het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het Dierenthuis binnekort weg moet? Het past zogenaamd niet in het bestemmingsplan van onze gemeente.. Slaat echt nergens op! En bepaalde mensen hadden blijkbaar last van stank en geluidsoverlast.. Slaat ook helemaal nergens op! Ik kan me daar echt zo boos over maken, stelletje aanstellers..
Ja, die is wel erg zielig!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Qwea het volgende:
ik zoek een vet zielige foto die ik naar unilever mee kan sturen (blijkt normaal te zijn volgens de site) die kat met die ooglid correctie doen?
Wordt het dan niet eens tijd voor een uitzending bij Hart van Nederland? Ik denk dat als jullie dit daar aanmelden, zeker gecombineerd met deze inzamelingsactie, dat daar wel een artikeltje aan gewijd kan worden...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Jessy.G het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het Dierenthuis binnekort weg moet? Het past zogenaamd niet in het bestemmingsplan van onze gemeente.. Slaat echt nergens op! En bepaalde mensen hadden blijkbaar last van stank en geluidsoverlast.. Slaat ook helemaal nergens op! Ik kan me daar echt zo boos over maken, stelletje aanstellers..
Je groen is onderweg!quote:
Het is al 'geregeld' dat ze naar Almere gaan. Ze worden de buurman van Stichting AAPquote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor een uitzending bij Hart van Nederland? Ik denk dat als jullie dit daar aanmelden, zeker gecombineerd met deze inzamelingsactie, dat daar wel een artikeltje gewijd aan kan worden...
Allang geweestquote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor een uitzending bij Hart van Nederland? Ik denk dat als jullie dit daar aanmelden, zeker gecombineerd met deze inzamelingsactie, dat daar wel een artikeltje gewijd aan kan worden...
Okeuj!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Die met die ooglidcorrectie idd![]()
En we willen: allesreinigers, waspoeder en Glorix![]()
En idd..wanneer gaan jullie naar Almere?
Misschien kunnen ze dan ook rondleidingingen gaan verzorgen voor donateurs?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je groen is onderweg!
[..]
Het is al 'geregeld' dat ze naar Almere gaan. Ze worden de buurman van Stichting AAP
Dat doen ze al!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan ook rondleidingingen gaan verzorgen voor donateurs?
Yeey groen wat hipquote:Op maandag 20 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Je donatie is binnen, dus je wordt zo groen!
Pfff....okequote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:gmails worden niet geaccepteerd. Enkel vaste adressen. Dames, ik zet hem wel ff op mn eigen, oke?
Werk jij er ook dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Die met die ooglidcorrectie idd![]()
En we willen: allesreinigers, waspoeder en Glorix![]()
En idd..wanneer gaan jullie naar Almere?
Ja debiel he? hotmail ook niet trouwensquote:
In Almere?quote:
Nou ja, ook "vaste" adressen kunnen onjuist zijn he. Elke provider heeft wel een aantal emailadressen die je zo aan kan maken, dus om gmail en hotmail al bij voorbaat uit te sluiten is misschien een beetje voorbarig? Je loopt daarmee misschien wel donaties mis.quote:
Wij accepteren ALLE mails hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, ook "vaste" adressen kunnen onjuist zijn he. Elke provider heeft wel een aantal emailadressen die je zo aan kan maken, dus om gmail en hotmail al bij voorbaat uit te sluiten is misschien een beetje voorbarig? Je loopt daarmee misschien wel donaties mis.
Qwea bedoelde dat de sponsoraanvraag die we naar Unilever wilden versturen niet vanaf een Gmail-account kanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, ook "vaste" adressen kunnen onjuist zijn he. Elke provider heeft wel een aantal emailadressen die je zo aan kan maken, dus om gmail en hotmail al bij voorbaat uit te sluiten is misschien een beetje voorbarig? Je loopt daarmee misschien wel donaties mis.
Waarschijnlijk blijven ze nog minstens een jaar hier! Maarja.. Ik ben wel van plan om nog steeds daar te blijven werken, er woont toevallig een vriend van mij in Almere dus daar zou ik dan kunnen logeren. Maar voor velen uit de buurt hier wordt het wel moeilijk dan.. Maar aan de andere kant wordt het voor sommige mensen ook makkelijker. Want er komen zelfs soms mensen uit Friesland werken hier!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Almere?
Nee...vroeg me gewoon af wanneer de volksverhuizing plaatsvind![]()
Kunnen de vrijwilligers er dan allemaal wel blijven?
Brabant - Flevoland is qua reistijd nog al een verschil lijkt me.
En hotmail. En livequote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qwea bedoelde dat de sponsoraanvraag die we naar Unilever wilden versturen niet vanaf een Gmail-account kan
Is Unilever de fabrikant van alle kattenvoer? Anders had je verschillende merken kunnen aanschrijven. En misschien wil de partij voor de dieren hier ook wel aan meewerken?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef Qwea het volgende:
Hartelijk dank voor uw verzoek. Onze Afdeling Sponsoring & Partnerships streeft ernaar binnen vijf werkdagen een reactie te geven.
Oke!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijven ze nog minstens een jaar hier! Maarja.. Ik ben wel van plan om nog steeds daar te blijven werken, er woont toevallig een vriend van mij in Almere dus daar zou ik dan kunnen logeren. Maar voor velen uit de buurt hier wordt het wel moeilijk dan.. Maar aan de andere kant wordt het voor sommige mensen ook makkelijker. Want er komen zelfs soms mensen uit Friesland werken hier!
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij accepteren ALLE mails hoor!
Het ging om Unilever die onze aanvraag voor spullen vanaf Gmail niet accepteerde
Volgens Ing is unilever niet van whiskas. Of andersom.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is Unilever de fabrikant van alle kattenvoer? Anders had je verschillende merken kunnen aanschrijven. En misschien wil de partij voor de dieren hier ook wel aan meewerken?
Je moet even de site van Dierenthuis goed doornemen, want Marianne Thieme heeft al diverse keren wat geprobeerd te betekenen voor Dierenthuis. Ik las in elk geval dat ze blij met haar waren daar!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is Unilever de fabrikant van alle kattenvoer? Anders had je verschillende merken kunnen aanschrijven. En misschien wil de partij voor de dieren hier ook wel aan meewerken?
Whiskas komt bij Masterfoods vandaanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens Ing is unilever niet van whiskas. Of andersom.
Partij van de dieren heb ik vorig jaar, en in 2007 gemaild. Die prutsers zijn nog te laks om een "nee we doen niet mee" mailtje te sturen. Die reageren gewoon helemaal niet.
Dierenthuis was erg bij met de PvdDieren las ikquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens Ing is unilever niet van whiskas. Of andersom.
Partij van de dieren heb ik vorig jaar, en in 2007 gemaild. Die prutsers zijn nog te laks om een "nee we doen niet mee" mailtje te sturen. Die reageren gewoon helemaal niet.
Wat staat dat groen je goed!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef anboni het volgende:
Misschien http://www.purina.nl/ ook benaderen?
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef TheFrankey het volgende:
Betaald! Straks word ik groen ! Heel veel succes dames heren van deze actie. Jullie zijn super!
Ook een goeie iddquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef anboni het volgende:
Misschien http://www.purina.nl/ ook benaderen?
Ja, misschien in proberen te zetten op One, dat is goede kwaliteit droogvoer.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Alleen moeten we dan wel vermelden dat we geen TomPoes willen![]()
Vorig jaar hebben we zelf van het geld een vriezer gekocht voor asiel Zwolle en heeft Carnibest daar vlees in gedaan. Maar dat is straks misschien beter als ze in Almere zitten, want het is nu te ver weg van ze om hun vriezertje aan te vullen denk ikquote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, misschien in proberen te zetten op One, dat is goede kwaliteit droogvoer.
En ik las ergens dat sommige dieren voordeel hebben bij vers (rauw) voer? Hebben jullie bedrijven als Carnibest op het lijstje staan? Wie weet wil er wel eentje een vriezertje met inhoud sponsoren
Voor de vrijwilligers bij DTH dan toch wel, hoop ik?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En sleep er ook direct ff een doos Marsen uit
Zal ik bij Balkenende of Bos eens een poging wagen?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dierenthuis was erg bij met de PvdDieren las ik
Ik geloof dat de dieren daar voornamelijk blikvoer krijgen, tenminste...daar vroegen ze ons om.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, misschien in proberen te zetten op One, dat is goede kwaliteit droogvoer.
En ik las ergens dat sommige dieren voordeel hebben bij vers (rauw) voer? Hebben jullie bedrijven als Carnibest op het lijstje staan? Wie weet wil er wel eentje een vriezertje met inhoud sponsoren
Ja he?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Semnai het volgende:
Meer dan 700 euro alweerdas snel gegaan sinds gisteravond
Euhm...jaaa, natuuuurlijk voor de vrijwilligersquote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef anboni het volgende:
[..]
Voor de vrijwilligers bij DTH dan toch wel, hoop ik?
Er was wel iemand uit Heerlen...die werkte toch bij de Dierenambu?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik heb trouwens nog wel een heer of mevrouw W. (achternaam) uit Heerlen, waarvan ik niet weet wie dat is, bij de donateurs?
Wat wil je vragen dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zal ik bij Balkenende of Bos eens een poging wagen?
Omdat ik dacht mss een site te hebben met schoonmaakartikelen dingen, maar toen zag ik dat het alleen maar van die schoonmaakmachines waren.quote:
Superquote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik heb trouwens nog wel een heer of mevrouw W. (achternaam) uit Heerlen, waarvan ik niet weet wie dat is, bij de donateurs?
Hihihi!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat ik dacht mss een site te hebben met schoonmaakartikelen dingen, maar toen zag ik dat het alleen maar van die schoonmaakmachines waren.![]()
Doe es 'n promilletje van wat je voor Fortis hebt betaald onze kant op?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
He Wouter, hebbie nog een flesje chloor over?
Heb je bij het overmaken je nick vermeld?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Semnai het volgende:
[..]
Super
Hmm ik ben het niet, duurt zeker wat langer bij Fortis ofzo voordat het binnen is.
Ik ga vanmiddag even weg ben benieuwd hoe hoog het bedrag dan is als ik terug ben
Uhuquote:Op maandag 20 juli 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je bij het overmaken je nick vermeld?
Dan komt het zeker goed!
Jup! Doen ikquote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook een goeie idd![]()
Alleen moeten we dan wel vermelden dat we geen TomPoes willen![]()
Q, noteer jij?
*opschrijft.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Q...
http://www.mars.com/global/Global+Brands/Petcare/Petcare.htm
Dan contactform. invullen![]()
En sleep er ook direct ff een doos Marsen uit
Wat jezelf het handigst vind....asielactie@gmail.com ff mailen, dan krijg je heeeel snel de gegevens terug en anders ff gillen dat je PM wil.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wel even een gaatje om wat over te maken. Moet ik nou een e-mail sturen of een pm? Is me niet helemaal duidelijk![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wel even een gaatje om wat over te maken. Moet ik nou een e-mail sturen of een pm? Is me niet helemaal duidelijk![]()
Denk eerlijk gezegd niet dat bedrijven als LIDL en Action iets doneren, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Qwea het volgende:
ik schrijf action ook op mien lijstje. Voor chloor. En lidl
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Prima actie![]()
Graag tweemaal pakket B en éénmaal pakket A
In het weekend kan ik eventueel met de auto spullen rondrijden
En het is al binnen ook zag ik!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef MamsX het volgende:
Lieve schat weetje wat jij hebt gedaan jij hebt poesjes geholpen zodat ze fijn kunnen leven
Pvoesss????![]()
![]()
Ja schat een poes. is dat leuk?
Ja
Ze heeft de donatie goedgekeurd
PM komt er nu aan!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Prima actie![]()
Graag tweemaal pakket B en éénmaal pakket A
In het weekend kan ik eventueel met de auto spullen rondrijden
Wat was je snel! Thanksquote:
En je mail is ook beantwoordquote:
Komt eraan...en alvast excuses als je meerdere binnen krijgtquote:Op maandag 20 juli 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Hey ik heb helemaal de kick off gemist en zo zitten we al 4 topics verder!
Doe es PM voor een pakket B please!
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je vragen dan?
He Wouter, hebbie nog een flesje chloor over?
Zoiets?quote:Geachte heer Bos,
Graag wil ik uw aandacht vragen voor het volgende. Stichting Dierenthuis neemt al jaren belangeloos zieke dieren op teneinde deze dieren een goede oude dag te bezorgen. Wellicht kent u Stichting dierenthuis reeds, mevr. Marianne Thieme heeft zich hiervoor in het verleden reeds krachtig ingezet.
Deze Stichting vangt permanent dieren op die doorgaans door u en ik niet als normale huisdieren worden beschouwd, en die zelfs door vele asiels als kansloos worden geacht en daar meteen zouden worden ge-euthanaseerd. Denkt u daarbij aan dieren die mishandeld zijn, te weinig zorg hebben gehad, ledematen moeten missen enz, kortom weinig kans hebben om plaatsbaar te zijn.
Bij Stichting Dierenthuis vinden deze dieren echter een liefdevol thuis waar zij de rest van hun leven kunnen slijten, en liefdevol worden verzorgd door vele vrijwilligers. U zult begrijpen dat het voorzien in deze zorg en de bijbehorende middelen (denk aan medicijnen, voer, schoonmaakmiddelen enz) echter veel geld kost.
Om deze Stichting een handje te kunnen helpen, heeft een aantal mensen van het populaire jongerenforum fok.nl besloten om een inzamelingsactie te houden ten behoeve van Stichting Dierenthuis. Dit doen zij reeds een aantal jaren met onverminderd enthousiasme. Steeds meer mensen doneren een bedrag dat direct ten goede komt aan Stichting Dierenthuis. Voor dit geld zullen dan de broodnodige middelen zoals voedsel, schoonmaakmiddelen, kattengrit en nog veel meer spullen worden ingekocht, welke dan op 1 september 2009 aan de Stichting zullen worden overhandigd.
Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld op fok.nl!
Ik hoop van harte dat u met onze inzamelingsactie mee doet!
Met vriendelijke groet en alvast hartelijk dank,
Vogeltjesdans
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:26 schreef Goodbye het volgende:
Wel jammer dat ik groen ben terwijl ik op vakantie ben![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:30 schreef Qwea het volgende:
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw bericht. Als gevolg van de vakantieperiode is de responsetijd langer dan gebruikelijk. U kunt binnen 4 weken bericht van ons verwachten.
Met vriendelijke groeten,
Unilever Benelux
het is geen actie van fok! het is een actie van de usersquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor. Ik dacht meer aan zoiets:
[..]
Zoiets?
Mjah sorry, maar dit klinkt echt meer als een bedelbrief dan een verzoek tot sponsoring.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor. Ik dacht meer aan zoiets:
[..]
Zoiets?
Ben nu aan het overmakenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt eraan...en alvast excuses als je meerdere binnen krijgt
Klopt, maar dat staat er toch ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
het is geen actie van fok! het is een actie van de users
maar het MAG simpelweg niet om de naam van FOK! zo te gebruiken... Je vraagt wel of hij 'jongerensite fok.nl wil steunen' (of iets in die richting) en dat is teveel het idee wekken dat het uit naam of met medewerking van FOK! is, en dat is niet zo, en na de SHE-fiasco's begreep ik er eigenlijk zo'n beetje uit dat Danny niet wil hebben dat FOK! meer direct met dit soort acties word geassocieerdquote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar dat staat er toch ook?Ik kan moeilijk neerzetten "de users van fok vragen u beleefd om een donatie", fok.nl is veel bekender.
Hee en waarom laat SHE haar tieten nu niet zien voor de katjes?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar dat staat er toch ook?Ik kan moeilijk neerzetten "de users van fok vragen u beleefd om een donatie", fok.nl is veel bekender.
Hee en waarom laat SHE haar tieten nu niet zien voor de katjes?
Mag nietquote:Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld op fok.nl!
Ach so. Op die manier.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar het MAG simpelweg niet om de naam van FOK! zo te gebruiken... Je vraagt wel of hij 'jongerensite fok.nl wil steunen' (of iets in die richting) en dat is teveel het idee wekken dat het uit naam of met medewerking van FOK! is, en dat is niet zo, en na de SHE-fiasco's begreep ik er eigenlijk zo'n beetje uit dat Danny niet wil hebben dat FOK! meer direct met dit soort acties word geassocieerd
zie, ik hebbe niet misquote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar het MAG simpelweg niet om de naam van FOK! zo te gebruiken... Je vraagt wel of hij 'jongerensite fok.nl wil steunen' (of iets in die richting) en dat is teveel het idee wekken dat het uit naam of met medewerking van FOK! is, en dat is niet zo, en na de SHE-fiasco's begreep ik er eigenlijk zo'n beetje uit dat Danny niet wil hebben dat FOK! meer direct met dit soort acties word geassocieerd
dat is aan PR inderdaad voor zover ik weetquote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Mag niet
of ik moet het HEEL erg mis hebben. Greysje?
Even mezelf ongegeneerd quotenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Is het niet slimmer wat kleiner te proberen dan al die huge multinationals en grote nationale bedrijven?
Denk dat bij de plaatselijke ondernemer / kruidenier veel sneller wat centen zijn losgekletst.
Bij die bedrijven duurt het altijd weeeeeeeeeeken, en die krijgen tig sponsorverzoeken per week binnen. Bij een plaatselijke ondernemer is er wellicht meteen wat te regelen onder het genot van een bakkie
opzich geen slecht idee, alleen met de actie van het jochemfonds, liep ik tegen de probs aan dat de deka (lokaal hierzo) e.d niet wilde sponsoren omdat het niet voor in de plaats zelf wasquote:Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even mezelf ongegeneerd quoten![]()
Wat vinden de dames van dit 'proefballonetje'
love!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
opzich geen slecht idee, alleen met de actie van het jochemfonds, liep ik tegen de probs aan dat de deka (lokaal hierzo) e.d niet wilde sponsoren omdat het niet voor in de plaats zelf was
Hmm ok das ook wel zo natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
opzich geen slecht idee, alleen met de actie van het jochemfonds, liep ik tegen de probs aan dat de deka (lokaal hierzo) e.d niet wilde sponsoren omdat het niet voor in de plaats zelf was
Nee je hebt gelijk hoor. Ik heb nog nooit van unilever mn verzoek gehonoreerd gekregenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ok das ook wel zo natuurlijk.
Maarja een ieder die 'de grote bedrijven' beetje kent kan denk ik wel beamen dat als ze dit soort dingen al doen, dat het dan vaak weeeeeken duurt voor er een 'akkoord' word gegeven, en dan nog eens weeeeeken voor het geld gestort word (of de goederen gegeven).
Denk dat de actie daar net wat te kort voor loopt, dus dat je dan misschien meer kans hebt bij de kleine / middelgrote ondernemingen.
Maar het is maar een idee'tje
Ik ga je pm' enquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kan een van de dames mij even PM'en (weet niet wie zich voornamelijk met de sponsoring bezighoudt)
Heb wellicht opening'etje ergens
Voorhuid van een buffel denk ik?quote:
ik niet weetsquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voorhuid van een buffel denk ik?
Ik wist dat ook niet, maar dat zijn volgens mij die stokjes waar de honden op kauwen..quote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voorhuid van een buffel denk ik?
Ik ken wel bullepeesquote:Op maandag 20 juli 2009 13:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet, maar dat zijn volgens mij die stokjes waar de honden op kauwen..
Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van de users van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en de users van fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld in ons topic op FOK! fok.nl!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
Mag niet
of ik moet het HEEL erg mis hebben. Greysje?
Die foto's!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd....ik is ff streng, NIETS UIT NAAM VAN FOK!![]()
En idd, die grotere bedrijven gaat vaak lastig qua sponsoring, echter vorig jaar; Cavom zegde 100 kg voer toe en 2 dagen later reed er een koeriersdienst voor en had ik 5 grote zakken hondenvoer in de hal liggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mss een franchise als Pet's Place/Welkoop/Fixet?![]()
Ik ben zelf niet zo dapper om hier in het dorp de winkels te benaderen, als ze nee zeggen durf ik er nooit weer heen![]()
Maesquote:Op maandag 20 juli 2009 13:53 schreef Maes het volgende:
Heel die mail kwijt en het topic![]()
Maaaaaaar mail en topic zijn gevonden en geld is overgemaakt.![]()
Nu ga ik meneer Maes lastig vallen om te doneren. (hij heeft meer te verdelen)
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van de users van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en de users van fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld in ons topic op FOK! fok.nl!
^^ Zo mag ie wel.
Waarom vraag je dat? Ze heeft niks te willen toch?quote:
Tuurlijk, dacht jij dan? Dat wil ik weer meemaken.quote:
Gezellie!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk, dacht jij dan? Dat wil ik weer meemaken.
Bitchquote:Op maandag 20 juli 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Ze heeft niks te willen toch?
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
....en dan verwacht je een mail terug van WouterdeRooie@hotmail.com dat ie Pakket A + B doneert en aan de vrouw vraagt of ze nog een flesje allesreiniger heeft staan?![]()
Ik zou het niet doen...
Ik ook niet, staat nogal knullig/bedel-achtig...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
....en dan verwacht je een mail terug van WouterdeRooie@hotmail.com dat ie Pakket A + B doneert en aan de vrouw vraagt of ze nog een flesje allesreiniger heeft staan?![]()
Ik zou het niet doen...
En al die mails aan unliver, ikea, jumper, sorbo, ect niet?quote:
Neuh dat zijn bedrijven, vind het logisch dat je die om sponsoring vraagt. Maar een politieke partij (dus zonder winstoogmerk), of een zelfs een publiek persoon die verder totaal niets met FOK, of deze actie heeft...?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
En al die mails aan unliver, ikea, jumper, sorbo, ect niet?
Nee, da's weer een stukkie kleinschaliger en die hebben een connectie met deze actiequote:Op maandag 20 juli 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
En al die mails aan unliver, ikea, jumper, sorbo, ect niet?
Ik maakte maar ene garpjequote:Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh dat zijn bedrijven, vind het logisch dat je die om sponsoring vraagt. Maar een politieke partij (dus zonder winstoogmerk), of een zelfs een publiek persoon die verder totaal niets met FOK, of deze actie heeft...?
Ikeaquote:Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, da's weer een stukkie kleinschaliger en die hebben een connectie met deze actie![]()
M.A.W. mailen Kreng!
Kweenie? Greys zal straks wel weer ff tsjekken...zolang zij in de buurt is ga ik niet inloggen op de rekeningquote:Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Qwea het volgende:
volgens nanking krijgen we bij 1000 euro een FP update
hebben we dat al?
wil je een PM, of mail je?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Xummon het volgende:
ik wil graag geld overmaken voor een A+B pakket
PM me maar ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |