Vorig jaar hebben we zelf van het geld een vriezer gekocht voor asiel Zwolle en heeft Carnibest daar vlees in gedaan. Maar dat is straks misschien beter als ze in Almere zitten, want het is nu te ver weg van ze om hun vriezertje aan te vullen denk ikquote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, misschien in proberen te zetten op One, dat is goede kwaliteit droogvoer.
En ik las ergens dat sommige dieren voordeel hebben bij vers (rauw) voer? Hebben jullie bedrijven als Carnibest op het lijstje staan? Wie weet wil er wel eentje een vriezertje met inhoud sponsoren
Voor de vrijwilligers bij DTH dan toch wel, hoop ik?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En sleep er ook direct ff een doos Marsen uit
Zal ik bij Balkenende of Bos eens een poging wagen?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dierenthuis was erg bij met de PvdDieren las ik
Ik geloof dat de dieren daar voornamelijk blikvoer krijgen, tenminste...daar vroegen ze ons om.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, misschien in proberen te zetten op One, dat is goede kwaliteit droogvoer.
En ik las ergens dat sommige dieren voordeel hebben bij vers (rauw) voer? Hebben jullie bedrijven als Carnibest op het lijstje staan? Wie weet wil er wel eentje een vriezertje met inhoud sponsoren
Ja he?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Semnai het volgende:
Meer dan 700 euro alweerdas snel gegaan sinds gisteravond
Euhm...jaaa, natuuuurlijk voor de vrijwilligersquote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef anboni het volgende:
[..]
Voor de vrijwilligers bij DTH dan toch wel, hoop ik?
Er was wel iemand uit Heerlen...die werkte toch bij de Dierenambu?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik heb trouwens nog wel een heer of mevrouw W. (achternaam) uit Heerlen, waarvan ik niet weet wie dat is, bij de donateurs?
Wat wil je vragen dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zal ik bij Balkenende of Bos eens een poging wagen?
Omdat ik dacht mss een site te hebben met schoonmaakartikelen dingen, maar toen zag ik dat het alleen maar van die schoonmaakmachines waren.quote:
Superquote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik heb trouwens nog wel een heer of mevrouw W. (achternaam) uit Heerlen, waarvan ik niet weet wie dat is, bij de donateurs?
Hihihi!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat ik dacht mss een site te hebben met schoonmaakartikelen dingen, maar toen zag ik dat het alleen maar van die schoonmaakmachines waren.![]()
Doe es 'n promilletje van wat je voor Fortis hebt betaald onze kant op?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
He Wouter, hebbie nog een flesje chloor over?
Heb je bij het overmaken je nick vermeld?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Semnai het volgende:
[..]
Super
Hmm ik ben het niet, duurt zeker wat langer bij Fortis ofzo voordat het binnen is.
Ik ga vanmiddag even weg ben benieuwd hoe hoog het bedrag dan is als ik terug ben
Uhuquote:Op maandag 20 juli 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je bij het overmaken je nick vermeld?
Dan komt het zeker goed!
Jup! Doen ikquote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook een goeie idd![]()
Alleen moeten we dan wel vermelden dat we geen TomPoes willen![]()
Q, noteer jij?
*opschrijft.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Q...
http://www.mars.com/global/Global+Brands/Petcare/Petcare.htm
Dan contactform. invullen![]()
En sleep er ook direct ff een doos Marsen uit
Wat jezelf het handigst vind....asielactie@gmail.com ff mailen, dan krijg je heeeel snel de gegevens terug en anders ff gillen dat je PM wil.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wel even een gaatje om wat over te maken. Moet ik nou een e-mail sturen of een pm? Is me niet helemaal duidelijk![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vanmiddag nog wel even een gaatje om wat over te maken. Moet ik nou een e-mail sturen of een pm? Is me niet helemaal duidelijk![]()
Denk eerlijk gezegd niet dat bedrijven als LIDL en Action iets doneren, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Qwea het volgende:
ik schrijf action ook op mien lijstje. Voor chloor. En lidl
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Prima actie![]()
Graag tweemaal pakket B en éénmaal pakket A
In het weekend kan ik eventueel met de auto spullen rondrijden
En het is al binnen ook zag ik!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef MamsX het volgende:
Lieve schat weetje wat jij hebt gedaan jij hebt poesjes geholpen zodat ze fijn kunnen leven
Pvoesss????![]()
![]()
Ja schat een poes. is dat leuk?
Ja
Ze heeft de donatie goedgekeurd
PM komt er nu aan!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Prima actie![]()
Graag tweemaal pakket B en éénmaal pakket A
In het weekend kan ik eventueel met de auto spullen rondrijden
Wat was je snel! Thanksquote:
En je mail is ook beantwoordquote:
Komt eraan...en alvast excuses als je meerdere binnen krijgtquote:Op maandag 20 juli 2009 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Hey ik heb helemaal de kick off gemist en zo zitten we al 4 topics verder!
Doe es PM voor een pakket B please!
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je vragen dan?
He Wouter, hebbie nog een flesje chloor over?
Zoiets?quote:Geachte heer Bos,
Graag wil ik uw aandacht vragen voor het volgende. Stichting Dierenthuis neemt al jaren belangeloos zieke dieren op teneinde deze dieren een goede oude dag te bezorgen. Wellicht kent u Stichting dierenthuis reeds, mevr. Marianne Thieme heeft zich hiervoor in het verleden reeds krachtig ingezet.
Deze Stichting vangt permanent dieren op die doorgaans door u en ik niet als normale huisdieren worden beschouwd, en die zelfs door vele asiels als kansloos worden geacht en daar meteen zouden worden ge-euthanaseerd. Denkt u daarbij aan dieren die mishandeld zijn, te weinig zorg hebben gehad, ledematen moeten missen enz, kortom weinig kans hebben om plaatsbaar te zijn.
Bij Stichting Dierenthuis vinden deze dieren echter een liefdevol thuis waar zij de rest van hun leven kunnen slijten, en liefdevol worden verzorgd door vele vrijwilligers. U zult begrijpen dat het voorzien in deze zorg en de bijbehorende middelen (denk aan medicijnen, voer, schoonmaakmiddelen enz) echter veel geld kost.
Om deze Stichting een handje te kunnen helpen, heeft een aantal mensen van het populaire jongerenforum fok.nl besloten om een inzamelingsactie te houden ten behoeve van Stichting Dierenthuis. Dit doen zij reeds een aantal jaren met onverminderd enthousiasme. Steeds meer mensen doneren een bedrag dat direct ten goede komt aan Stichting Dierenthuis. Voor dit geld zullen dan de broodnodige middelen zoals voedsel, schoonmaakmiddelen, kattengrit en nog veel meer spullen worden ingekocht, welke dan op 1 september 2009 aan de Stichting zullen worden overhandigd.
Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld op fok.nl!
Ik hoop van harte dat u met onze inzamelingsactie mee doet!
Met vriendelijke groet en alvast hartelijk dank,
Vogeltjesdans
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:26 schreef Goodbye het volgende:
Wel jammer dat ik groen ben terwijl ik op vakantie ben![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:30 schreef Qwea het volgende:
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw bericht. Als gevolg van de vakantieperiode is de responsetijd langer dan gebruikelijk. U kunt binnen 4 weken bericht van ons verwachten.
Met vriendelijke groeten,
Unilever Benelux
het is geen actie van fok! het is een actie van de usersquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor. Ik dacht meer aan zoiets:
[..]
Zoiets?
Mjah sorry, maar dit klinkt echt meer als een bedelbrief dan een verzoek tot sponsoring.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor. Ik dacht meer aan zoiets:
[..]
Zoiets?
Ben nu aan het overmakenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt eraan...en alvast excuses als je meerdere binnen krijgt
Klopt, maar dat staat er toch ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
het is geen actie van fok! het is een actie van de users
maar het MAG simpelweg niet om de naam van FOK! zo te gebruiken... Je vraagt wel of hij 'jongerensite fok.nl wil steunen' (of iets in die richting) en dat is teveel het idee wekken dat het uit naam of met medewerking van FOK! is, en dat is niet zo, en na de SHE-fiasco's begreep ik er eigenlijk zo'n beetje uit dat Danny niet wil hebben dat FOK! meer direct met dit soort acties word geassocieerdquote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar dat staat er toch ook?Ik kan moeilijk neerzetten "de users van fok vragen u beleefd om een donatie", fok.nl is veel bekender.
Hee en waarom laat SHE haar tieten nu niet zien voor de katjes?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar dat staat er toch ook?Ik kan moeilijk neerzetten "de users van fok vragen u beleefd om een donatie", fok.nl is veel bekender.
Hee en waarom laat SHE haar tieten nu niet zien voor de katjes?
Mag nietquote:Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld op fok.nl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |