Das dan niet zo mooi. Als ik flieft ben wil ik hondjes meenemenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker waarom hij daar zit eigenlijk, snap het echt niet! Het is zo'n schatje! Hij geeft altijd kopjes, net als een kat haha. Jullie worden echt verliefd als jullie daar komen op 12 september, ik weet t zeker!
Yes, wisten we. Maar wanneer gaan ze nou naar almere?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Jessy.G het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het Dierenthuis binnekort weg moet? Het past zogenaamd niet in het bestemmingsplan van onze gemeente.. Slaat echt nergens op! En bepaalde mensen hadden blijkbaar last van stank en geluidsoverlast.. Slaat ook helemaal nergens op! Ik kan me daar echt zo boos over maken, stelletje aanstellers..
Ja, die is wel erg zielig!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Qwea het volgende:
ik zoek een vet zielige foto die ik naar unilever mee kan sturen (blijkt normaal te zijn volgens de site) die kat met die ooglid correctie doen?
Wordt het dan niet eens tijd voor een uitzending bij Hart van Nederland? Ik denk dat als jullie dit daar aanmelden, zeker gecombineerd met deze inzamelingsactie, dat daar wel een artikeltje aan gewijd kan worden...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Jessy.G het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het Dierenthuis binnekort weg moet? Het past zogenaamd niet in het bestemmingsplan van onze gemeente.. Slaat echt nergens op! En bepaalde mensen hadden blijkbaar last van stank en geluidsoverlast.. Slaat ook helemaal nergens op! Ik kan me daar echt zo boos over maken, stelletje aanstellers..
Je groen is onderweg!quote:
Het is al 'geregeld' dat ze naar Almere gaan. Ze worden de buurman van Stichting AAPquote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor een uitzending bij Hart van Nederland? Ik denk dat als jullie dit daar aanmelden, zeker gecombineerd met deze inzamelingsactie, dat daar wel een artikeltje gewijd aan kan worden...
Allang geweestquote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd voor een uitzending bij Hart van Nederland? Ik denk dat als jullie dit daar aanmelden, zeker gecombineerd met deze inzamelingsactie, dat daar wel een artikeltje gewijd aan kan worden...
Okeuj!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Die met die ooglidcorrectie idd![]()
En we willen: allesreinigers, waspoeder en Glorix![]()
En idd..wanneer gaan jullie naar Almere?
Misschien kunnen ze dan ook rondleidingingen gaan verzorgen voor donateurs?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je groen is onderweg!
[..]
Het is al 'geregeld' dat ze naar Almere gaan. Ze worden de buurman van Stichting AAP
Dat doen ze al!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan ook rondleidingingen gaan verzorgen voor donateurs?
Yeey groen wat hipquote:Op maandag 20 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Je donatie is binnen, dus je wordt zo groen!
Pfff....okequote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:gmails worden niet geaccepteerd. Enkel vaste adressen. Dames, ik zet hem wel ff op mn eigen, oke?
Werk jij er ook dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Die met die ooglidcorrectie idd![]()
En we willen: allesreinigers, waspoeder en Glorix![]()
En idd..wanneer gaan jullie naar Almere?
Ja debiel he? hotmail ook niet trouwensquote:
In Almere?quote:
Nou ja, ook "vaste" adressen kunnen onjuist zijn he. Elke provider heeft wel een aantal emailadressen die je zo aan kan maken, dus om gmail en hotmail al bij voorbaat uit te sluiten is misschien een beetje voorbarig? Je loopt daarmee misschien wel donaties mis.quote:
Wij accepteren ALLE mails hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, ook "vaste" adressen kunnen onjuist zijn he. Elke provider heeft wel een aantal emailadressen die je zo aan kan maken, dus om gmail en hotmail al bij voorbaat uit te sluiten is misschien een beetje voorbarig? Je loopt daarmee misschien wel donaties mis.
Qwea bedoelde dat de sponsoraanvraag die we naar Unilever wilden versturen niet vanaf een Gmail-account kanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja, ook "vaste" adressen kunnen onjuist zijn he. Elke provider heeft wel een aantal emailadressen die je zo aan kan maken, dus om gmail en hotmail al bij voorbaat uit te sluiten is misschien een beetje voorbarig? Je loopt daarmee misschien wel donaties mis.
Waarschijnlijk blijven ze nog minstens een jaar hier! Maarja.. Ik ben wel van plan om nog steeds daar te blijven werken, er woont toevallig een vriend van mij in Almere dus daar zou ik dan kunnen logeren. Maar voor velen uit de buurt hier wordt het wel moeilijk dan.. Maar aan de andere kant wordt het voor sommige mensen ook makkelijker. Want er komen zelfs soms mensen uit Friesland werken hier!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Almere?
Nee...vroeg me gewoon af wanneer de volksverhuizing plaatsvind![]()
Kunnen de vrijwilligers er dan allemaal wel blijven?
Brabant - Flevoland is qua reistijd nog al een verschil lijkt me.
En hotmail. En livequote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qwea bedoelde dat de sponsoraanvraag die we naar Unilever wilden versturen niet vanaf een Gmail-account kan
Is Unilever de fabrikant van alle kattenvoer? Anders had je verschillende merken kunnen aanschrijven. En misschien wil de partij voor de dieren hier ook wel aan meewerken?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:45 schreef Qwea het volgende:
Hartelijk dank voor uw verzoek. Onze Afdeling Sponsoring & Partnerships streeft ernaar binnen vijf werkdagen een reactie te geven.
Oke!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijven ze nog minstens een jaar hier! Maarja.. Ik ben wel van plan om nog steeds daar te blijven werken, er woont toevallig een vriend van mij in Almere dus daar zou ik dan kunnen logeren. Maar voor velen uit de buurt hier wordt het wel moeilijk dan.. Maar aan de andere kant wordt het voor sommige mensen ook makkelijker. Want er komen zelfs soms mensen uit Friesland werken hier!
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij accepteren ALLE mails hoor!
Het ging om Unilever die onze aanvraag voor spullen vanaf Gmail niet accepteerde
Volgens Ing is unilever niet van whiskas. Of andersom.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is Unilever de fabrikant van alle kattenvoer? Anders had je verschillende merken kunnen aanschrijven. En misschien wil de partij voor de dieren hier ook wel aan meewerken?
Je moet even de site van Dierenthuis goed doornemen, want Marianne Thieme heeft al diverse keren wat geprobeerd te betekenen voor Dierenthuis. Ik las in elk geval dat ze blij met haar waren daar!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is Unilever de fabrikant van alle kattenvoer? Anders had je verschillende merken kunnen aanschrijven. En misschien wil de partij voor de dieren hier ook wel aan meewerken?
Whiskas komt bij Masterfoods vandaanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens Ing is unilever niet van whiskas. Of andersom.
Partij van de dieren heb ik vorig jaar, en in 2007 gemaild. Die prutsers zijn nog te laks om een "nee we doen niet mee" mailtje te sturen. Die reageren gewoon helemaal niet.
Dierenthuis was erg bij met de PvdDieren las ikquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens Ing is unilever niet van whiskas. Of andersom.
Partij van de dieren heb ik vorig jaar, en in 2007 gemaild. Die prutsers zijn nog te laks om een "nee we doen niet mee" mailtje te sturen. Die reageren gewoon helemaal niet.
Wat staat dat groen je goed!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef anboni het volgende:
Misschien http://www.purina.nl/ ook benaderen?
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef TheFrankey het volgende:
Betaald! Straks word ik groen ! Heel veel succes dames heren van deze actie. Jullie zijn super!
Ook een goeie iddquote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef anboni het volgende:
Misschien http://www.purina.nl/ ook benaderen?
Ja, misschien in proberen te zetten op One, dat is goede kwaliteit droogvoer.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Alleen moeten we dan wel vermelden dat we geen TomPoes willen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |