Oh! Het is goed dat jullie dat zeggen! Ik hou mijn mondquote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
En ECHT niets zeggen hoor!Het moet een verrassing blijven!
Beloofd?
Je kunt een mailtje sturen naar asielactie@gmail.com of hier gillen dat je een PM wilt.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef TheFrankey het volgende:
Ik wil pakket B wel ; is deze post dan genoeg? of moet ik ergens heen mailen
Ze weten dat we met een actie bezig zijn, maar wat de resultaten zijn willen we graag als verrassing houdenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Oh! Het is goed dat jullie dat zeggen! Ik hou mijn mond
Baloe had bijna in huis gepoept! Diarree. Dus ik was ff buitenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En Q! Ga es aan het werk, 2 3 PM's en 1 mail!
Je hebt PM!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef TheFrankey het volgende:
Ik wil pakket A en B wel ; is deze post dan genoeg? of moet ik ergens heen mailen
Pm of mail je?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Gloei het volgende:
Doet u mij maar een pakketje B. En ik zal een link in m'n fobo kwakken.
Lekker!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had bijna in huis gepoept! Diarree. Dus ik was ff buitenik ben er weer!
Ik werk het even bij qua PM, Ing met de mail!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had bijna in huis gepoept! Diarree. Dus ik was ff buitenik ben er weer!
fine with me!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werk het even bij qua PM, Ing met de mail!
Mag jij zo weer!
PM!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef Gloei het volgende:
Doet u mij maar een pakketje B & bijbehorende PM. En ik zal een link in m'n fobo kwakken.
Fijnquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Oh! Het is goed dat jullie dat zeggen! Ik hou mijn mond
Toen ik vanmorgen op de rekening keek zag ik dat er ook mensen waren die heel wat pakketjes tegelijk hebben gestort!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:20 schreef MamsX het volgende:
Wel leuk om te zien dat het vooral om pakketjes B gaat
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Speciaal voor Aagje Q; ik ben maandags vrij...en da's dan ook direct m'n enige vrije dag, dus ik ga ff wat in huis doen
Ik zal de volgende keer wel even vragen wat ze echt nog dringend nodig hebben ofzo. Ik werk er altijd op zondag en dan zijn er ongeveer 10 vrijwilligers bezig daar. Ik ga zeker proberen om er 12 september ook bij te zijn!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn![]()
Heb je trouwens nog tips voor ons?
Bijvoorbeeld iets wat de beestjes heel leuk of lekker vinden?![]()
En hoeveel mensen zijn er gemiddeld aan het werk op een zaterdag?
En tot slot...ben je er 12 september ook, want dan komen we!
Geweldige foto'squote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Jessy.G het volgende:
[ afbeelding ]
Frits, mist een oogje..
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een pony, Pepito! Die zou anders naar de slacht zijn gebracht (Is echt heel grappig, die pony loopt daar gewoon vrij rond tussen alle katjes en hondjes)
[ afbeelding ]
Ozzy, is echt een van de liefste trouwste hondjes die ik daar ken
[ afbeelding ]
En dat ben ik met een paar katjes!
[ afbeelding ]
Dit is Bomba, zijn dij-operatie kostte geloof ik rond de 8000¤ dus ze hebben geld hard nodig..
Als we straks het totaalbedrag hebben gaan we hier in de topics, eind augustus, gezamenlijk overleggen wat we er het beste van kunnen kopen. Aanbiedingen af struinen, grote hoeveelheden kopen ivm korting enz. Dus alle genoemde spullen in de pakketten worden gekocht, in een hoeveelheid die voor Dierenthuis het fijnst is!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Er worden wel gelijke aantal pakketjes 'ingekocht'?
Anders heb je straks een overschot aan bepaalde dingen,.
Al weet ik wel dat het symbolisch is, deels. Maartoch.
Okeeej! Misschien tot dan!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel even vragen wat ze echt nog dringend nodig hebben ofzo. Ik werk er altijd op zondag en dan zijn er ongeveer 10 vrijwilligers bezig daar. Ik ga zeker proberen om er 12 september ook bij te zijn!
VD!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic gaat sneller dan in kan bijhouden
Ahhh! Pepito en Bomba zijn echtquote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Jessy.G het volgende:
[ afbeelding ]
Frits, mist een oogje..
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een pony, Pepito! Die zou anders naar de slacht zijn gebracht (Is echt heel grappig, die pony loopt daar gewoon vrij rond tussen alle katjes en hondjes)
[ afbeelding ]
Ozzy, is echt een van de liefste trouwste hondjes die ik daar ken
[ afbeelding ]
En dat ben ik met een paar katjes!
[ afbeelding ]
Dit is Bomba, zijn dij-operatie kostte geloof ik rond de 8000¤ dus ze hebben geld hard nodig..
Hoi Qweaquote:
Ik weet niet zeker waarom hij daar zit eigenlijk, snap het echt niet! Het is zo'n schatje! Hij geeft altijd kopjes, net als een kat haha. Jullie worden echt verliefd als jullie daar komen op 12 september, ik weet t zeker!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Oh Jessy, die foto's!Ik smelt!
Waarom zit zo'n Ozzy nou niet gewoon bij mensen thuis dan?
Wilde niemand hem?
[..]
Als we straks het totaalbedrag hebben gaan we hier in de topics, eind augustus, gezamenlijk overleggen wat we er het beste van kunnen kopen. Aanbiedingen af struinen, grote hoeveelheden kopen ivm korting enz. Dus alle genoemde spullen in de pakketten worden gekocht, in een hoeveelheid die voor Dierenthuis het fijnst is!
Mijn dochter (1 jaar) heeft ook een donatie gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen op de rekening keek zag ik dat er ook mensen waren die heel wat pakketjes tegelijk hebben gestort!![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:29 schreef MamsX het volgende:
[..]
Mijn dochter (1,5 ) heeft ook een donatie gedaan![]()
Ze is heel erg gek op Pvoezen namelijk![]()
Ik heb haar wel al een account gegeven maar ze is nog niet actief dus dat kleurtje hoeft niet
Wat lief!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:29 schreef MamsX het volgende:
[..]
Mijn dochter (1 jaar) heeft ook een donatie gedaan![]()
Ze is heel erg gek op Pvoezen namelijk![]()
Ik heb haar wel al een account gegeven maar ze is nog niet actief dus dat kleurtje hoeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |