Komt er aan!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil ook graag meehelpen! Mag ik een PM voor pakket A?
Slim van ons he? Die foto'squote:Op maandag 20 juli 2009 11:04 schreef As_33 het volgende:
Na nog een blik op de foto in de op geworpen te hebben heb ik er pakketje A + B van gemaakt, geld is overgemaakt.
maar zal dan wel daarbij zitten (hoop ik dan maar)quote:Op maandag 20 juli 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
maar hij zei dat dat kon omdat sommige bedragen nog niet verwerkt waren.
Je kunt wel eentje adopteren, op afstand.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef Ml-etje het volgende:ook voor deze ronde weer een tvp en idd die op foto..dat was ook de reden dat ik meteen riep ik doe mee en vroeg of ik zo'n hummeltje kon adopteren (wat dus niet kan en ook heel logisch is).
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
En ik heb net even de ING gebeld, want ik heb een soort shocking tussenstand qua saldo,
WTF!quote:
Wat zijn jullie toch allemaal superquote:685 EURO IS ER AL BINNEN!
Je bent een schat!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef Phaidra het volgende:
Geld is onderweg!Ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk opgehaald wordt!
Dan rommel ik ff in de mailquote:Op maandag 20 juli 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga Iteejer even een rolberoerte bezorgen, qua tagjes zetten!![]()
Ja he!quote:
Komt een PMetje aanquote:Op maandag 20 juli 2009 11:30 schreef Smash-it het volgende:
Ik wil ook een pakketje A doen!
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt wel eentje adopteren, op afstand.
Soort Foster Parents Poesje![]()
Gaan we n.a.v. deze actie ook doen; een Fok! Foster Parents Poesje en Hondje![]()
Kan al vanaf 3 euro per maand!
Wow!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een schat!We zitten nu al haast op 700 euro!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |