Euhm...schrik je niet enorrrrm van het bedrag?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:35 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
PM gehad van Nies voor het rek nr, en beantwoord!
En het is alweer overgemaakt! Hele kleine moeite en het is echt voor een goed doel..quote:
Welke is dat,quote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En het is alweer overgemaakt! Hele kleine moeite en het is echt voor een goed doel..![]()
Zit ook die verhalen te lezen en ik vind deze er zo zielig uitzien:
[ afbeelding ]
Super!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En het is alweer overgemaakt! Hele kleine moeite en het is echt voor een goed doel..![]()
[ afbeelding ]
fuck me! Eerst bijlezen, en dan bijna 700! euroquote:Op maandag 20 juli 2009 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...schrik je niet enorrrrm van het bedrag?
De boel, als in je hele pc, of enkel je browser?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Steeds als ik naar PM wil loopt de boel vast
Hier niet...heb net maar es ff flink opgeschoond daarquote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Steeds als ik naar PM wil loopt de boel vast
Ochgos,quote:Op maandag 20 juli 2009 11:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=189
Ah jeetje, wat een stakkerquote:Op maandag 20 juli 2009 @ 11:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sommige mensen iddquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mja het verhaal van het beestje (de naam is me ontschoten) dat ze te lang met suikerziekte door hebben laten lopen zodat hij/zij nu blind is deed me echt heel
aanlopen. Hoe kun je zoiets doen vraag ik me dan echt af.
quote:
Ooh geloof me, dat soort dingen zijn dagelijkse kost, Helaasquote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mja het verhaal van het beestje (de naam is me ontschoten) dat ze te lang met suikerziekte door hebben laten lopen zodat hij/zij nu blind is deed me echt heel
aanlopen. Hoe kun je zoiets doen vraag ik me dan echt af.
Zelfde als vorig jaarquote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier niet...heb net maar es ff flink opgeschoond daar![]()
Dus als Q nog ff opnieuw der 06 wil PMen...of het moet nog dezelfde zijn als vorig jaar, want dan staat ie nog in m'n tel.
Ik ben gestopt met lezen om te voorkomen dat ik er een ris adopteer of ons verbouwingsbudget overmaakquote:Op maandag 20 juli 2009 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh geloof me, dat soort dingen zijn dagelijkse kost, Helaas
Mijn DA krijgt ook vet vaak katten binnen, die hebben dan bv iets, en dan hebben ze daar echt vet lang mee doorgelopen, en dan wil de eigenaar de kosten niet betalen en doet dat zonder te knipogen afstand van het dier
Das toch niet normaal te noemen. Alsof het speelgoed is
En dat ene hondje bij DTH die ws van het balkon van 7 hoog geflikkerd is (ja, door mensen) en daardoor nog maar 3 poten heeft
Ja, kijk maar eens op Index en dan bovenaan!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat houdt dat index in?
Dattie bij de forumindex staat ofzo?
Jepquote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat houdt dat index in?
Dattie bij de forumindex staat ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |