Dat is met Ziggy ook zo. Die was enorm vermagerd vanwege dr schildklier en is daardoor bijna al haar spierkracht kwijt. Daarom is ze zo zwak en mank. Als ze gewoon medicijnen had gehad zou ze nu heel anders zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 @ 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh geloof me, dat soort dingen zijn dagelijkse kost, Helaas
Mijn DA krijgt ook vet vaak katten binnen, die hebben dan bv iets, en dan hebben ze daar echt vet lang mee doorgelopen, en dan wil de eigenaar de kosten niet betalen en doet dat zonder te knipogen afstand van het dier
Das toch niet normaal te noemen. Alsof het speelgoed is
Maar gelukkig woont Ziggy nu gezellig bij julliequote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is met Ziggy ook zo. Die was enorm vermagerd vanwege dr schildklier en is daardoor bijna al haar spierkracht kwijt. Daarom is ze zo zwak en mank. Als ze gewoon medicijnen had gehad zou ze nu heel anders zijn.
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 @ 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar gelukkig woont Ziggy nu gezellig bij jullie
En wat staat dat groen je goed!quote:
Jaquote:
Avatar bedoel je? Tuurlijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
Groen! Ladies kan ik jullie afbeelding pikken?
Hoi! Wat leuk dat je even reageert!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:09 schreef Jessy.G het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet zo vaak op fok kom, laat staan dat ik hier post.. Maar nu ik dit zie moet ik toch echt even reageren! Ik vind het echt geweldig wat hier gebeurd! Ik werk zelf al een tijdje als vrijwilliger in bij Dierenthuis en het is een ontzettend liefdevol geweldig initiatief.![]()
Ik zal straks nog eens even wat zelfgemaakte foto's posten!
Uhu dat had ik al gezien,quote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kijk maar eens op Index en dan bovenaan!
Oh wat leuk!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:09 schreef Jessy.G het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet zo vaak op fok kom, laat staan dat ik hier post.. Maar nu ik dit zie moet ik toch echt even reageren! Ik vind het echt geweldig wat hier gebeurd! Ik werk zelf al een tijdje als vrijwilliger in bij Dierenthuis en het is een ontzettend liefdevol geweldig initiatief.![]()
Ik zal straks nog eens even wat zelfgemaakte foto's posten!
Heb de PMs al verstuurdquote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En Q! Ga es aan het werk, 2 PM's en 1 mail!
I laf joe!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
Ik wil graag pakket B doneren! Heb al een mailtje gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |