Ach so. Op die manier.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar het MAG simpelweg niet om de naam van FOK! zo te gebruiken... Je vraagt wel of hij 'jongerensite fok.nl wil steunen' (of iets in die richting) en dat is teveel het idee wekken dat het uit naam of met medewerking van FOK! is, en dat is niet zo, en na de SHE-fiasco's begreep ik er eigenlijk zo'n beetje uit dat Danny niet wil hebben dat FOK! meer direct met dit soort acties word geassocieerd
zie, ik hebbe niet misquote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar het MAG simpelweg niet om de naam van FOK! zo te gebruiken... Je vraagt wel of hij 'jongerensite fok.nl wil steunen' (of iets in die richting) en dat is teveel het idee wekken dat het uit naam of met medewerking van FOK! is, en dat is niet zo, en na de SHE-fiasco's begreep ik er eigenlijk zo'n beetje uit dat Danny niet wil hebben dat FOK! meer direct met dit soort acties word geassocieerd
dat is aan PR inderdaad voor zover ik weetquote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Mag niet
of ik moet het HEEL erg mis hebben. Greysje?
Even mezelf ongegeneerd quotenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Is het niet slimmer wat kleiner te proberen dan al die huge multinationals en grote nationale bedrijven?
Denk dat bij de plaatselijke ondernemer / kruidenier veel sneller wat centen zijn losgekletst.
Bij die bedrijven duurt het altijd weeeeeeeeeeken, en die krijgen tig sponsorverzoeken per week binnen. Bij een plaatselijke ondernemer is er wellicht meteen wat te regelen onder het genot van een bakkie
opzich geen slecht idee, alleen met de actie van het jochemfonds, liep ik tegen de probs aan dat de deka (lokaal hierzo) e.d niet wilde sponsoren omdat het niet voor in de plaats zelf wasquote:Op maandag 20 juli 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even mezelf ongegeneerd quoten![]()
Wat vinden de dames van dit 'proefballonetje'
love!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
opzich geen slecht idee, alleen met de actie van het jochemfonds, liep ik tegen de probs aan dat de deka (lokaal hierzo) e.d niet wilde sponsoren omdat het niet voor in de plaats zelf was
Hmm ok das ook wel zo natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
opzich geen slecht idee, alleen met de actie van het jochemfonds, liep ik tegen de probs aan dat de deka (lokaal hierzo) e.d niet wilde sponsoren omdat het niet voor in de plaats zelf was
Nee je hebt gelijk hoor. Ik heb nog nooit van unilever mn verzoek gehonoreerd gekregenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ok das ook wel zo natuurlijk.
Maarja een ieder die 'de grote bedrijven' beetje kent kan denk ik wel beamen dat als ze dit soort dingen al doen, dat het dan vaak weeeeeken duurt voor er een 'akkoord' word gegeven, en dan nog eens weeeeeken voor het geld gestort word (of de goederen gegeven).
Denk dat de actie daar net wat te kort voor loopt, dus dat je dan misschien meer kans hebt bij de kleine / middelgrote ondernemingen.
Maar het is maar een idee'tje
Ik ga je pm' enquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kan een van de dames mij even PM'en (weet niet wie zich voornamelijk met de sponsoring bezighoudt)
Heb wellicht opening'etje ergens
Voorhuid van een buffel denk ik?quote:
ik niet weetsquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voorhuid van een buffel denk ik?
Ik wist dat ook niet, maar dat zijn volgens mij die stokjes waar de honden op kauwen..quote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voorhuid van een buffel denk ik?
Ik ken wel bullepeesquote:Op maandag 20 juli 2009 13:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet, maar dat zijn volgens mij die stokjes waar de honden op kauwen..
Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van de users van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en de users van fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld in ons topic op FOK! fok.nl!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
Mag niet
of ik moet het HEEL erg mis hebben. Greysje?
Die foto's!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd....ik is ff streng, NIETS UIT NAAM VAN FOK!![]()
En idd, die grotere bedrijven gaat vaak lastig qua sponsoring, echter vorig jaar; Cavom zegde 100 kg voer toe en 2 dagen later reed er een koeriersdienst voor en had ik 5 grote zakken hondenvoer in de hal liggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mss een franchise als Pet's Place/Welkoop/Fixet?![]()
Ik ben zelf niet zo dapper om hier in het dorp de winkels te benaderen, als ze nee zeggen durf ik er nooit weer heen![]()
Maesquote:Op maandag 20 juli 2009 13:53 schreef Maes het volgende:
Heel die mail kwijt en het topic![]()
Maaaaaaar mail en topic zijn gevonden en geld is overgemaakt.![]()
Nu ga ik meneer Maes lastig vallen om te doneren. (hij heeft meer te verdelen)
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Om deze Stichting ook ten tijde van de economische recessie een extra handje te helpen, willen wij u vragen om ook met deze actie van de users van het jongerenforum fok.nl mee te doen. Dit kunt u natuurlijk doen op persoonlijke titel waarbij u slechts 5 of 10 euro overmaakt, maar het zou natuurlijk veel mooier zijn als u een donatie kon doen onder de vlag van de PvdA! Namens Stichting Dierenthuis en de users van fok.nl wil ik u dan ook vriendelijk vragen om een donatie te doen. Elk bedrag, groot en klein, is buitengewoon welkom. Het spreekt vanzelf dat elke donatie uit naam van de PvdA zal worden vermeld in ons topic op FOK! fok.nl!
^^ Zo mag ie wel.
Waarom vraag je dat? Ze heeft niks te willen toch?quote:
Tuurlijk, dacht jij dan? Dat wil ik weer meemaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |