Tuurlijk want hij kijkt naar probleemwijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:35 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor enge dingen daar gebeuren?
Conclusie TS is een lui kut pauper die niet zoeken kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef Druktemaker het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4953313091099980208&hl=nl
...ik durf niet. Daar zijn mensen, en zon.quote:
Dat laatste geef ik je, dat eerste gaan we buiten ff beslissen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Conclusie TS is een lui kut pauper die niet zoeken kan.
IK zegt alleen als je hem dan illegaal download!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef TimKuik het volgende:
Weet iemand wat de introtune is van dat programma?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
IK zegt alleen als je hem dan illegaal download!
Inderdaadquote:
Ik ken iemand die hem als ringtone had.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef TimKuik het volgende:
Ik wil je aanraken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb het nummer van die Kees Kankerkachel
Werken is voor mietjes, dat weet je toch.quote:
Prachtig hoe hij dat beschrijft inderdaad! "Zoe met den volle vuist enen peer recht tusse d'r ogen!"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
"hedde de buurvrouw weer liggen naaien?"
"ja, wel tien!"
"Ge moet een vriendin zoeken, dan hoefde oeweige nie zo te trekke!"
[ afbeelding ]
"doet ze iets wat mij niet bevalt... dan pats ik er tegenaan"
"Wat bedoel je, sla je haar?"
"ja. en nie met een vlakke hand een draai om die oren. Nee, een volle vuist recht op die ogen.
Ik heb een keer gehad, da was in Boxtel, toen zat ze net als nu op de bank. Ik liep erheen en geef haar met volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen. De dag erna kon ze niks meer zien."
"Sinds ik dat dan gedaan heb, met haar dochter, gooit ze van alles naar mijn hoofd. Ik hou het met m'n zuster. Met d'n die-e en d'n die-e. En daar word ik kwaad om. Op een gegeven moment zeg ik 'hou je klep dicht, anders krèdde een poar patse"
"Neh werken is niets voor mij, zoiets moet in je aard liggen" Ook z'n mooie quotequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Werken is voor mietjes, dat weet je toch.![]()
Ik weet alleen niet meer precies wie dat zei.
Idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Neh werken is niets voor mij, zoiets moet in je aard liggen" Ook z'n mooie quote
Dat is echt bril-fucking-jant iddquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij dat beschrijft inderdaad! "Zoe met den volle vuist enen peer recht tusse d'r ogen!"
''Tot overmaat van ramp worden Willem en Willy ook nog afgeleid'' Het is niet aan de overkant, niet bij de buren, maar boven. Zoon John is door zijn bed gezakt.quote:
En daarna:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Neh werken is niets voor mij, zoiets moet in je aard liggen" Ook z'n mooie quote
quote:Als ze de uitkerings nou wat hoger gooien, dan hoef je ook niet zoveel te doen.
Als het je gaat om vertier, kun je ook, hangende de zoektocht naar de complete uitzending omtrent Den Bosch op youtube opzoek naar "Haagse Sjonnie". Dat moet minstens zo leuk zijN!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:33 schreef sinadO het volgende:
Ik wilde vandaag die epische aflevering van Probleemwijken in Den Bosch nog eens checken maar op Youtube staan alleen de laatste paar minuten.
De hele serie (voor zover die uitgezonden is) staat erop maar niet Den Bosch! Hoe kom ik nou aan mijn fix??!?
Klacht: geen Probleemwijken Den Bosch op Youtube of elders op internet te vinden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef TimKuik het volgende:
Zon? Daar krijg je huidkanker van hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
...ik durf niet. Daar zijn mensen, en zon.
Was dat niet die kerel die de dochter van zijn vrouw had geneukt of zo? En toch slaat hij z'n vriendin af en toe nog even in elkaar voor de geinquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is ook geniaal.Die kop op die laatste screenshot
!
Jah inderdaad, maar na die uitzending was ie in elkaar getrapt ofzo. Daardoor zijn er geen afleveringen meer uitgezonden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat niet die kerel die de dochter van zijn vrouw had geneukt of zo? En toch slaat hij z'n vriendin af en toe nog even in elkaar voor de gein. Echt, ik sta keer op keer versteld dat er dit soort achterlijke lui in Nederland wonen
.
Joah.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat niet die kerel die de dochter van zijn vrouw had geneukt of zo? En toch slaat hij z'n vriendin af en toe nog even in elkaar voor de gein. Echt, ik sta keer op keer versteld dat er dit soort achterlijke lui in Nederland wonen
.
Ik liep dat van de week ineens de hele tijd zo te zeggen (kwam ineens in me opquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
Al blijft Ruud ("Ik heb overal schijt aan") uit Woensel toch echt het leukst.
[ afbeelding ]
Alsof ik ooit in jouw fobo kijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij staat toch al langer in mijn fobo.
Dat vond ik echt hilarisch!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef Supersoep het volgende:
Mijn held.
[ afbeelding ]
Ik ken het wetboek ook!
Alsof ik ooit alle reacties lees in een topic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in jouw fobo kijk.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof ik ooit alle reacties lees in een topic.![]()
Ik vind hem echt geniaal.quote:
Ik snap die vrouw niet hoor, gewoon bij hem blijven en geen aangifte willen doen. Dan ben je echt dom en vraag je erom imo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.
Ja maar, als ze aangifte doet dan krijgt ze patsen, zo op haar ogen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap die vrouw niet hoor, gewoon bij hem blijven en geen aangifte willen doen. Dan ben je echt dom en vraag je erom imo.
Idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen hij dat deed had ie even een ziekte, maar hij is daar nu van genezen.
En wel tot het vuur er vanaf spat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja maar, als ze aangifte doet dan krijgt ze patsen, zo op haar ogen.
en zie hier het nadeel van de mobiele telefoon.quote:
Haha dat wijfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:25 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is Woensel in ieder gevalmet Kees en Ruud
Vooral vanaf 1 minuut.
Een van die gozers uit Groningen heeft toch later zelfmoord gepleegd?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:11 schreef Druktemaker het volgende:
Heeft iemand de aflevering uit Groningen nog ergens?
Hahaha echt he.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:02 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Haha dat wijf![]()
Haar zoon bedreigd een pomphouder met een hakbijl, maar dat ie zomaar handboeien omkrijgt en 'als een varken afgevoerd wordt' DAT is niet normaal
Klopt.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Quispi het volgende:
[..]
Een van die gozers uit Groningen heeft toch later zelfmoord gepleegd?
Die heb ik geript en gebruik em nu als beltoonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef TimKuik het volgende:
hey bedankti k download hem nu!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die heb ik geript en gebruik em nu als beltoon![]()
Bazenprogramma dit, heb alle afleveringen in topkwaliteit avi's
[ afbeelding ]![]()
Ook hebbe?
http://binsearch.info/index.php?q=probleemwijken&m=&max=250&adv_g=&adv_age=999&adv_sort=date&adv_col=on&minsize=&maxsize=&font=&postdate=
wel snel zijn, staat op 199 dagen nu
als je wilt... graagquote:Op zondag 19 juli 2009 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hey bedankti k download hem nu!
zal wel een aparte ftp maken en alles uploaden voor alle andere FOK!kers die niets van Usenet weten
Meesterlijk!quote:
Als ik me niet vergis die kale, Jan of zo.quote:
een pompstation aan de overkant van zijn huis he, en hij had zijn haar geblondeerd om herkenning te voorkomenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:02 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Haha dat wijf![]()
Haar zoon bedreigd een pomphouder met een hakbijl, maar dat ie zomaar handboeien omkrijgt en 'als een varken afgevoerd wordt' DAT is niet normaal
In wat voor buurt woon jij danquote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Skv het volgende:
Geweldig, net twee afleveringen gekeken (Eindhoven en Den Bosch) en twee keer 'leef als een zigeuner' langs horen komen. Wil ik net mijn pc uitzetten, geluid er af e.d., hoor ik dat kutnummer nog steeds.
Blijkt dat er een of andere debiel in de pauperwijk hiernaast een feest thuis heeft waarbij ze knalhard dat kutnummer aan hebben staan.
Woon jij toevallig in Zwijndrecht?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Skv het volgende:
Geweldig, net twee afleveringen gekeken (Eindhoven en Den Bosch) en twee keer 'leef als een zigeuner' langs horen komen. Wil ik net mijn pc uitzetten, geluid er af e.d., hoor ik dat kutnummer nog steeds.
Blijkt dat er een of andere debiel in de pauperwijk hiernaast een feest thuis heeft waarbij ze knalhard dat kutnummer aan hebben staan.
Inmiddels zijn de 6 delen binnen.quote:
Boh, Die spaansequote:Op zondag 19 juli 2009 02:07 schreef MilaNL het volgende:
Heh tis geen "topkwaliteit" te noemen die avi's, maar toch coolGaat erom dat je wat ziet he.
En ze waren nog geweest ook kon ik me herinnerenquote:
Danku.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die heb ik geript en gebruik em nu als beltoon![]()
Bazenprogramma dit, heb alle afleveringen in topkwaliteit avi's
[ afbeelding ]![]()
Ook hebbe?
http://binsearch.info/index.php?q=probleemwijken&m=&max=250&adv_g=&adv_age=999&adv_sort=date&adv_col=on&minsize=&maxsize=&font=&postdate=
wel snel zijn, staat op 199 dagen nu
Zoon John woont nu in Eindhoven, naast mijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:37 schreef F04 het volgende:
[..]
''Tot overmaat van ramp worden Willem en Willy ook nog afgeleid'' Het is niet aan de overkant, niet bij de buren, maar boven. Zoon John is door zijn bed gezakt.
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:53 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Zoon John woont nu in Eindhoven, naast mij![]()
Nee, het is geen tokkiewijk als Woensel West. Het is Woensel Noord, tegen Blixembosch aan. Hij woont hier op last van justitie, hij mag Den Bosch niet meer in o.i.d.
Ik moet zeggen: geen last van en geen problemen met hem.
Ik zal eens kijken hoe ik dat onopvallend kan doen... zo vaak zijn we niet tegelijk op de gang. Hij is redelijk vaak op het balkon, zal het dan wel eens proberen.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe ik dat onopvallend kan doen... zo vaak zijn we niet tegelijk op de gang. Hij is redelijk vaak op het balkon, zal het dan wel eens proberen.
quote:
quote:mikehubers (1 week geleden)
Kampers 4 life
Wat een zwakzinnige zielige beesten, hè? Dit soort 'mensen' verdient wat mij betreft een kogel door hun kop.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat wijf aan het begin. Er wordt een euro ingevoerd die niemand wil![]()
Spannend!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe ik dat onopvallend kan doen... zo vaak zijn we niet tegelijk op de gang. Hij is redelijk vaak op het balkon, zal het dan wel eens proberen.
Dank u zeer!quote:Op zondag 19 juli 2009 01:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Inmiddels zijn de 6 delen binnen.
Ben ze nu aan het uploaden op mijn server, zal ze eerst online gooien via streaming media on-demand, en daarnaast maak ik meteen download-links!
update volgt!
quote:
Gepost door GabberPAPA23quote:jaja blijft goed is net mijn leve heb ook nooit een vaste plek en ben ook alles altijd kwijt
Geen idee welke aflevering dat is, maar leukt me wel leuk om die te zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:09 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Welke aflevering was dit ook al weer?
De hele woonwijk was al gesloopt, maar hij bleef daar mooi zitten voor 80 euro incl ofzo.
Den Bosch was de laatste uitzending toch?
Die kerel was na de uitzending helemaal de tyfus ingeslagen, omdat hij op de tv openbaar maakte dat hij ontucht pleegde met die dochter van zijn vrouw.![]()
En toen hebben ze de rest maar gecanceld.
6 toch? Duindorp, en die in Groningen, maar die was gecanceled omdat er eentje zelfmoord had gepleegd.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee welke aflevering dat is, maar leukt me wel leuk om die te zien.
Ik heb er inmiddels 4 gevonden bij Google Video:
Assen, Den Haag, Den Bosch en Eindhoven
Er staan er maar vier opquote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
6 toch? Duindorp, en die in Groningen, maar die was gecanceled omdat er eentje zelfmoord had gepleegd.
Dit.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:07 schreef Michielos het volgende:
die van groningen en leeuwarden wil ik ook wel zien. Iemand een linkje?
Doenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:47 schreef TheSiege het volgende:
Ik kan ze evt. uploaden naar Rapidshare?![]()
Dat waren de 4 die ik in eerste instantie tegenkwam. Kan best zijn dat er meer op staan hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
6 toch? Duindorp, en die in Groningen, maar die was gecanceled omdat er eentje zelfmoord had gepleegd.
Groningen en Leeuwarden heb ik hier ook nog als avi-bestanden.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat waren de 4 die ik in eerste instantie tegenkwam. Kan best zijn dat er meer op staan hoor.
Deze (volledige) afleveringen kwam ik tegen:
Den Bosch
Assen
Woensel (Eindhoven?)
Den Haag
28 euro!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:09 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Welke aflevering was dit ook al weer?
De hele woonwijk was al gesloopt, maar hij bleef daar mooi zitten voor 80 euro incl ofzo.
Den Bosch was de laatste uitzending toch?
Die kerel was na de uitzending helemaal de tyfus ingeslagen, omdat hij op de tv openbaar maakte dat hij ontucht pleegde met die dochter van zijn vrouw.![]()
En toen hebben ze de rest maar gecanceld.
Zal ik ze op usenet posten?quote:Op maandag 20 juli 2009 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Inmiddels staat deel 2 online op www.probleemwijken.tk
deel 1,3,4,5 en 6 ben ik nog mee bezig.
Misschien handig naast de links te zetten welke aflevering het is, alleen de aflevering nummers zeggen me niks.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Inmiddels staat deel 2 online op www.probleemwijken.tk
deel 1,3,4,5 en 6 ben ik nog mee bezig.
Zal ik doen, ben ook site photoshoppen nuquote:Op maandag 20 juli 2009 02:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Misschien handig naast de links te zetten welke aflevering het is, alleen de aflevering nummers zeggen me niks.
En Kees dacht: "Wat zit die gast te grijnzen naar me. Tis toch geen homo ofzo!"quote:Op maandag 20 juli 2009 02:54 schreef zomgmoz het volgende:
Ik woon in woensel sinds kort, en toen ik een brief ging posten zag k Kees thuiskomen van zn werk (in een fokking lelijk korte broek trouwens), en toen had ik even een big smile op mn gezicht
Je vond het er zo gezellig uitzien op TV dat je er meteen een huis gekocht hebt? Doe de groeten aan die Spaanse als je er weer eens bent!quote:Op maandag 20 juli 2009 02:54 schreef zomgmoz het volgende:
Ik woon in woensel sinds kort
Die is toch weg manquote:Op maandag 20 juli 2009 10:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je vond het er zo gezellig uitzien op TV dat je er meteen een huis gekocht hebt? Doe de groeten aan die Spaanse als je er weer eens bent!
Onwetende n00bs, kikoooooooo.quote:
Idem.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:29 schreef sinadO het volgende:
Ik heb geen usenet, ik wacht geduldig op de openbare upload.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kwaliteit het volgende:
inmiddels zijn de link gefixt op www.probleemwijken.tk
deel 5 komt zometeen ook online, later op de middag de laatste deel nummer 6
Echt te gek dat je dit doet man!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Deel 6 staat nu ook op www.probleemwijken.tk
ik ga me nu bezig houden met On-Demand en een leuke website ervoor!
Ik heb gisteren 2 gedownload, maar ik kan nu de rest niet downloadenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Deel 6 staat nu ook op www.probleemwijken.tk
ik ga me nu bezig houden met On-Demand en een leuke website ervoor!
Geen probleem man, ik heb iig Leeuwarden al gezien dankzij jou dus huldequote:Op maandag 20 juli 2009 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:
De server is momenteel down door een storing, excuses voor het ongemak.
Heb hem zelf lkkr via usenet payserver gehaaldquote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef fratsman het volgende:
doet ie het weer? Vanmiddag was het jammer genoeg niet vooruit te branden...
Die was ook goed ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zat er ook wel een beetje inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Niet normaal hoeveel er inmiddesl in een paar uur gedownload is,
mijn hostingboer is zelfs over de zeik, prutsers.
noodoplossing staat vannacht ONLINE!
mirrors komen er ook aan!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoeveel was dat dan wel niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Niet normaal hoeveel er inmiddesl in een paar uur gedownload is,
noodoplossing staat vannacht ONLINE!
mirrors komen er ook aan!
Gaaf!quote:Deze downloads zullen altijd blijven bestaan.
Op't usenet staan ze allemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ze komen gewoon echt niet binnen bij mij. Ik heb alleen afl. 2 binnen kunnen krijgen, de rest stopt er halverwege in eens mee. Iemand zin om voor mij een torrentje te maken?
Ik heb geen payserver en de laatste keer dat ik keek werkte het (nog) niet met Telfort..quote:
Gebruik de firefox add-on DownThemAll om ze te downloaden, als de server dan uitvalt kan je later verder downloaden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ze komen gewoon echt niet binnen bij mij. Ik heb alleen afl. 2 binnen kunnen krijgen, de rest stopt er halverwege in eens mee. Iemand zin om voor mij een torrentje te maken?
Top, gelijk even opzoeken, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gebruik de firefox add-on DownThemAll om ze te downloaden, als de server dan uitvalt kan je later verder downloaden.
Ik heb alleen de eerste 2 kunnen downloaden, de rest ligt er uitquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
Bij mij liggen ze er al de hele dag er uitIk heb alleen nog maar 2 en 3 binnen..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
Al blijft Ruud ("Ik heb overal schijt aan") uit Woensel toch echt het leukst.
[ afbeelding ]
Waar danquote:Op maandag 27 juli 2009 17:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb de Special Edition Boxset inclusief miniatuur kopje suiker, breekijzer, kankerkachel en broodje worst! Die extra's zijn ook echt hilarisch, hoe Ruud dan bijvoorbeeld naar boven strompelt om te gaan slapen of John die zijn BLO diploma gaat laten zien op de bank. Maar ¤ 14,95 bij Bol.com
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb de Special Edition Boxset inclusief miniatuur kopje suiker, breekijzer, kankerkachel en broodje worst! Die extra's zijn ook echt hilarisch, hoe Ruud dan bijvoorbeeld naar boven strompelt om te gaan slapen of John die zijn BLO diploma gaat laten zien op de bank. Maar ¤ 14,95 bij Bol.com
godver, ben ik weer te goedgelovigquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:47 schreef classpc het volgende:
[..]
godver, ben ik weer te goedgelovig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
De hele serie + terugblikafleveringen op dvd worden momenteel gepost op usenet.
http://www.binsearch.info/?q=hh2_&max=100&adv_age=365&server= << vanaf morgenochtend ongeveer, of kijk op ftd nummer 1036483
Nummer 1036484 is ook een tip (Tokkies, de oorspronkelijke serie)
Ik ga de tokkies nu downloaden en zal ze ook op probleemwijken.tk zettenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
Kan iemand de Tokkies ook ergens anders plaatsen? Megaupload of bij probleemwijken.tk?
Yeah sure.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik gechecked heb voor mijn provider (Telfort) kon dat niet. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat dit alweer een hele tijd terug was..quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
Iedere provider heeft toch wel een nieuwsserver (gratis), gewoon daarmee downloaden, ze zijn nog vers dus makkelijk te krijgen. Op binaries4all.nl de uitleg, je kunt het allemaal met gratis tools doen dus wat houdt je tegen.
Overigens heb ik uit betrouwbare bron dat de tokkies er over een week of wat ook in dvd kwaliteit op komt, ook de complete sbs6 serie.
Huupke staat er ook op! Bij 2.03 samen met Kees! Damn, dit is wel ff flink kut voor hun zeg,...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef FranckRibery het volgende:
check dit mensen! het item is van ED.tv
Wat erg voor Ruud en Kees! Als jochies hun moeder verloren bij een busramp. Ruud komt aan het woord op 30 sec, 1.57 en 2.56. Kees is ook te zien op de achtergrond. 5 jaar na dato kan Ruud nog steeds moeilijk uit bed komen! Z'n tante had 'm uit bed 'getrommeld'
er was ook een artikel over het onderwerp verschenen. hier het stukje met Ruud.
Ruud van de Velden (54): "Ik heb mijn moeder, zus, oma, oom en tante verloren bij het busongeluk. Een politieman kwam het aan de deur vertellen, bij ons in de Edisonstraat. Ik was toen veertien jaar en mijn broer tien. We bleven achter met mijn vader. Een half jaar lang kregen we hulp, maar dat was iedere maand iemand anders. Mijn vader kreeg na een paar maanden een nieuwe vriendin, die niet goed voor ons was. Ik ben manisch depressief geworden, en dat ben ik nog steeds. Het blijft altijd in je leven. Als ik straks in Dinant ben geweest, ga ik niet meer huilen."
Kijk je uit dat je niet overvallen wordquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Den BoschGeweldig dat tokkie volk.
Zal op de weg naar huis is door die wijk fietsen.
Dat gebeurt niet, gewoon beetje plat mee praten en het ijs is gebroken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet overvallen word
idd, die gozer is verschrikkelijk domquote:
Kick eens nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd, die gozer is verschrikkelijk dom![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een topic dat gewoon klaar is en dan nog na een maand kicken is beetje kansloos.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:59 schreef sinadO het volgende:
Zo oud is dit topic toch nog niet? Trouwens bijna vol zie ik.
Klaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Maar een topic dat gewoon klaar is en dan nog na een maand kicken is beetje kansloos.
HIHI ZEI IK KLAARquote:
Je bent zelf een kankerhuilie. En nu wegblijven hier. Het topic is namelijk niet klaar, het gaat gewoon verder. En het liefst zonder jou.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef leetzors het volgende:
[..]
HIHI ZEI IK KLAAR
Ja dat zei ik, ga huilen kankerhuilie.
Wat heeft de invoering van de euro met de gemeente te maken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef Druktemaker het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4953313091099980208&hl=nl
iedereen is er tegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat heeft de invoering van de euro met de gemeente te maken?
Vorige pagina heb ik een aantal linkjes in mijn post staan.quote:
Hoi Ruud!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef 9611Niels het volgende:
Ik eet wanneer ik honger heb, slaap wanneer ik slaap heb.. Ik heb overal schijt aan
Dat hoofd op zich is al grappig en triest tegelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:08 schreef Fortitudo het volgende:
aflevering gevonden en zelf screen gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij had toch zelfmoord gepleegd na de uitzending? Of was dat iemand anders?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat er van hem is terecht gekomen. Maar die vent uit de Oosterparkwijk in Groningen die kale drugsgebruiker heeft inderdaad zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:33 schreef boskameel het volgende:
[..]
Hij had toch zelfmoord gepleegd na de uitzending? Of was dat iemand anders?
Nooit de poten veranderen aan je bed, anders zak je er doorheen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef Ticker het volgende:
Vader-zoon tips uit ProbleemWijken zijn ook de beste tips wat een zoon kan opvolgen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |