als je wilt... graagquote:Op zondag 19 juli 2009 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hey bedankti k download hem nu!
zal wel een aparte ftp maken en alles uploaden voor alle andere FOK!kers die niets van Usenet weten
Meesterlijk!quote:
Als ik me niet vergis die kale, Jan of zo.quote:
een pompstation aan de overkant van zijn huis he, en hij had zijn haar geblondeerd om herkenning te voorkomenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:02 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Haha dat wijf![]()
Haar zoon bedreigd een pomphouder met een hakbijl, maar dat ie zomaar handboeien omkrijgt en 'als een varken afgevoerd wordt' DAT is niet normaal
In wat voor buurt woon jij danquote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Skv het volgende:
Geweldig, net twee afleveringen gekeken (Eindhoven en Den Bosch) en twee keer 'leef als een zigeuner' langs horen komen. Wil ik net mijn pc uitzetten, geluid er af e.d., hoor ik dat kutnummer nog steeds.
Blijkt dat er een of andere debiel in de pauperwijk hiernaast een feest thuis heeft waarbij ze knalhard dat kutnummer aan hebben staan.
Woon jij toevallig in Zwijndrecht?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Skv het volgende:
Geweldig, net twee afleveringen gekeken (Eindhoven en Den Bosch) en twee keer 'leef als een zigeuner' langs horen komen. Wil ik net mijn pc uitzetten, geluid er af e.d., hoor ik dat kutnummer nog steeds.
Blijkt dat er een of andere debiel in de pauperwijk hiernaast een feest thuis heeft waarbij ze knalhard dat kutnummer aan hebben staan.
Inmiddels zijn de 6 delen binnen.quote:
Boh, Die spaansequote:Op zondag 19 juli 2009 02:07 schreef MilaNL het volgende:
Heh tis geen "topkwaliteit" te noemen die avi's, maar toch coolGaat erom dat je wat ziet he.
En ze waren nog geweest ook kon ik me herinnerenquote:
Danku.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die heb ik geript en gebruik em nu als beltoon![]()
Bazenprogramma dit, heb alle afleveringen in topkwaliteit avi's
[ afbeelding ]![]()
Ook hebbe?
http://binsearch.info/index.php?q=probleemwijken&m=&max=250&adv_g=&adv_age=999&adv_sort=date&adv_col=on&minsize=&maxsize=&font=&postdate=
wel snel zijn, staat op 199 dagen nu
Zoon John woont nu in Eindhoven, naast mijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:37 schreef F04 het volgende:
[..]
''Tot overmaat van ramp worden Willem en Willy ook nog afgeleid'' Het is niet aan de overkant, niet bij de buren, maar boven. Zoon John is door zijn bed gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |