Ja maar, als ze aangifte doet dan krijgt ze patsen, zo op haar ogen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap die vrouw niet hoor, gewoon bij hem blijven en geen aangifte willen doen. Dan ben je echt dom en vraag je erom imo.
Idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen hij dat deed had ie even een ziekte, maar hij is daar nu van genezen.
En wel tot het vuur er vanaf spat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja maar, als ze aangifte doet dan krijgt ze patsen, zo op haar ogen.
en zie hier het nadeel van de mobiele telefoon.quote:
Haha dat wijfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:25 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is Woensel in ieder gevalmet Kees en Ruud
Vooral vanaf 1 minuut.
Een van die gozers uit Groningen heeft toch later zelfmoord gepleegd?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:11 schreef Druktemaker het volgende:
Heeft iemand de aflevering uit Groningen nog ergens?
Hahaha echt he.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:02 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Haha dat wijf![]()
Haar zoon bedreigd een pomphouder met een hakbijl, maar dat ie zomaar handboeien omkrijgt en 'als een varken afgevoerd wordt' DAT is niet normaal
Klopt.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:18 schreef Quispi het volgende:
[..]
Een van die gozers uit Groningen heeft toch later zelfmoord gepleegd?
Die heb ik geript en gebruik em nu als beltoonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef TimKuik het volgende:
Weet iemand wat de introtune is van dat programma?
hey bedankti k download hem nu!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die heb ik geript en gebruik em nu als beltoon![]()
Bazenprogramma dit, heb alle afleveringen in topkwaliteit avi's
[ afbeelding ]![]()
Ook hebbe?
http://binsearch.info/index.php?q=probleemwijken&m=&max=250&adv_g=&adv_age=999&adv_sort=date&adv_col=on&minsize=&maxsize=&font=&postdate=
wel snel zijn, staat op 199 dagen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |