Tuurlijk want hij kijkt naar probleemwijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:35 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor enge dingen daar gebeuren?
Conclusie TS is een lui kut pauper die niet zoeken kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef Druktemaker het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4953313091099980208&hl=nl
...ik durf niet. Daar zijn mensen, en zon.quote:
Dat laatste geef ik je, dat eerste gaan we buiten ff beslissen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Conclusie TS is een lui kut pauper die niet zoeken kan.
IK zegt alleen als je hem dan illegaal download!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef TimKuik het volgende:
Weet iemand wat de introtune is van dat programma?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
IK zegt alleen als je hem dan illegaal download!
Inderdaadquote:
Ik ken iemand die hem als ringtone had.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef TimKuik het volgende:
Weet iemand wat de introtune is van dat programma?
Ik wil je aanraken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb het nummer van die Kees Kankerkachel
Werken is voor mietjes, dat weet je toch.quote:
Prachtig hoe hij dat beschrijft inderdaad! "Zoe met den volle vuist enen peer recht tusse d'r ogen!"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
"hedde de buurvrouw weer liggen naaien?"
"ja, wel tien!"
"Ge moet een vriendin zoeken, dan hoefde oeweige nie zo te trekke!"
[ afbeelding ]
"doet ze iets wat mij niet bevalt... dan pats ik er tegenaan"
"Wat bedoel je, sla je haar?"
"ja. en nie met een vlakke hand een draai om die oren. Nee, een volle vuist recht op die ogen.
Ik heb een keer gehad, da was in Boxtel, toen zat ze net als nu op de bank. Ik liep erheen en geef haar met volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen. De dag erna kon ze niks meer zien."
"Sinds ik dat dan gedaan heb, met haar dochter, gooit ze van alles naar mijn hoofd. Ik hou het met m'n zuster. Met d'n die-e en d'n die-e. En daar word ik kwaad om. Op een gegeven moment zeg ik 'hou je klep dicht, anders krèdde een poar patse"
"Neh werken is niets voor mij, zoiets moet in je aard liggen" Ook z'n mooie quotequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Werken is voor mietjes, dat weet je toch.![]()
Ik weet alleen niet meer precies wie dat zei.
Idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Neh werken is niets voor mij, zoiets moet in je aard liggen" Ook z'n mooie quote
Dat is echt bril-fucking-jant iddquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij dat beschrijft inderdaad! "Zoe met den volle vuist enen peer recht tusse d'r ogen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |