SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
De hele serie + terugblikafleveringen op dvd worden momenteel gepost op usenet.
http://www.binsearch.info/?q=hh2_&max=100&adv_age=365&server= << vanaf morgenochtend ongeveer, of kijk op ftd nummer 1036483
Nummer 1036484 is ook een tip (Tokkies, de oorspronkelijke serie)
Ik ga de tokkies nu downloaden en zal ze ook op probleemwijken.tk zettenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
Kan iemand de Tokkies ook ergens anders plaatsen? Megaupload of bij probleemwijken.tk?
Yeah sure.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik gechecked heb voor mijn provider (Telfort) kon dat niet. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat dit alweer een hele tijd terug was..quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
Iedere provider heeft toch wel een nieuwsserver (gratis), gewoon daarmee downloaden, ze zijn nog vers dus makkelijk te krijgen. Op binaries4all.nl de uitleg, je kunt het allemaal met gratis tools doen dus wat houdt je tegen.
Overigens heb ik uit betrouwbare bron dat de tokkies er over een week of wat ook in dvd kwaliteit op komt, ook de complete sbs6 serie.
Huupke staat er ook op! Bij 2.03 samen met Kees! Damn, dit is wel ff flink kut voor hun zeg,...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef FranckRibery het volgende:
check dit mensen! het item is van ED.tv
Wat erg voor Ruud en Kees! Als jochies hun moeder verloren bij een busramp. Ruud komt aan het woord op 30 sec, 1.57 en 2.56. Kees is ook te zien op de achtergrond. 5 jaar na dato kan Ruud nog steeds moeilijk uit bed komen! Z'n tante had 'm uit bed 'getrommeld'
er was ook een artikel over het onderwerp verschenen. hier het stukje met Ruud.
Ruud van de Velden (54): "Ik heb mijn moeder, zus, oma, oom en tante verloren bij het busongeluk. Een politieman kwam het aan de deur vertellen, bij ons in de Edisonstraat. Ik was toen veertien jaar en mijn broer tien. We bleven achter met mijn vader. Een half jaar lang kregen we hulp, maar dat was iedere maand iemand anders. Mijn vader kreeg na een paar maanden een nieuwe vriendin, die niet goed voor ons was. Ik ben manisch depressief geworden, en dat ben ik nog steeds. Het blijft altijd in je leven. Als ik straks in Dinant ben geweest, ga ik niet meer huilen."
Kijk je uit dat je niet overvallen wordquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Den BoschGeweldig dat tokkie volk.
Zal op de weg naar huis is door die wijk fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |