Kijk je uit dat je niet overvallen wordquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Den BoschGeweldig dat tokkie volk.
Zal op de weg naar huis is door die wijk fietsen.
Dat gebeurt niet, gewoon beetje plat mee praten en het ijs is gebroken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet overvallen word
idd, die gozer is verschrikkelijk domquote:
Kick eens nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd, die gozer is verschrikkelijk dom![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een topic dat gewoon klaar is en dan nog na een maand kicken is beetje kansloos.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:59 schreef sinadO het volgende:
Zo oud is dit topic toch nog niet? Trouwens bijna vol zie ik.
Klaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Maar een topic dat gewoon klaar is en dan nog na een maand kicken is beetje kansloos.
HIHI ZEI IK KLAARquote:
Je bent zelf een kankerhuilie. En nu wegblijven hier. Het topic is namelijk niet klaar, het gaat gewoon verder. En het liefst zonder jou.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef leetzors het volgende:
[..]
HIHI ZEI IK KLAAR
Ja dat zei ik, ga huilen kankerhuilie.
Wat heeft de invoering van de euro met de gemeente te maken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef Druktemaker het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4953313091099980208&hl=nl
iedereen is er tegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat heeft de invoering van de euro met de gemeente te maken?
Vorige pagina heb ik een aantal linkjes in mijn post staan.quote:
Hoi Ruud!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef 9611Niels het volgende:
Ik eet wanneer ik honger heb, slaap wanneer ik slaap heb.. Ik heb overal schijt aan
Dat hoofd op zich is al grappig en triest tegelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:08 schreef Fortitudo het volgende:
aflevering gevonden en zelf screen gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij had toch zelfmoord gepleegd na de uitzending? Of was dat iemand anders?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat er van hem is terecht gekomen. Maar die vent uit de Oosterparkwijk in Groningen die kale drugsgebruiker heeft inderdaad zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:33 schreef boskameel het volgende:
[..]
Hij had toch zelfmoord gepleegd na de uitzending? Of was dat iemand anders?
Nooit de poten veranderen aan je bed, anders zak je er doorheen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef Ticker het volgende:
Vader-zoon tips uit ProbleemWijken zijn ook de beste tips wat een zoon kan opvolgen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |