Groningen en Leeuwarden heb ik hier ook nog als avi-bestanden.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat waren de 4 die ik in eerste instantie tegenkwam. Kan best zijn dat er meer op staan hoor.
Deze (volledige) afleveringen kwam ik tegen:
Den Bosch
Assen
Woensel (Eindhoven?)
Den Haag
28 euro!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:09 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Welke aflevering was dit ook al weer?
De hele woonwijk was al gesloopt, maar hij bleef daar mooi zitten voor 80 euro incl ofzo.
Den Bosch was de laatste uitzending toch?
Die kerel was na de uitzending helemaal de tyfus ingeslagen, omdat hij op de tv openbaar maakte dat hij ontucht pleegde met die dochter van zijn vrouw.![]()
En toen hebben ze de rest maar gecanceld.
Zal ik ze op usenet posten?quote:Op maandag 20 juli 2009 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Inmiddels staat deel 2 online op www.probleemwijken.tk
deel 1,3,4,5 en 6 ben ik nog mee bezig.
Misschien handig naast de links te zetten welke aflevering het is, alleen de aflevering nummers zeggen me niks.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Inmiddels staat deel 2 online op www.probleemwijken.tk
deel 1,3,4,5 en 6 ben ik nog mee bezig.
Zal ik doen, ben ook site photoshoppen nuquote:Op maandag 20 juli 2009 02:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Misschien handig naast de links te zetten welke aflevering het is, alleen de aflevering nummers zeggen me niks.
En Kees dacht: "Wat zit die gast te grijnzen naar me. Tis toch geen homo ofzo!"quote:Op maandag 20 juli 2009 02:54 schreef zomgmoz het volgende:
Ik woon in woensel sinds kort, en toen ik een brief ging posten zag k Kees thuiskomen van zn werk (in een fokking lelijk korte broek trouwens), en toen had ik even een big smile op mn gezicht
Je vond het er zo gezellig uitzien op TV dat je er meteen een huis gekocht hebt? Doe de groeten aan die Spaanse als je er weer eens bent!quote:Op maandag 20 juli 2009 02:54 schreef zomgmoz het volgende:
Ik woon in woensel sinds kort
Die is toch weg manquote:Op maandag 20 juli 2009 10:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je vond het er zo gezellig uitzien op TV dat je er meteen een huis gekocht hebt? Doe de groeten aan die Spaanse als je er weer eens bent!
Onwetende n00bs, kikoooooooo.quote:
Idem.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:29 schreef sinadO het volgende:
Ik heb geen usenet, ik wacht geduldig op de openbare upload.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kwaliteit het volgende:
inmiddels zijn de link gefixt op www.probleemwijken.tk
deel 5 komt zometeen ook online, later op de middag de laatste deel nummer 6
Echt te gek dat je dit doet man!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Deel 6 staat nu ook op www.probleemwijken.tk
ik ga me nu bezig houden met On-Demand en een leuke website ervoor!
Ik heb gisteren 2 gedownload, maar ik kan nu de rest niet downloadenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Deel 6 staat nu ook op www.probleemwijken.tk
ik ga me nu bezig houden met On-Demand en een leuke website ervoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |