Op't usenet staan ze allemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ze komen gewoon echt niet binnen bij mij. Ik heb alleen afl. 2 binnen kunnen krijgen, de rest stopt er halverwege in eens mee. Iemand zin om voor mij een torrentje te maken?
Ik heb geen payserver en de laatste keer dat ik keek werkte het (nog) niet met Telfort..quote:
Gebruik de firefox add-on DownThemAll om ze te downloaden, als de server dan uitvalt kan je later verder downloaden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ze komen gewoon echt niet binnen bij mij. Ik heb alleen afl. 2 binnen kunnen krijgen, de rest stopt er halverwege in eens mee. Iemand zin om voor mij een torrentje te maken?
Top, gelijk even opzoeken, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gebruik de firefox add-on DownThemAll om ze te downloaden, als de server dan uitvalt kan je later verder downloaden.
Ik heb alleen de eerste 2 kunnen downloaden, de rest ligt er uitquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
Bij mij liggen ze er al de hele dag er uitIk heb alleen nog maar 2 en 3 binnen..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
Al blijft Ruud ("Ik heb overal schijt aan") uit Woensel toch echt het leukst.
[ afbeelding ]
Waar danquote:Op maandag 27 juli 2009 17:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb de Special Edition Boxset inclusief miniatuur kopje suiker, breekijzer, kankerkachel en broodje worst! Die extra's zijn ook echt hilarisch, hoe Ruud dan bijvoorbeeld naar boven strompelt om te gaan slapen of John die zijn BLO diploma gaat laten zien op de bank. Maar ¤ 14,95 bij Bol.com
quote:Op maandag 27 juli 2009 17:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb de Special Edition Boxset inclusief miniatuur kopje suiker, breekijzer, kankerkachel en broodje worst! Die extra's zijn ook echt hilarisch, hoe Ruud dan bijvoorbeeld naar boven strompelt om te gaan slapen of John die zijn BLO diploma gaat laten zien op de bank. Maar ¤ 14,95 bij Bol.com
godver, ben ik weer te goedgelovigquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:47 schreef classpc het volgende:
[..]
godver, ben ik weer te goedgelovig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |