quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Qwea, ik zie dat jij in Drenthe woont? [bij rijders etc.]
Waar in Drenthe?
Want stel [geen idee, hoor] dat ik hier nog spullen heb [bezems bijv.] moeten deze wel naar een opslagpunt. Dat kan dus Drenthe of Friesland [Ingetje79] zijn, maar geen idee wat dichterbij is,.
Gewoon, dat ik het vast weet.
Je mag het na de bouwvak wel weer bij m'n vader afleveren anders heurquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Qwea, ik zie dat jij in Drenthe woont? [bij rijders etc.]
Waar in Drenthe?
Want stel [geen idee, hoor] dat ik hier nog spullen heb [bezems bijv.] moeten deze wel naar een opslagpunt. Dat kan dus Drenthe of Friesland [Ingetje79] zijn, maar geen idee wat dichterbij is,.
Gewoon, dat ik het vast weet.
Je instellingen veranderenerererererenenenenenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
Zo de cache is leeg, maar volgens mij heeft dat weinig geholpen.![]()
Zij heeft ook asielavaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Ing, ik zie bij jou nog gewoon je gewone icon, klopt dat?
Q, ik moest eerst de bestandsnaam dus wat inkorten, daarna kon ik hem wel uploaden.
Maar misschien omdat ik abbo heb.
Dat helpt toch alleen bij wat jij van ánderen ziet, niet wat zij van jou zien?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je instellingen veranderenerererererenenenenen
Ja, en JJH ziet die van Qwea niet omdat zij óók een upload heeft en zijn voorkeur uploadicon isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat helpt toch alleen bij wat jij van ánderen ziet, niet wat zij van jou zien?
Van deze zin snap ik dus hé-le-maal niets, maar dat zal mijn leeftijd wel zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Als je geen uploadicon hebt, zien mensen gewoon je webicon ook al is hun voorkeur icon.
Snellerd!quote:
Ja leuk he, nu wordt het chaosquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:10 schreef JJH het volgende:
Heuj da's beter. Nu ben ik het overzicht echt compleet kwijt.
Ik kijk altijd naar UI's namelijk, geen usernames.
Blijven qouten!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk he, nu wordt het chaos
Maar wel een leuke chaos. Nu MOET je wel naar de namen kijken!
En dan nog zal je zien dat we regelmatig de mist in gaan.
Even vertalen: Als je geen icon geupload hebt, zien mensen gewoon jouw webicon, ook al hebben deze mensen uploadicon als hun voorkeur, in de instellingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Van deze zin snap ik dus hé-le-maal niets, maar dat zal mijn leeftijd wel zijn
Maar ik heb de instellingen gezet zoals jij zei en nu klopt het hier.
Als we willen dat zoveel mogelijk mensen de icons zien, dan moet dus eigenlijk iedereen even tijdelijk zijn/haar huidige upload icon verwijderen en alleen deze als webicon gebruiken? Begrijp ik het dan goed?
[..]
Snellerd!
Heb je bij profiel Upload icon: Naar Usericon Manager plaatjes staan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb em als webicon gedaan; linkje kopieeren en plakken?
Ben ik nu blond?
Ja dus, heeeel veel plaatjes...dierbare plaatjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je bij profiel Upload icon: Naar Usericon Manager plaatjes staan?
Ik ben ook geen expert, maar denk dat ie daar dan één van gebruiktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja dus, heeeel veel plaatjes...dierbare plaatjes
Ist erg als ik hier geen kloot van snap?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben ook geen expert, maar denk dat ie daar dan één van gebruiktDan zou ik als ik jou was hem ook gewoon als upload zetten, dan kan je je andere uploads ook laten staan maar zien webbers en uploaders hem iig.
Nou ja zeg! Da's toch haske super!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:17 schreef Anne het volgende:
Ik wil wel een pakketje A sponsoren.
Niet dat ik gierig of zuinig ben, maar ik, vriendlief en ouders zijn allemaal apart ook al donateur bij ze en wij geven elk jaar ook al een heleboel spullen aan ze..
Je bent een schat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:17 schreef Anne het volgende:
Niet dat ik gierig of zuinig ben, maar ik, vriendlief en ouders zijn allemaal apart ook al donateur bij ze en wij geven elk jaar ook al een heleboel spullen aan ze..
Ssssssssssht!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het probleem met de UI's al opgelost?
Greys? zag hem bij jou niet, maar een uploadicon dus stiekem zal ie bij jou toch de upload pakken denk ik. Als je hem dan aat staan als webicon, met een linkje dus, én upload hem óók en gebruik die, de upload. Dan weet je zeker dat iedereen hem ziet maar je kunt je dierbare plaatjes ook laten staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ist erg als ik hier geen kloot van snap?![]()
Heb gekeken in dat managerding; staan 13 plaatjes/gifjes die ik als ava kan gebruiken, maar geen 1 is atm geselecteerd.
Met upload als voorkeur zie ik muzieknoten, dus je uploadicon wordt nog steeds óók gebruikt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Poll:
Wie ziet Ingetje79 als Asielactieknippericon?
En wie als blauw iets met muzieknootjes?
Oh woopsquote:
Je hebt je voorkeur toch maar veranderd dus?quote:
Gofferdepoffer...dan doe ik die wel weg, wilde toch al graag Mumble weer terugquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met upload als voorkeur zie ik muzieknoten, dus je uploadicon wordt nog steeds óók gebruikt.
Ik laat hem wel even op upload staan zodat ik weer kan checkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gofferdepoffer...dan doe ik die wel weg, wilde toch al graag Mumble weer terug
Ik twijfelde... omdat we officieel nog niet begonnen zijn qua startdatum 1 augustus. Ik dacht vanaf dan te gaan nummeren EN ik had niet meer tekens over om er nog iets bij te zetten. Dus ik zal het woord Dierenthuis uit laten halen en je hebt gelijk, vanaf nu laten nummeren. Ga het even regelen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm er staat geen nummer in de OP?
Houden we geen nummering bij? Is wellicht wel handig te doen, zeker als je later de topics nog eens terug moet zoeken voor overzicht e.d. is nummering wel erg handig om zeker te weten dat je geen topics bent vergeten
Die kan je toch zolang gewoon even op je harde schijf opslaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gofferdepoffer...dan doe ik die wel weg, wilde toch al graag Mumble weer terug
Ja he?quote:
Of we zetten geen startdatum meer in de OP (in de banner kan hij gewoon blijven staan) en alleen een einddatumquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders maken we gewoon 18 juli als startdatum
Oke, maandag leek mij ook een goede dag!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is maandag een veel drukkere dag op FOK!.
En ze kunnen het bericht af en toe toch wel een schop omhoog geven? (elke week een keer?)
Ja, maar dat heb ik afgezegd/verzet. Omdat het kutweer is. En dan word ik depri als ik niet buiten kan zitten in de zomer, of bij het raam om van de zon te genieten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je mag het na de bouwvak wel weer bij m'n vader afleveren anders heur![]()
MM, wat een supergave icon! Tnx!
En moesten jij en Q vanaaf niet ergens te eten ofzo? Iets met 4 jaar ofzo?
Ik zou zweren dat ik een reply gepost had!quote:
Kan gebeuren,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik een reply gepost had!blijkbaar vergeten op het knopje te drukken!
In de buur van Emmen -> nieuw amsterdam
Zal ik gewoon MM de icon mb;s laten aanpassen??? Zodat ie WEL uploadbaar is?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Van deze zin snap ik dus hé-le-maal niets, maar dat zal mijn leeftijd wel zijn
Maar ik heb de instellingen gezet zoals jij zei en nu klopt het hier.
Als we willen dat zoveel mogelijk mensen de icons zien, dan moet dus eigenlijk iedereen even tijdelijk zijn/haar huidige upload icon verwijderen en alleen deze als webicon gebruiken? Begrijp ik het dan goed?
[..]
Snellerd!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:17 schreef Anne het volgende:
Dat, en anders feejx ff vragen welke dag het drukst is. En idd, 1x per week schoppen zou tof zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is maandag een veel drukkere dag op FOK!.
En ze kunnen het bericht af en toe toch wel een schop omhoog geven? (elke week een keer?)
Ik dacht ff dat ik dat zei.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat, en anders feejx ff vragen welke dag het drukst is. En idd, 1x per week schoppen zou tof zijn.
Werkelijk, wat een chaos met allemaal dezelfde usericon
is goed joh!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan gebeuren,
Maar oké!
& Ik houd de dinges van de vader van Ingetje ook even in gedachten.
Ik zie tegen die tijd wel wat het beste uitkomt,.
Emmen is niet superver ook, dus.
Gesjelligquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik volg even mee
onderschrift aangepast
Ik denk het!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef JJH het volgende:
Over de FP; Ik zou zeker de maandag doen. Veel meer hits inderdaad.
En betekend het verwijderen van da datum dat "we" officieel van start zijn?
It giet oan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
FP bericht voor maandagochtend is aangevraagd!
[..]
Ik denk het!![]()
Woejie!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
FP bericht voor maandagochtend is aangevraagd!
[..]
Ik denk het!![]()
quote:
Ik denk het wel hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:34 schreef Anne het volgende:
Trouwens! Zouden ze iets hebben aan dat flesje wat ik toen met [Userreview] F&F doet de beesten weer in de was. De uitslag! heb gekregen? Het is een orenreiniger.. Dan krijgt het tenminste toch nog een bestemming..
Rond 1 augustus is prima, ik vind het al lang fijn dat ze mee wil werken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys, dat berichtje op de website van shirley, heeft dat *nu* haast, of is rond 1 aug goed? (als ze ermee akkoord gaat)
Want anders mot ik ff Jora23 smsen denk ik
Okido. Als ze dan rond de 27ste niet heeft geantwoord, zal ik shirley ff een belletje doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond 1 augustus is prima, ik vind het al lang fijn dat ze mee wil werken!
Joa, met een link hierheen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Wie is modje van V&A ? Is het handig om daar een oproepje te plaatsen voor handdoeken?
Zal ik dat even regelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Wie is modje van V&A ? Is het handig om daar een oproepje te plaatsen voor handdoeken?
NanKing geloof ik!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ik zat al bijna in feedback en PM bij mirjamquote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:58 schreef JJH het volgende:
Zet de vraag voor handdoeken dan ook even in deze OP.
Ik link gewoon gezellig naar MMquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:02 schreef anboni het volgende:
Is het toegestaan om voor de UI gewoon naar de photobucket url van MM te linken, of liever zelf ergens hosten?
Gewoon lekker linken hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:02 schreef anboni het volgende:
Is het toegestaan om voor de UI gewoon naar de photobucket url van MM te linken, of liever zelf ergens hosten?
Handdoeken staan toch gewoon in het overzichtje van spullen dat ze nodig hebben al?quote:
Staat die ook in de OP dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Handdoeken staan toch gewoon in het overzichtje van spullen dat ze nodig hebben al?
Kan je ook op zaterdag 12 september naar Dierenthuis rijden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:03 schreef draculettetje het volgende:
ik had me in het vorige deel ook opgegeven om eventueel te rijden enzo!
is denk ik niet helemaal overgekomen dus doe het nog maar eens!
omgeving apeldoorn, maar in overleg kan er van alles natuurlijk!
Hihihi!quote:
ja dat kunnen we ook!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je ook op zaterdag 12 september naar Dierenthuis rijden?
Ik ga je er bij zetten in het lijstje en sorry dat dat nog niet gedaan was!
[..]
Hihihi!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, ik heb een foutje gemaakt!
Ik heb sorbo gemaild, maar met mn eigen mail per ongeluk ipv de asielmail .sorry
Whehehe, van mij ook alquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
draak heeft mail terug
Doe je die wel vanaf asielmail?quote:
Daarom....stel je voor dat je eentje per ongeluk verwijderd, dan ben je blij dat je er 2 hebtquote:
Zie je PM, ze hadden een contact formquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom....stel je voor dat je eentje per ongeluk verwijderd, dan ben je blij dat je er 2 hebt
Dus er gaat ook weer een klein beetje op de oude manier gewerkt worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je die wel vanaf asielmail?![]()
@Draculettetje, je staat in het lijstje hoor! Bedankt!
En tralalalaaaaaaaaaaaa Steun de asielactie, steun stichting Dierenthuis.
Mailtje erachteraan dat je een foutje hebt gemaakt en voor dat voor verdere corronspondentie de asielmail gebruikt moet worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:12 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, ik heb een foutje gemaakt!
Ik heb sorbo gemaild, maar met mn eigen mail per ongeluk ipv de asielmail .sorry
In mindere mate, en met wat andere spullen dan anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus er gaat ook weer een klein beetje op de oude manier gewerkt worden?
In dat geval kan ik ook wel een beetje bij mij in de berging hebben, maar niet te veel want zo groot is ie niet.
Kijk, dit is nou waarom wij b3St fR13nDz 4evahhhhh zijn!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga van de week ff kijken, volgens mij kan ik gewoon als werknemer bij m'n baas een speciaal formuliertje invullen als we sponsoring willen, schijnt speciaal potje + persoontje voor te zijn die dat dan beoordeelt. Apart van zeg maar de 'externe' sponsoraanvragen
Psshh terugquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef .Dexter. het volgende:
Psshh.
Neh. Ik check regelmatig mn mail, 20x per dag ofzo. Dus als er wat binnenkomt, mail ik het door naar de asielactie. Er een mail achteraan sturen staat pauper IMHO.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Mailtje erachteraan dat je een foutje hebt gemaakt en voor dat voor verdere corronspondentie de asielmail gebruikt moet worden?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga van de week ff kijken, volgens mij kan ik gewoon als werknemer bij m'n baas een speciaal formuliertje invullen als we sponsoring willen, schijnt speciaal potje + persoontje voor te zijn die dat dan beoordeelt. Apart van zeg maar de 'externe' sponsoraanvragen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:
Ik ga zo borrelen bij de buren. Tegen de tijd dat ik terug ben zijn we 3 topics vederquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan te snel
Moest net al tig pagina's bijlezen en ik ga zo een film kijken, dus dan loop ik daarna vast weer een topic achter
En ik ben vandaag haast te lui om op te staan, dus ik volg het hier vanavond welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo borrelen bij de buren. Tegen de tijd dat ik terug ben zijn we 3 topics veder
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben vandaag haast te lui om op te staan, dus ik volg het hier vanavond wel
Ja he! We zijn maar vast begonnenquote:
Mooi hequote:
Dat we dan misschien daar goedkoper bv een berg bleekmiddel kunnen kopen, of iets anders in een aanbieding ofzo wat ze nodig hebben. Zodra de centjes binnen zijn en de actie is afgelopen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook een Makro-pas!
Heb alleen niet gelezen wat daar mee was dan
Misschien kunnen we tegen die tijd dan een keer samen gaan zodat je met de aankoop van jouw makropas ook onze auto vol kunt laden met spullen om op te slaan en te vervoeren.quote:
Super idee! Want met mijn Smart begin ik niet al teveel!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kunnen we tegen die tijd dan een keer samen gaan zodat je met de aankoop van jouw makropas ook onze auto vol kunt laden met spullen om op te slaan en te vervoeren.
Wij met onze aygo ook niet. Maar ik heb best een lieve schoonmama wiens auto we vast wel mogen lenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Super idee! Want met mijn Smart begin ik niet al teveel!
Ah okquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat we dan misschien daar goedkoper bv een berg bleekmiddel kunnen kopen, of iets anders in een aanbieding ofzo wat ze nodig hebben. Zodra de centjes binnen zijn en de actie is afgelopen!
Hoewel het mij echt verbijstert hoeveel er stiekem nog in zo'n klein ding past.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Super idee! Want met mijn Smart begin ik niet al teveel!
Qua blikvoer zijn ze daar erg erg merktrouwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:
jammer dat we nog niet weten hoe merk trouw ze zijn. Ik wilde action en lidl al mailen![]()
En AH eventueel ook
Ja, dat las ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Qua blikvoer zijn ze daar erg erg merktrouw
Dat is waar, want tijdens de allereerste Asielactie heb ik er zo'n blauwe-schelp-zandbak-zwembadje in opgehaaldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel het mij echt verbijstert hoeveel er stiekem nog in zo'n klein ding past.
Ja, ik wil nog steeds zomerfoto's van honden aan het badderenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is waar, want tijdens de allereerste Asielactie heb ik er zo'n blauwe-schelp-zandbak-zwembadje in opgehaald
Stuurlui mogen altijd (gráág) meedenken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over die Sligro en die Makropassen, misschien kunnen jullie ook wel met die groothandels contact opnemen om heel brutaal om " extra krrrrrrrrting voor het goede doel" te vragen?
*mompelmompelbestestuurluienzo*
Tuurlijk is dat goed! Top zelfs!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
ik zat net te denken
het is vast goed als ik het tpic link in/op mn hyves
Uiteraard, hoe meer aandacht hoe beterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
ik zat net te denken
het is vast goed als ik het tpic link in/op mn hyves
ja precies, da's een goeie om aan te denken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe meer aandacht hoe beter
Als je er maar niet bij zet dat het een FOK! actie is, maar dat het een eigen initiatief is van users van FOK!
Ja, dank je!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies, da's een goeie om aan te denken!
nog mee gekregen dat we hier ook wel wat kunnen opslaan indien nodig?
Nieuw verhaaltje op de site...wel leuk ditquote:We boffen ook met de samenwerking en de komst van het team dierenkliniek Makatsie uit Drenthe. Ze hebben weer een dagje gepland om te komen helpen. Beter nog………. ! Ze komen elke twee maanden een dag vrijwilligen. Shirley Hendriks van Dierenkliniek Makatsie gaat Dierenthuis helpen met testen, operaties en meer. Geweldig! Dat zijn de dierenartsen waar we trots op kunnen zijn. Ze zijn niet alleen kundig maar hebben ook hart voor dieren.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
En dan ook nog vragen of ze wil doneren?Kunnen we dat mailtje niet terughalen
Oh, dan begreep ik dat verkeerdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt toch alleen een verhaaltje op hun site? Verder geen doneervraag aan Shirley heur
Joef gat meel bek!quote:
Hihi doneren gaat ons ook niet lukken... We spenderen al zoveel aan onze eigen zielige poezebeestjes. Maar zie dat het goed gaat hier! Wij gaan 13 aug weer zoals het nu lijkt.quote:
Ik vind dat echt zo super van jullie! Zelf al een zielige poesjesopvang en dan zo'n stichting ook nog steunen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:00 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi doneren gaat ons ook niet lukken... We spenderen al zoveel aan onze eigen zielige poezebeestjes. Maar zie dat het goed gaat hier! Wij gaan 13 aug weer zoals het nu lijkt.
Ik heb daar echt de dag van mijn leven gehad... Geweldig en Alice is echt een lief mens. Ik zat ook al te duimen dat jullie deze stichting zouden doen. En yeah het heeft geholpen. Q zal ook wel hebben gedramd hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo super van jullie! Zelf al een zielige poesjesopvang en dan zo'n stichting ook nog steunen.
Echt top!![]()
![]()
Q kan idd goed drammenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt de dag van mijn leven gehad... Geweldig en Alice is echt een lief mens. Ik zat ook al te duimen dat jullie deze stichting zouden doen. En yeah het heeft geholpen. Q zal ook wel hebben gedramd haha
Wij aan het strand, was heul goedkoop eigenlijk en supermooi.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef bigbird het volgende:![]()
En ja, bruiloften zijn duur, zeker als je op een kasteel wil trouwen![]()
Wouwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:19 schreef Greys het volgende:
Piepklein offtopicje, maar wel heel bizar!![]()
Dat paard denkt gewoon dat het een kudde moet volgen ofzo
Dat beeld over die brug, met dat paard voorop!![]()
Het was bij ons ook elke cent waardquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij aan het strand, was heul goedkoop eigenlijk en supermooi.
Maar al met al ben je gewoon kapitalen kwijt voor 1 daggie....maar ik vond het persoonlijk iedere cent waard![]()
Jullie waren ook wel heeeeeel mooi btw!
Jill!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan je ook van die schoonmaakspullen doneren inplaats van een pakket te doen? Denk dat ik wel wat flessen schoonmaak van mn moeders werk kan ritselen. Maar nog even onder voorbehoud
Ow trouwens wat ik nog tegen kwam, had de video's van 2007 nog online staan:
http://www.youtube.com/user/JillRMC
Super!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn al centjes binnen!![]()
Met grote dank aan:
- Anne
- Lekiamh
- Een Mystery Man, vriend van Hara
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:03 schreef nokwanda het volgende:
sms je gewoon terug dat de pleuris is uitgebroken
Hey lekker wijf!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:00 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi doneren gaat ons ook niet lukken... We spenderen al zoveel aan onze eigen zielige poezebeestjes. Maar zie dat het goed gaat hier! Wij gaan 13 aug weer zoals het nu lijkt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nieuw verhaaltje op de site...wel leuk dit
Leugens! Nou ken je me al zo lang, je weet toch dat ik niet dram!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt de dag van mijn leven gehad... Geweldig en Alice is echt een lief mens. Ik zat ook al te duimen dat jullie deze stichting zouden doen. En yeah het heeft geholpen. Q zal ook wel hebben gedramd haha
Tuurlijk kan dat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan je ook van die schoonmaakspullen doneren inplaats van een pakket te doen? Denk dat ik wel wat flessen schoonmaak van mn moeders werk kan ritselen. Maar nog even onder voorbehoud
Ow trouwens wat ik nog tegen kwam, had de video's van 2007 nog online staan:
http://www.youtube.com/user/JillRMC
Heeft hara een neuker?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn al centjes binnen!![]()
Met grote dank aan:
- Anne
- Lekiamh
- Een Mystery Man, vriend van Hara
quote:
Nah, valt tegen. Hoe nuchter kun je zijn na 7 wodka cola en 1 wodka redbul?quote:
Alsof ze een eventuele mysterieman in haar FoBo zou zettenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht! EEN mysteryman.
Ik las EN mysteryman. Ik zat al druk in het fotoboek te zoeken!
Ja, daar heb je wel een punt natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof ze een eventuele mysterieman in haar FoBo zou zetten
Lieve lieve Q; welke pleuris kan hier in hemelsnaam nou uitbreken?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve lieve Q; welke pleuris kan hier in hemelsnaam nou uitbreken?
Q kan zelf heul goed pleuris uit laten brekenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve lieve Q; welke pleuris kan hier in hemelsnaam nou uitbreken?
Wat denk jij slecht over mequote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q kan zelf heul goed pleuris uit laten breken![]()
Vandaar denk ik...
Q
Ik verveel me de hele dag al stierlijk, dus een rel is welkomquote:Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef nokwanda het volgende:Ing probeert de pleuris uit te laten breken
quote:
Q datquote:Op zondag 19 juli 2009 00:34 schreef Qwea het volgende:
[..]Shirley
Miranda
Daphne
Tamara
Makatsi
Ik ben toch wel blij dat ik zo'n DA heb, die wél hart voor diertjes heeft. Ik zou serieus geen ander meer willen.
tis ook nooit goedquote:Op zondag 19 juli 2009 01:27 schreef jora23 het volgende:
[..]
Q datzou je achterwege laten, niet iedereen hoeft te weten hoeveel je van me houdt.....
Ja idd, dat was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 19 juli 2009 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeeeuhm, weet je wat ik zo gek vind...
Al die dieren onder het kopje " ter nagedachtenis " leven olgens mij gewoon nog...
foutje wsquote:Op zondag 19 juli 2009 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al die dieren onder het kopje " ter nagedachtenis " leven volgens mij gewoon nog...
edit: hmm niet allemaal, maar sommige wel.
Bij zoveel dieren?quote:
Oohh,quote:Op zondag 19 juli 2009 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de naaaamgeving.
Dan kan je de rel ook wel vergetenquote:Op zondag 19 juli 2009 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
je zegt rel en je krijgt Elisa............need i say more
Zij snapt hetquote:Op zondag 19 juli 2009 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de naaaamgeving.
Sorry,quote:
Ik zat me af te vragen hoe ik ergens geoorloofd kon spammen. Nou, zo dusquote:Op zondag 19 juli 2009 11:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sorry,
Het is nog ochtend!
Verder;Lieve hond.
Zodra mn poestel weer binnnen is maak ik ook wel wat leuks!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen hoe ik ergens geoorloofd kon spammen. Nou, zo dus
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zodra mn poestel weer binnnen is maak ik ook wel wat leuks!
En dan héél snel een foto maken want jeweet hoe het gaat als je katten versiert![]()
Nee die zijn volgens mij wel allemaal overleden.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al die dieren onder het kopje " ter nagedachtenis " leven volgens mij gewoon nog...
edit: hmm niet allemaal, maar sommige wel.
Ja, dat risico loop ik ook!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]ik heb ooit mijn kat eens versiert
Ik heb er nog een litteken van
Hoe leuk!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Qwea, leuk!
Als het goed is hebben de eerste mensen een tagje en Iteejer heeft er ook nog een groen kleurtje aan gegeven
Versierdquote:Op zondag 19 juli 2009 11:21 schreef ChipsZak. het volgende:
En is het nou versiert of versierd? Ik had eerst versiert en die heb jij gequote,. Was ik net te laat met mijn spellingsfout!
Ah, heb ik het iig wel goed verbeterd,quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
En er was toch ook een foto met de hondenkoekjes?
Elisa!quote:Op zondag 19 juli 2009 11:49 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist even topoverleg gehad met Greyssie-beeb: ik heb een vraagje voor Dierenthuis, en ik ga ze ff bellen. Ik zal ze ook even subtiel op het mailtje wijzen
Idd, anders wordt die OP wel heul langquote:Op zondag 19 juli 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Zullen we die rijders maar gewoon in de OP laten staan trouwens?
Ik vind het wel handig zo!
En dan de fipo of bijna-fipo reserveren in elk topic voor het lijstje donateurs tot nu toe?
Ze nemen niet op, dus nu heb ik subtiel de voicemail ingesprokenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze nemen niet op, dus nu heb ik subtiel de voicemail ingesproken
Ben benieuwdquote:Op zondag 19 juli 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze nemen niet op, dus nu heb ik subtiel de voicemail ingesproken
Mensen met een kleurtje, cq tagje welquote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iedereen in dit topic al gedoneerd?
Uiteraard...we zijn het haast verplicht hequote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iedereen in dit topic al gedoneerd?
Dat ik graag even 5 minuten met ze wil babbelen en of ze even willen terugbellenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je subtieltechnisch gezien precies gezegd dan?
Weet ik, maar ik dacht dat nog niet zoveel mensen dat gedaan hadden,quote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen met een kleurtje, cq tagje wel
Donatie = tagje + kleurtje
" ja u spreekt met stichting dierenthuis. Uw 5 min gaan NU in"quote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik graag even 5 minuten met ze wil babbelen en of ze even willen terugbellen
Als je op het tagje klikt, kom je in het foboquote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
Mensen met een kleurtje, cq tagje wel
Donatie = tagje + kleurtje
Enkel ronden wij het bedrag af aan het eind van de actie. Dus als we 100 euro tekort komen ofzo, dan doen we dat samen afronden
Guessed wrongquote:Op zondag 19 juli 2009 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht dat nog niet zoveel mensen dat gedaan hadden,.
Heul subtiel iddquote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik graag even 5 minuten met ze wil babbelen en of ze even willen terugbellen
Ik laat wat langer op me wachten!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard...we zijn het haast verplicht he
Ah!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je op het tagje klikt, kom je in het fobo
Hai IngetjeIk was in je FoBo
Of: "U spreekt met ElisaB; uw 5 minuten gaan nú in."quote:Op zondag 19 juli 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
" ja u spreekt met stichting dierenthuis. Uw 5 min gaan NU in"
Lekker he?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je op het tagje klikt, kom je in het fobo
Hai IngetjeIk was in je FoBo
Dokken danquote:Op zondag 19 juli 2009 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook groen!!!
En zovty ook!!!!
Zodra de donatie op de speciale rek. staat wordt er een tagje aangevraagdquote:Op zondag 19 juli 2009 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook groen!!!
En zovty ook!!!!
Ik was dit keer wel subtielerquote:
Dan zijn ze waarschijnlijk nú de lettertjes van je naam aan het kleuren. En dat is een arbeidsintensief taakje hoor; moet wel netjes en binnen de lijntjes gebeuren namelijkquote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is al gedokt!
Maar volgens mij was het een oud postbanknummer ofzo? Dus dan duurt het even, want het komt van een raborekening.
Is zovty weer helemaal verbaasd dat hij ineens groen is met een mal tagje
Van Rabo naar Postbank duurt idd langer.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is al gedokt!
Maar volgens mij was het een oud postbanknummer ofzo? Dus dan duurt het even, want het komt van een raborekening.
Is zovty weer helemaal verbaasd dat hij ineens groen is met een mal tagje
Bedankt voor je donatie!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:25 schreef Lekiamh het volgende:
Ah, dat was het tagje waarover gesproken werd.
Afijn, succes met de actie allemaal.
Thnx, en bedankt voor je donatiequote:Op zondag 19 juli 2009 12:25 schreef Lekiamh het volgende:
Ah, dat was het tagje waarover gesproken werd.
Afijn, succes met de actie allemaal.
ik wil je ook wel PM'en als je dat handiger vindt. Maar mailen mag ook!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef TripleQ het volgende:
Ik wil ook graag een donatie doen!
Pakket B dan maar![]()
Nog even een mailtje sturen naar: asielactie@gmail.com voor het rekeningnr?
Wil dan natuurlijk ook zo'n cool groen kleurtje!(H)
Zodra je bijdrage binnen is, krijg je een groen kleurtjequote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef TripleQ het volgende:
Pakket B dan maar![]()
Evert!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het resultaat van de allereerste asiel actie, toen 7 jaar oud en verzopen door de vorige eigenaar. Nu een kat op stand met een gebruiksaanwijzing maar ik heb nog nooit zo'n lieve kat gehad.
[ afbeelding ]
Kwam je hier via het fp-bericht?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef TripleQ het volgende:
Pakket B dan maar![]()
Wat lief,quote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het resultaat van de allereerste asiel actie, toen 7 jaar oud en verzopen door de vorige eigenaar. Nu een kat op stand met een gebruiksaanwijzing maar ik heb nog nooit zo'n lieve kat gehad.
[ afbeelding ]
Dat kan ik voor je bekijken, momentjequote:Op zondag 19 juli 2009 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kwam je hier via het fp-bericht?
Even kijken of het mísschien al vruchten afwerpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |