Dus nogmaals ; asiel actie beginnen en knipperen, dan piet, en dan steun DTH. En sneller switchen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat!
En dan die andere tekst ook knipperend
Ik moet er zo om lachen. Je kan wel merken dat je met een stel wijven van doen hebtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
Dames, gaan jullie weer.![]()
Ik zie het zo wel
*Zakt achterover.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus nogmaals ; asiel actie beginnen en knipperen, dan piet, en dan steun DTH. En sneller switchen.
I get it?
oke.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan Steun Dierenthuis ietsie langer laten staan![]()
En nu ga ik keukenprinsesje spelen...
Brb
Ik zat pagina 5 te f5enquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
Ik zie het zo wel
*Zakt achterover.
Ach, ik vond het al heel wat dat ik niet na elke correctie de brief weer geplakt hebquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
Ik zie het zo wel
*Zakt achterover.
Niets meer aan doen Sjakiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke.
Dus, asiel actie beginnen, knipperen, piet pootjes, die wat sneller switchen, en dan DTH, en die iets langer laten staan
Hij gaat zo sneller dan vorig jaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik met mn laptop nu bij MM ;
Lieverd, aanpassingen! ; Max eruit, en asiel actie knipperen...
"Serieus?"
-Ja, uhu
"Jezus stel wijven dat jullie zijn!"
"Bye doggie
Ik kan zijn reactie wel enigzins begrijpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik met mn laptop nu bij MM ;
Lieverd, aanpassingen! ; Max eruit, en asiel actie knipperen...
"Serieus?"
-Ja, uhu
"Jezus stel wijven dat jullie zijn!"
"Bye doggie
Dacht je dat dit erg was? Dan heb je nog niet meegemaakt hoe vaak ik wel niet van "ik wil dit vanaaf eten" wisselquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan zijn reactie wel enigzins begrijpen.
Gedaan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
Niets meer aan doen zo!
Hij is echt super!Bedank je hem wel even namens ons Q?
mijne een blauwequote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig heeft mijn post een roze achtergrond
leugenaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij quote is die van jou ook roze
En waarom is jouw usericon nog niet aangepast?! HE HE???quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
Maar ehm, hebben we verder nog wat op fotosoep gebied nodig? MM is vast wel bereid om nog wat te maken. Anders trek ik gewoon mn staart eruit
Sorryquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waarom is jouw usericon nog niet aangepast?! HE HE???
precies! Alleen de mijne is dan wat kleinerquote:
Moet je je instellingen veranderen. Dat webicon de voorkeur geniet oid.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een konijntje met twee enorme dopogen zitten.
Serieus?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een konijntje met twee enorme dopogen zitten.
Dat staat niet bij iedereen ingesteld?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je je instellingen veranderen. Dat webicon de voorkeur geniet oid.
Ik zie de asielactie UI wel gewoon,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus?
De rest ook? Ik zie namelijk wel de asiel actie icon.
Gooi je cache eens leeg?
Geloof dat de meeste mensen wel voor webicon gaan hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat staat niet bij iedereen ingesteld?
Ik kan hem anders wel door mm straks kleiner laten maken (hijs ff naar de appie) zodat hij in de upload past anders???
Want als de helft van de fokkers dat niet ingesteld heeft, schiet het noh niet op.
Geloof of weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geloof dat de meeste mensen wel voor webicon gaan hoor
Asielactie 2009 Dierenthuis: een goed pensioen voor Piet Pootje!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
euwh! Bijna een nieuw topic. Wat gaan we eigk in de nieuwe TT zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |