Daar had ik het een paar weken geleden met MM over. Ik zo "Stel nou, dat je echt vet veel miljoenen hebt/wint/krijgt whatever, wat wil je dr dan mee doen?"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zou ik ook wel willen wonen als ik multi-miljonair was.
De hele dag gezellig tussen allemaal beestjes
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft, dit filmpje MOET je even bekijken!
Kijk dan hoe gewéldig die dieren het daar hebben, al die grote kussens en ligzakken in die bosrijke omgeving!
Ze verdienen het gewoon geholpen te worden, omdat ze al die stakkers zo'n heerlijke laatste paar jaren geven.
http://vimeo.com/4198277
Mooi he?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Prachtig, als ik zo zit te kijken dan wil ik gelijk minstens de helft hebben, bij wijze van.
Of een uurtje later dan normaal eten gevenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi he?![]()
Ik struikel hier soms al over 4 katten als ze een beetje blikvoer krijgen (in je knieholte springen enzo) laat staan als je +500 katten te eten gaat geven!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo kijkt ff madman af (45 min) en gaat dan de usericons maken!
Issie zoverquote:
quote:Stichting Dierenthuis bestaat volledig uit vrijwilligers, zowel beheerders als alle vrijwilligers.
Heb ff iets aangepast.quote:De Asielactie, welke nu VOOR het derde jaar al wordt gehouden door een aantal dierenliefhebbende FOK!-users, gaat weer van start! Het gekozen doel dit jaar is Stichting Dierenthuis, een soort 'sterfhuis voor dieren'. Maar dat klinkt negatiever dan het is, want honden en katten die het zwaar hebben gehad in hun leven en die weinig kans hebben op adoptie in een normaal asiel, vinden hier een permanente plek en worden verwend.
Meer dan 500 katten en 50 honden, voornamelijk verwaarloosd en mishandeld, vinden hier een blijvend thuis en mogen hier hun laatste jaren in een fijne omgeving slijten, omdat zij al teveel narigheid hebben meegemaakt.
Stichting Dierenthuis bestaat volledig uit vrijwilligers, zowel beheerders als alle vrijwilligers.
Waar voorgaande jaren aan de donateurs van de Asielactie voornamelijk mandjes, en dekens en dierenspeelgoed werden gevraagd, is er nu veel behoefte aan schoonmaakmiddelen en blikvoer. Door middel van onze actie willen de FOK!-users er voor zorgen dat er geld binnenkomt om grote hoeveelheden Dettol, vuilniszakken, wegwerphandschoenen, waspoeder e.d. aan te schaffen voor Stichting Dierenthuis.
In *dit topic* lees je hoe je kunt meedoen aan de actie. Je kunt kiezen uit het doneren van een van de twee genoemde pakketten ter waarde van 5 of 10 euro, maar ook een vrije donatie doen van welk bedrag dan ook. Ook kleinere bedragen zijn uiteraard van harte welkom.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat de Asielactie 2009 ook weer zo'n groot succes wordt als de eerste acties waren! voorgaande jaren!
Hij ging eerst slapenquote:
quote:Stichting Dierenthuis bestaat volledig uit vrijwilligers, zowel beheerders als alle vrijwilligers.
Stichting Dierentthuis bestaat volledig uit vrijwilligers, zowel de beheerders als overige medewerkers.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik vind deze zin een beetje vreemd lopen. Je meldt al dat het allemaal vrijwilligers zijn en dan nog een keer, zegmaar.
Dat loopt beter ja, ik kon zelf niet even een alternatief vinden!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Stichting Dierentthuis bestaa volledig uit vrijwillegers, zowel de beheerders als overige medewerkers.
Ik zou dat laatste weghalen idd. Evt. iets van " doneren wat men kan/wil missen" ofzeau.quote:Je kunt kiezen uit het doneren van een van de twee genoemde pakketten ter waarde van 5 of 10 euro, maar ook een vrije donatie doen van welk bedrag dan ook, want ook kleinere bedragen zijn uiteraard van harte welkom!
Nogmaals hierboven aangepast, in mijn originele bericht met de brief dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou dat laatste weghalen idd. Evt. iets van " doneren wat men kan/wil missen" ofzeau.
Komma graag!quote:omgeving slijten omdat zi
Piet, asielactie, max, steunquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind eigk dat we met piet pootje moeten beginnen, dan asiel actie 2009, dan steun dierenthuis en afsluiten met mr max, of zeur ik?
MM zegt dat ik zeurMaar dat zegt ie altijd
Om Stichting Dierenthuis te steunen kun je kiezen uit twee paketten, één van 5, er één van 10 euro. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om een vrije donatie te doen, alles is welkom!quote:Je kunt kiezen uit het doneren van een van de twee genoemde pakketten ter waarde van 5 of 10 euro, maar ook een vrije donatie doen van welk bedrag dan ook, want ook kleinere bedragen zijn uiteraard van harte welkom!
Ik vind hem super!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind eigk dat we met piet pootje moeten beginnen, dan asiel actie 2009, dan steun dierenthuis en afsluiten met mr max, of zeur ik?
Daarom zou ik ook niet met twee dieren beginnen, dan zou ik al niet meer kijken iig en de actie dus missen. Snelheid zo wel okay, anders kun je t niet meer lezenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem super!![]()
Hij mag van mij nog IETSJE sneller van beeldje wisselen, zodat ie lekker opvalt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga het niet lezen tot het op de FP staat
Ik ben er wel!quote:
Maar ook wat hara zegt? piet, asiel actie, max, steun??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem super!![]()
Hij mag van mij nog IETSJE sneller van beeldje wisselen, zodat ie lekker opvalt.
Ik zeg alleen om en om tekst en plaatje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
maar is die 2 dieren uberhaupt handig dan? Of moet max eruit?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook niet met twee dieren beginnen, dan zou ik al niet meer kijken iig en de actie dus missen. Snelheid zo wel okay, anders kun je t niet meer lezen
En dat is 2!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg alleen om en om tekst en plaatje.Verder maakt het me niks.
Als je Max eruit laat zou ik asielactie, piet, steun doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar is die 2 dieren uberhaupt handig dan? Of moet max eruit?
Oke, dus ff zien of ik het snapquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Q, mag dat andere beeldje met die Asielactie tekst ook knipperen?
En ik vind twee dieren eigenlijk ook teveel
Liever alleen Piet Pootje.
ja nou weet ik het niet meer heur!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je Max eruit laat zou ik asielactie, piet, steun doen
Ja dat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je Max eruit laat zou ik asielactie, piet, steun doen
Gewoon zo doen en dan wat sneller en die andere tekst ook laten knipperenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |