Dat is waar, want tijdens de allereerste Asielactie heb ik er zo'n blauwe-schelp-zandbak-zwembadje in opgehaaldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel het mij echt verbijstert hoeveel er stiekem nog in zo'n klein ding past.
Ja, ik wil nog steeds zomerfoto's van honden aan het badderenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is waar, want tijdens de allereerste Asielactie heb ik er zo'n blauwe-schelp-zandbak-zwembadje in opgehaald
Stuurlui mogen altijd (gráág) meedenken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over die Sligro en die Makropassen, misschien kunnen jullie ook wel met die groothandels contact opnemen om heel brutaal om " extra krrrrrrrrting voor het goede doel" te vragen?
*mompelmompelbestestuurluienzo*
Tuurlijk is dat goed! Top zelfs!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
ik zat net te denken
het is vast goed als ik het tpic link in/op mn hyves
Uiteraard, hoe meer aandacht hoe beterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef draculettetje het volgende:
ik zat net te denken
het is vast goed als ik het tpic link in/op mn hyves
ja precies, da's een goeie om aan te denken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe meer aandacht hoe beter
Als je er maar niet bij zet dat het een FOK! actie is, maar dat het een eigen initiatief is van users van FOK!
Ja, dank je!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies, da's een goeie om aan te denken!
nog mee gekregen dat we hier ook wel wat kunnen opslaan indien nodig?
Nieuw verhaaltje op de site...wel leuk ditquote:We boffen ook met de samenwerking en de komst van het team dierenkliniek Makatsie uit Drenthe. Ze hebben weer een dagje gepland om te komen helpen. Beter nog………. ! Ze komen elke twee maanden een dag vrijwilligen. Shirley Hendriks van Dierenkliniek Makatsie gaat Dierenthuis helpen met testen, operaties en meer. Geweldig! Dat zijn de dierenartsen waar we trots op kunnen zijn. Ze zijn niet alleen kundig maar hebben ook hart voor dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |