Ja he?quote:
Of we zetten geen startdatum meer in de OP (in de banner kan hij gewoon blijven staan) en alleen een einddatumquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders maken we gewoon 18 juli als startdatum
Oke, maandag leek mij ook een goede dag!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is maandag een veel drukkere dag op FOK!.
En ze kunnen het bericht af en toe toch wel een schop omhoog geven? (elke week een keer?)
Ja, maar dat heb ik afgezegd/verzet. Omdat het kutweer is. En dan word ik depri als ik niet buiten kan zitten in de zomer, of bij het raam om van de zon te genieten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je mag het na de bouwvak wel weer bij m'n vader afleveren anders heur![]()
MM, wat een supergave icon! Tnx!
En moesten jij en Q vanaaf niet ergens te eten ofzo? Iets met 4 jaar ofzo?
Ik zou zweren dat ik een reply gepost had!quote:
Kan gebeuren,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik een reply gepost had!blijkbaar vergeten op het knopje te drukken!
In de buur van Emmen -> nieuw amsterdam
Zal ik gewoon MM de icon mb;s laten aanpassen??? Zodat ie WEL uploadbaar is?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Van deze zin snap ik dus hé-le-maal niets, maar dat zal mijn leeftijd wel zijn
Maar ik heb de instellingen gezet zoals jij zei en nu klopt het hier.
Als we willen dat zoveel mogelijk mensen de icons zien, dan moet dus eigenlijk iedereen even tijdelijk zijn/haar huidige upload icon verwijderen en alleen deze als webicon gebruiken? Begrijp ik het dan goed?
[..]
Snellerd!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:17 schreef Anne het volgende:
Ik wil wel een pakketje A sponsoren.
Niet dat ik gierig of zuinig ben, maar ik, vriendlief en ouders zijn allemaal apart ook al donateur bij ze en wij geven elk jaar ook al een heleboel spullen aan ze..
Dat, en anders feejx ff vragen welke dag het drukst is. En idd, 1x per week schoppen zou tof zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is maandag een veel drukkere dag op FOK!.
En ze kunnen het bericht af en toe toch wel een schop omhoog geven? (elke week een keer?)
Ik dacht ff dat ik dat zei.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat, en anders feejx ff vragen welke dag het drukst is. En idd, 1x per week schoppen zou tof zijn.
Werkelijk, wat een chaos met allemaal dezelfde usericon
is goed joh!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan gebeuren,
Maar oké!
& Ik houd de dinges van de vader van Ingetje ook even in gedachten.
Ik zie tegen die tijd wel wat het beste uitkomt,.
Emmen is niet superver ook, dus.
Gesjelligquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik volg even mee
onderschrift aangepast
Ik denk het!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef JJH het volgende:
Over de FP; Ik zou zeker de maandag doen. Veel meer hits inderdaad.
En betekend het verwijderen van da datum dat "we" officieel van start zijn?
It giet oan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
FP bericht voor maandagochtend is aangevraagd!
[..]
Ik denk het!![]()
Woejie!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
FP bericht voor maandagochtend is aangevraagd!
[..]
Ik denk het!![]()
quote:
Ik denk het wel hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:34 schreef Anne het volgende:
Trouwens! Zouden ze iets hebben aan dat flesje wat ik toen met [Userreview] F&F doet de beesten weer in de was. De uitslag! heb gekregen? Het is een orenreiniger.. Dan krijgt het tenminste toch nog een bestemming..
Rond 1 augustus is prima, ik vind het al lang fijn dat ze mee wil werken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys, dat berichtje op de website van shirley, heeft dat *nu* haast, of is rond 1 aug goed? (als ze ermee akkoord gaat)
Want anders mot ik ff Jora23 smsen denk ik
Okido. Als ze dan rond de 27ste niet heeft geantwoord, zal ik shirley ff een belletje doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond 1 augustus is prima, ik vind het al lang fijn dat ze mee wil werken!
Joa, met een link hierheen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Wie is modje van V&A ? Is het handig om daar een oproepje te plaatsen voor handdoeken?
Zal ik dat even regelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Wie is modje van V&A ? Is het handig om daar een oproepje te plaatsen voor handdoeken?
NanKing geloof ik!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Ik zat al bijna in feedback en PM bij mirjamquote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:58 schreef JJH het volgende:
Zet de vraag voor handdoeken dan ook even in deze OP.
Ik link gewoon gezellig naar MMquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:02 schreef anboni het volgende:
Is het toegestaan om voor de UI gewoon naar de photobucket url van MM te linken, of liever zelf ergens hosten?
Gewoon lekker linken hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:02 schreef anboni het volgende:
Is het toegestaan om voor de UI gewoon naar de photobucket url van MM te linken, of liever zelf ergens hosten?
Handdoeken staan toch gewoon in het overzichtje van spullen dat ze nodig hebben al?quote:
Staat die ook in de OP dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Handdoeken staan toch gewoon in het overzichtje van spullen dat ze nodig hebben al?
Kan je ook op zaterdag 12 september naar Dierenthuis rijden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:03 schreef draculettetje het volgende:
ik had me in het vorige deel ook opgegeven om eventueel te rijden enzo!
is denk ik niet helemaal overgekomen dus doe het nog maar eens!
omgeving apeldoorn, maar in overleg kan er van alles natuurlijk!
Hihihi!quote:
ja dat kunnen we ook!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je ook op zaterdag 12 september naar Dierenthuis rijden?
Ik ga je er bij zetten in het lijstje en sorry dat dat nog niet gedaan was!
[..]
Hihihi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |