Ze nemen niet op, dus nu heb ik subtiel de voicemail ingesprokenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze nemen niet op, dus nu heb ik subtiel de voicemail ingesproken
Ben benieuwdquote:Op zondag 19 juli 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze nemen niet op, dus nu heb ik subtiel de voicemail ingesproken
Mensen met een kleurtje, cq tagje welquote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iedereen in dit topic al gedoneerd?
Uiteraard...we zijn het haast verplicht hequote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iedereen in dit topic al gedoneerd?
Dat ik graag even 5 minuten met ze wil babbelen en of ze even willen terugbellenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je subtieltechnisch gezien precies gezegd dan?
Weet ik, maar ik dacht dat nog niet zoveel mensen dat gedaan hadden,quote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen met een kleurtje, cq tagje wel
Donatie = tagje + kleurtje
" ja u spreekt met stichting dierenthuis. Uw 5 min gaan NU in"quote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik graag even 5 minuten met ze wil babbelen en of ze even willen terugbellen
Als je op het tagje klikt, kom je in het foboquote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
Mensen met een kleurtje, cq tagje wel
Donatie = tagje + kleurtje
Enkel ronden wij het bedrag af aan het eind van de actie. Dus als we 100 euro tekort komen ofzo, dan doen we dat samen afronden
Guessed wrongquote:Op zondag 19 juli 2009 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht dat nog niet zoveel mensen dat gedaan hadden,.
Heul subtiel iddquote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik graag even 5 minuten met ze wil babbelen en of ze even willen terugbellen
Ik laat wat langer op me wachten!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard...we zijn het haast verplicht he
Ah!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je op het tagje klikt, kom je in het fobo
Hai IngetjeIk was in je FoBo
Of: "U spreekt met ElisaB; uw 5 minuten gaan nú in."quote:Op zondag 19 juli 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
" ja u spreekt met stichting dierenthuis. Uw 5 min gaan NU in"
Lekker he?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je op het tagje klikt, kom je in het fobo
Hai IngetjeIk was in je FoBo
Dokken danquote:Op zondag 19 juli 2009 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook groen!!!
En zovty ook!!!!
Zodra de donatie op de speciale rek. staat wordt er een tagje aangevraagdquote:Op zondag 19 juli 2009 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook groen!!!
En zovty ook!!!!
Ik was dit keer wel subtielerquote:
Dan zijn ze waarschijnlijk nú de lettertjes van je naam aan het kleuren. En dat is een arbeidsintensief taakje hoor; moet wel netjes en binnen de lijntjes gebeuren namelijkquote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is al gedokt!
Maar volgens mij was het een oud postbanknummer ofzo? Dus dan duurt het even, want het komt van een raborekening.
Is zovty weer helemaal verbaasd dat hij ineens groen is met een mal tagje
Van Rabo naar Postbank duurt idd langer.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is al gedokt!
Maar volgens mij was het een oud postbanknummer ofzo? Dus dan duurt het even, want het komt van een raborekening.
Is zovty weer helemaal verbaasd dat hij ineens groen is met een mal tagje
Bedankt voor je donatie!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:25 schreef Lekiamh het volgende:
Ah, dat was het tagje waarover gesproken werd.
Afijn, succes met de actie allemaal.
Thnx, en bedankt voor je donatiequote:Op zondag 19 juli 2009 12:25 schreef Lekiamh het volgende:
Ah, dat was het tagje waarover gesproken werd.
Afijn, succes met de actie allemaal.
ik wil je ook wel PM'en als je dat handiger vindt. Maar mailen mag ook!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef TripleQ het volgende:
Ik wil ook graag een donatie doen!
Pakket B dan maar![]()
Nog even een mailtje sturen naar: asielactie@gmail.com voor het rekeningnr?
Wil dan natuurlijk ook zo'n cool groen kleurtje!(H)
Zodra je bijdrage binnen is, krijg je een groen kleurtjequote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef TripleQ het volgende:
Pakket B dan maar![]()
Evert!quote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het resultaat van de allereerste asiel actie, toen 7 jaar oud en verzopen door de vorige eigenaar. Nu een kat op stand met een gebruiksaanwijzing maar ik heb nog nooit zo'n lieve kat gehad.
[ afbeelding ]
Kwam je hier via het fp-bericht?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef TripleQ het volgende:
Pakket B dan maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |