quote:
quote:
Ik ga zo borrelen bij de buren. Tegen de tijd dat ik terug ben zijn we 3 topics vederquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan te snel
Moest net al tig pagina's bijlezen en ik ga zo een film kijken, dus dan loop ik daarna vast weer een topic achter
En ik ben vandaag haast te lui om op te staan, dus ik volg het hier vanavond welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo borrelen bij de buren. Tegen de tijd dat ik terug ben zijn we 3 topics veder
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben vandaag haast te lui om op te staan, dus ik volg het hier vanavond wel
Ja he! We zijn maar vast begonnenquote:
Mooi hequote:
Dat we dan misschien daar goedkoper bv een berg bleekmiddel kunnen kopen, of iets anders in een aanbieding ofzo wat ze nodig hebben. Zodra de centjes binnen zijn en de actie is afgelopen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook een Makro-pas!
Heb alleen niet gelezen wat daar mee was dan
Misschien kunnen we tegen die tijd dan een keer samen gaan zodat je met de aankoop van jouw makropas ook onze auto vol kunt laden met spullen om op te slaan en te vervoeren.quote:
Super idee! Want met mijn Smart begin ik niet al teveel!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien kunnen we tegen die tijd dan een keer samen gaan zodat je met de aankoop van jouw makropas ook onze auto vol kunt laden met spullen om op te slaan en te vervoeren.
Wij met onze aygo ook niet. Maar ik heb best een lieve schoonmama wiens auto we vast wel mogen lenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Super idee! Want met mijn Smart begin ik niet al teveel!
Ah okquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat we dan misschien daar goedkoper bv een berg bleekmiddel kunnen kopen, of iets anders in een aanbieding ofzo wat ze nodig hebben. Zodra de centjes binnen zijn en de actie is afgelopen!
Hoewel het mij echt verbijstert hoeveel er stiekem nog in zo'n klein ding past.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Super idee! Want met mijn Smart begin ik niet al teveel!
Qua blikvoer zijn ze daar erg erg merktrouwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:
jammer dat we nog niet weten hoe merk trouw ze zijn. Ik wilde action en lidl al mailen![]()
En AH eventueel ook
Ja, dat las ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Qua blikvoer zijn ze daar erg erg merktrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |