Hihi doneren gaat ons ook niet lukken... We spenderen al zoveel aan onze eigen zielige poezebeestjes. Maar zie dat het goed gaat hier! Wij gaan 13 aug weer zoals het nu lijkt.quote:
Ik vind dat echt zo super van jullie! Zelf al een zielige poesjesopvang en dan zo'n stichting ook nog steunen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:00 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi doneren gaat ons ook niet lukken... We spenderen al zoveel aan onze eigen zielige poezebeestjes. Maar zie dat het goed gaat hier! Wij gaan 13 aug weer zoals het nu lijkt.
Ik heb daar echt de dag van mijn leven gehad... Geweldig en Alice is echt een lief mens. Ik zat ook al te duimen dat jullie deze stichting zouden doen. En yeah het heeft geholpen. Q zal ook wel hebben gedramd hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo super van jullie! Zelf al een zielige poesjesopvang en dan zo'n stichting ook nog steunen.
Echt top!![]()
![]()
Q kan idd goed drammenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt de dag van mijn leven gehad... Geweldig en Alice is echt een lief mens. Ik zat ook al te duimen dat jullie deze stichting zouden doen. En yeah het heeft geholpen. Q zal ook wel hebben gedramd haha
Wij aan het strand, was heul goedkoop eigenlijk en supermooi.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef bigbird het volgende:![]()
En ja, bruiloften zijn duur, zeker als je op een kasteel wil trouwen![]()
Wouwquote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:19 schreef Greys het volgende:
Piepklein offtopicje, maar wel heel bizar!![]()
Dat paard denkt gewoon dat het een kudde moet volgen ofzo
Dat beeld over die brug, met dat paard voorop!![]()
Het was bij ons ook elke cent waardquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij aan het strand, was heul goedkoop eigenlijk en supermooi.
Maar al met al ben je gewoon kapitalen kwijt voor 1 daggie....maar ik vond het persoonlijk iedere cent waard![]()
Jullie waren ook wel heeeeeel mooi btw!
Jill!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan je ook van die schoonmaakspullen doneren inplaats van een pakket te doen? Denk dat ik wel wat flessen schoonmaak van mn moeders werk kan ritselen. Maar nog even onder voorbehoud
Ow trouwens wat ik nog tegen kwam, had de video's van 2007 nog online staan:
http://www.youtube.com/user/JillRMC
Super!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn al centjes binnen!![]()
Met grote dank aan:
- Anne
- Lekiamh
- Een Mystery Man, vriend van Hara
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:03 schreef nokwanda het volgende:
sms je gewoon terug dat de pleuris is uitgebroken
Hey lekker wijf!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:00 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi doneren gaat ons ook niet lukken... We spenderen al zoveel aan onze eigen zielige poezebeestjes. Maar zie dat het goed gaat hier! Wij gaan 13 aug weer zoals het nu lijkt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nieuw verhaaltje op de site...wel leuk dit
Leugens! Nou ken je me al zo lang, je weet toch dat ik niet dram!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:03 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb daar echt de dag van mijn leven gehad... Geweldig en Alice is echt een lief mens. Ik zat ook al te duimen dat jullie deze stichting zouden doen. En yeah het heeft geholpen. Q zal ook wel hebben gedramd haha
Tuurlijk kan dat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan je ook van die schoonmaakspullen doneren inplaats van een pakket te doen? Denk dat ik wel wat flessen schoonmaak van mn moeders werk kan ritselen. Maar nog even onder voorbehoud
Ow trouwens wat ik nog tegen kwam, had de video's van 2007 nog online staan:
http://www.youtube.com/user/JillRMC
Heeft hara een neuker?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn al centjes binnen!![]()
Met grote dank aan:
- Anne
- Lekiamh
- Een Mystery Man, vriend van Hara
quote:
Nah, valt tegen. Hoe nuchter kun je zijn na 7 wodka cola en 1 wodka redbul?quote:
Alsof ze een eventuele mysterieman in haar FoBo zou zettenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht! EEN mysteryman.
Ik las EN mysteryman. Ik zat al druk in het fotoboek te zoeken!
Ja, daar heb je wel een punt natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof ze een eventuele mysterieman in haar FoBo zou zetten
Lieve lieve Q; welke pleuris kan hier in hemelsnaam nou uitbreken?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve lieve Q; welke pleuris kan hier in hemelsnaam nou uitbreken?
Q kan zelf heul goed pleuris uit laten brekenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve lieve Q; welke pleuris kan hier in hemelsnaam nou uitbreken?
Wat denk jij slecht over mequote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q kan zelf heul goed pleuris uit laten breken![]()
Vandaar denk ik...
Q
Ik verveel me de hele dag al stierlijk, dus een rel is welkomquote:Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef nokwanda het volgende:Ing probeert de pleuris uit te laten breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |