De compositie had wat mij betreft iets beter gekund door minder lucht en wat meer duinen op de foto te zetten. Jammer ook dat de halve vogel aan de linkerkant er niet gewoon helemaal op staat, maar goed, als die beesten in het rond vliegen heb je ook weer niet alle tijd om een perfecte compositie te bepalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef ploepkonijn het volgende:
Mag ik jullie mening over onderstaande foto. Alvast bedankt voor het commentaar!
[ afbeelding ]
hij loopt volgens mij net iets scheef (als in rechts is de lijn van t pad hoger dan links)quote:Op maandag 2 november 2009 15:50 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto? En waar kan ik op letten om mijn foto's te verbeteren?
[ afbeelding ]
Omdat?quote:
Geen ruimte, was een druk kruispunt waar ik dan had moeten staan.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Erasmo het volgende:
Tikkie schuin
Is er een reden waar je niet recht voor het gebouw stond toen je de foto maakte?
Haha, dat je m zo herkent.quote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef Omniej het volgende:
Sowieso een kutgebouw om recht op de foto te zetten natuurlijk, zeker vanaf dit standpunt. (het gebouw zelf staat deels scheef, voor degenen die het niet kennen)
Ff voor de duidelijkheid, weerspiegeling is geen water maar de dak van een auto. Ik was even iets ophalen en had toevallig mijn camera mee en geen statief. Dus toen maar op de auto neergezet.quote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
Idd, als je 't gebouw recht hebt staat de rest scheef en als je de rest recht hebt is 't gebouw scheef. Niet dat ik het erg storend vind in dit geval, foto kijkt lekker weg. Zou misschien iets meer contrast in de weerspiegeling stoppen.
Dat is de schaduw van het bos erachterquote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wauw, ik vind het een hele mooie foto, misschien de onderkant iets te donker maar verder
Ik zou niet al het zwarte wegcroppen, maar wel een deel. Het is een erg groot donker vlak nu. Heb je bijvoorbeeld al gekeken naar een langwerpige uitsneden? Stukje van de bovenlucht eraf, stuk van het zwart eraf ... als ik mn handen er zo overheen leg op het scherm, ziet het er wel vet uitquote:
Ja dat bedoel ik met HELE zwarte, dat hele diepe zwarte bedoel ikquote:Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef Chemiu het volgende:
Mooi zo die donkere lucht met die verlichte bomen! Ik had hem denk ik wel iets anders uitgesneden (zie hieronder).
[..]
Ik zou niet al het zwarte wegcroppen, maar wel een deel. Het is een erg groot donker vlak nu. Heb je bijvoorbeeld al gekeken naar een langwerpige uitsneden? Stukje van de bovenlucht eraf, stuk van het zwart eraf ... als ik mn handen er zo overheen leg op het scherm, ziet het er wel vet uit.
Goed idee! gelijk even proberen ..quote:Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef Chemiu het volgende:
Mooi zo die donkere lucht met die verlichte bomen! Ik had hem denk ik wel iets anders uitgesneden (zie hieronder).
[..]
Ik zou niet al het zwarte wegcroppen, maar wel een deel. Het is een erg groot donker vlak nu. Heb je bijvoorbeeld al gekeken naar een langwerpige uitsneden? Stukje van de bovenlucht eraf, stuk van het zwart eraf ... als ik mn handen er zo overheen leg op het scherm, ziet het er wel vet uit.
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb m ff aangepast, kijk wat je ervan vindt
[ afbeelding ]
Misschien ligt het aan je scherm? Ik heb namelijk een gekalibreerd schermquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
mmm .. die zwarte balken vind ik wel mooi inderdaad. Alleen jammer dat de onderste een beetje wegvalt. de kleuren vind ik er niet mooier op, komt een beetje onnatuurlijk over. Wat heb je precies veranderd?
Zou kunnen dat het aan mijn beeldscherm ligt, maar vind ze toch iets te heftig. Had trouwens zelf ook aan aan de saturation gezeten, misschien dat dubbelof net iets teveel is.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je scherm? Ik heb namelijk een gekalibreerd scherm![]()
Ik heb de saturation wat verandert en heb aan de curves gezeten.
Mwah, misschien heb ik dan teveel aan het saturation knopje gezetenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Omniej het volgende:
Ik vind de kleuren in jouw versie wel erg rood, appelsjap.
(zit hier niet op een gecalibreerd scherm trouwens, maar zie 't goed genoeg)
het is dan ook een mooi knopje!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mwah, misschien heb ik dan teveel aan het saturation knopje gezeten
ik zie nietsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef appelsjap het volgende:
Dit beter?
[ afbeelding ]
Hij's iig niet zo flets als die van jouKomt door de curves.
Hij laadt verschrikkelijk sloom hierquote:
Ik heb m ook iets meer gecroptquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Mooi! Op een of andere manier lijkt hij veel meer panorama!
Zoiets?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Omniej het volgende:
Ideale plaat ook voor een Orton-effect trouwens.
(maar dat gaat wel heel erg de bewerk-kant op)
Wat is het verschil? Iets minder blur?quote:
Wauw, dankjewel! Dat ga ik met meer foto's proberen!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
http://pcin.net/update/20(...)phy-tip-of-the-week/
En dan naar onder scrollen
Véél minder ja. Bij jou loopt de groen/gele blur van de bomen helemaal door in de lucht.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Iets minder blur?
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Véél minder ja. Bij jou loopt de groen/gele blur van de bomen helemaal door in de lucht.
K geloof niet dat het iets is wat mij blij maakt, idd een creepyfoto a la maar die foto van SH waarbij dat hierboven voor gedaan word, nee. niet mijn dingquote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie nou zo leuk aan dat hele "orton effect"? Ik vind 't eigenlijk een beetje goedkoop en sfeerverpestend. Misschien leuk om een toch al niet zo goed gelukte foto mee proberen op te leuken, maar in 't geval van SecretHeart's foto.. Nee, bah.
Dat je zoiets met een 'creepy' foto doet kan ik me nog wel voorstellen. Maar wat voegt het nu toe dan?
Beetje laat om hier nog iets over te zeggen. Maar toch doe ik het. Ik vind dit best een leuke foto, zag alleen ook dat je em in een ander topic gepost had en daar ook een zwart-wit versie erbij geplaatst had (nadat iemand er om vroeg) en daar schrok ik van. Je zit hier ook vlekken in het gezicht, maar bij deze foto valt het niet op, wat bij die zwart-wit wel het geval is. (Dus, ik zou em zo houden, maar dat is mijn mening...Verder vind ik het een leuke foto)quote:Op zondag 27 september 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat jullie er van vinden
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:03 schreef Timmos het volgende:
Vanavond een foto gemaakt, weet alleen niet wat ik er zelf van moet vinden.. Te donker, is de mist helemaal niks..
[ afbeelding ]
Klikken = groter!
Wat Danny zegt: prima sfeerplaatje, hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:03 schreef Timmos het volgende:
Vanavond een foto gemaakt, weet alleen niet wat ik er zelf van moet vinden.. Te donker, is de mist helemaal niks..
[ afbeelding ]
Klikken = groter!
Nu je het zegt, is mij nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef polariteit het volgende:
Over de foto van timmos:
sluit me aan bij de voorgangers. Eigenlijk het enige wat ik jammer vind is dat de rode en witte lampenstrepen halverweger ophouden. Wellicht is de plaat nog mooier als die door zouden lopen over de hele plaat heen, maar ik heb geen idee of dat uberhaupt mogelijk is op deze lokatie![]()
Oops! You don't have permission to view this page.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef fFarl het volgende:
Hello.
Mijn eerste geval van uitlokking hier: oefening voor nachtfotografie. Ik heb het gevoel dat het beter kan, maar hoe?
http://www.flickr.com/photos/43956654@N08/4177336856/sizes/m/
Canon EOS350D
F/22
Exp 6sec
ISO 800
FL 55mm
Mode: Av
Wowquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef fFarl het volgende:
Hello.
Mijn eerste geval van uitlokking hier: oefening voor nachtfotografie. Ik heb het gevoel dat het beter kan, maar hoe?
[ afbeelding ]
http://farm3.static.flickr.com/2779/4177336856_c9d26da6f9_b_d.jpg
Canon EOS350D
F/22
Exp 6sec
ISO 800
FL 55mm
1e foto: Ik heb het idee dat er dingen wat onscherp zijn, hoe krijg ik dit beter?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
Wat voor soort commentaar zoek je?
Mag ik vragen , welke converter, op welke lens, op welke body ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef Rockabella het volgende:
[..]
1e foto: Ik heb het idee dat er dingen wat onscherp zijn, hoe krijg ik dit beter?
Is trouwens gemaakt met een super macro converter op m'n standaard lens.
Heb je een UV filter op de lens gehad?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef fFarl het volgende:
Hello.
[ afbeelding ]
http://farm3.static.flickr.com/2779/4177336856_c9d26da6f9_b_d.jpg
Canon EOS350D
F/22
Exp 6sec
ISO 800
FL 55mm
Combinatie staat dus hierboven, inderdaad kitlens, een vriendin van me had deze converter, geen geld dat ding en goeie resultaten!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef Omniej het volgende:
Bij het oog vind ik het jammer dat de iris niet scherp is, in plaats van alleen een deel van de wimpers. Verder overigens wel een lekkere macro... Ben ook benieuwd waarmee je hem precies gemaakt hebt; wist eigenlijk niet dat je met een 'standaard' lens (neem aan de kitlens?) en een converter al zo dichtbij kon komen.
Foto 2: saai... Tsja, ik vind het wel meevallen eigenlijk, maar misschien was het wel leuk geweest om juist de beweging vast te leggen, in plaats van het hele beeld te bevriezen. Ligt er maar net aan naar welk effect je op zoek bent natuurlijk.
De scooter: lastig. Sowieso zul je geen al te lange sluitertijd kunnen gebruiken omdat de auto en scooter nooit perfect naast elkaar zullen blijven rijden, je altijd wel een beetje op en neer beweegt, etc... Verder zit er denk ik niet heel veel meer op dan het juiste moment zien te vinden en waarschijnlijk vooral veel proberen. Zo'n scooter perfect scherp houden met een mooi bewegende achtergrond is niet makkelijk...
Scherp. Heel scherp. Waaraan zie je dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef slashyou het volgende:
[..]
Heb je een UV filter op de lens gehad?
Onder andere aan de stervormige lichtsporen en het gebrek aan contrast / saturatie. Tip voor de volgende keer, verwijderen dat ding voor nachtfoto's.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
Scherp. Heel scherp. Waaraan zie je dat?
Ik zou de vlinder in ieder geval uit het midden halen en 'm staand genomen (of gecropped) hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef Xantalien het volgende:
Hihi, met al die foto's van vlinders zal ik mijn bijdrage ook maar doen.
Ik vind hem zelf mooi gelukt, ook omdat de bloemen die ervoor staan in in het scherpgestelde gebied staan. De achtergrond is ook op en top wazig en dat zorgt ervoor dat de vlinder extra opvalt.
Maar, dat vind ik.
Heeft iemand tips? Commentaar? Complimentjes?![]()
[ afbeelding ]
Zet je scherptediepte wat hoger. Je Diafragma is nu F/3.5 en eentje hoger zou het 'm moeten doen. Geen idee hoe dat op een Sony moet, maar je handboek zou je dat moeten kunnen vertellen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:34 schreef Xantalien het volgende:
http://i50.tinypic.com/2hpu7tu.jpg
De zijkant van de bloempot is ook wazig, hoe kan ik deze scherp krijgen? Verdere tips?
je hebt 'm geschoten op f/5 volgens je exif. maak daar f8 of hoger van en dat zou al moeten schelen. Wat je ook kunt doen is wat meer afstand nemen of verder uitzoomen indien mogelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 19:20 schreef Xantalien het volgende:
Nou het scheelt, hij is met een olympus gemaakt. Haha.![]()
En bedoel je met een hoger 0.5 hoger of een hele punt hoger?
achteraf kun je het eventueel met NoiseNinja (of NinjaNoise) de ruis goed verwijderenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef fr4nkovic het volgende:
Hier maar weer even een berichtje plaatsen want heb een vraag bij deze foto:
[ link | afbeelding ]
Klik foto voor groot
Tijdens de frisse avonden van deze heerlijke winterdagen er op uit geweest om plaatjes te schieten waaronder ook deze foto. Zo in het klein ben ik er best tevreden over maar in het groot zie je heel erg veel ruis. Terwijl ik hem op ISO 100 heb geschoten, belichtingstijd 13 sec en diafragma 5,6.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de ruis kan verminderen bij het schieten van de foto of eventueel met LR?
Wellicht dat noise reductie bij gebruik van lange sluitertijden inschakelen helpt ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef fr4nkovic het volgende:
Hier maar weer even een berichtje plaatsen want heb een vraag bij deze foto:
[ link | afbeelding ]
Klik foto voor groot
Tijdens de frisse avonden van deze heerlijke winterdagen er op uit geweest om plaatjes te schieten waaronder ook deze foto. Zo in het klein ben ik er best tevreden over maar in het groot zie je heel erg veel ruis. Terwijl ik hem op ISO 100 heb geschoten, belichtingstijd 13 sec en diafragma 5,6.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de ruis kan verminderen bij het schieten van de foto of eventueel met LR?
Klopt inderdaad van het weer. Het was heel erg grijs en het regende bijna. Had de eesrte foto wel een beetje kunnen croppen (zo heet dat toch), dichterbij staan kon niet.quote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef infp2009 het volgende:
Je had zo te zien niet zo'n fijn weer, wat natuurlijk ook een sfeer kan zijn die je wilt, zeker met dit onderwerp, maar daardoor mis je wat contrast. Het zijn erg eentonig grijze platen, IMHO. Misschien kun je er in Lightroom nog wat mee spelen?
Composities kun je ook verbeteren. Zo'n eerste plaat heeft bijvoorbeeld veel lege ruimte, zowel boven als onder (veel lucht en veel gras). Misschien had je die op landscape kunnen doen? Of anders had je bijvoorbeeld veel dichter bij de eerst kunnen gaan staan.
Daarnaast kun je met dit onderwerp veel meer uit de foto's halen. Ik bedoel, deze foto's zouden zonder je uitleg moeten schreeuwen dat het om een oud concentratiekamp gaat, dat is nu nog niet heel erg zo, vind ik ieder geval. Maar dit is een beetje zoeken naar commentaar, aangezien je dat zelf wilde
Goeie vraag, geen idee. Ik heb misschien gewoon een ander mentaal beeld van een dergelijk kamp, waardoor ik bepaalde dingen verwacht die ik niet op je foto's zie. Het is dus een beetje flutcommentaar, denk ikquote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Klopt inderdaad van het weer. Het was heel erg grijs en het regende bijna. Had de eesrte foto wel een beetje kunnen croppen (zo heet dat toch), dichterbij staan kon niet.
Het laatste commentaar, ik zie het als leermoment, wat zou ik daar aan kunnen doen om ze wat meer te laten 'schreeuwen'?
Er is genoeg te zien, wat te denken van het plein met alle steentjes en sterren?quote:Op maandag 12 april 2010 13:06 schreef Cavemania het volgende:
Tja zoveel is er ook niet te zien. Meer dat je weet wat er is gebeurd maakt het in ieder geval voor mij erg indrukwekkend.
Dat is ook zo, dat ben ik helemaal met je eens echter zijn mijn foto's daarvan niet echt goed geworden. Wat ik bedoelde te zeggen is dat er niet veel meer te zien is van hoe het in de oorlog was. Maar wat er te zien is dat dat wel erg indrukwekkend is zeker met de geschiedenis die er bij hoort. Het maakt in ieder geval iedere keer weer dat ik er ben weer een diepe indruk op mijn.quote:Op maandag 12 april 2010 15:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er is genoeg te zien, wat te denken van het plein met alle steentjes en sterren?
Wow! Dat ziet er mooi uit! Hoe krijg je de achtergrond onscherp?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb even je foto geroofd, en bewerkt. Op zich is er met de foto niets mis. Een meisje dat rustig in de zon zit te lezen temidden van de drukte van de stad is een goed onderwerp, en dat mag je laten zien. Waar je foto m.i. 'de mist ingaat' is niet de compositie, maar het feit dat de foto van voor tot achter helemaal scherp is, waardoor het meisje wegvalt in de drukte, terwijl je haar juist wilt laten uitspringen. Zoals Ynske hiervoor al zei: probeer wat diepte in je foto aan te brengen, door je onderwerp scherp te maken, maar de achtergrond juist onscherp. Je houdt dan nog steeds de drukke stad op de achtergrond en kijk eens hoe druk? Ze zijn niet eens scherp!, terwijl het rustige onderwerp mooi scherp tot haar recht komt. Zie je het verschil tussen jouw foto en "de mijne"?
[ afbeelding ]
Tijdens het maken van de foto door een groot diafragma te gebruiken. In dit geval door de achtergrond in Photoshop te blurren.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:27 schreef jdeheij het volgende:
[..]
Wow! Dat ziet er mooi uit! Hoe krijg je de achtergrond onscherp?
Zo, dat is een oude quote!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:27 schreef jdeheij het volgende:
[..]
Wow! Dat ziet er mooi uit! Hoe krijg je de achtergrond onscherp?
Ja, ik weet dat dit inderdaad met het diafragma gedaan kan worden maar alleen scherp stelen bij een Panasonic FZ18. Dat werkt niet. Dus vandaar me vraag. Thanks voor het antwoord.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tijdens het maken van de foto door een groot diafragma te gebruiken. In dit geval door de achtergrond in Photoshop te blurren.
Kan met een Panasonic FZ18 toch ook? Op de A-stand, zo klein mogelijk F-getal en schieten maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:33 schreef jdeheij het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dit inderdaad met het diafragma gedaan kan worden maar alleen scherp stelen bij een Panasonic FZ18. Dat werkt niet. Dus vandaar me vraag. Thanks voor het antwoord.
En als iemand een DSLR over heeft, hoor ik het wel!
Zou er niet aan beginnen, de foto is van origine al niet geweldig. De vogel komt niet echt los van de achtergrond door een te groot diafragma. Daarnaast loopt de rand van de steiger precies door de bek van de vogel. Ook is er een half afgezaagde vogel die net buiten de focus ligt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was benieuwt hoe ik deze kan verder kan bewerken voor beste resultaat (raw)
[ afbeelding ]
Ik heb eens wat geprobeerd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Surf_Bunny het volgende:
schopje![]()
Ik heb van de week deze foto gemaakt maar het resultaat valt mij nogal tegen denk dat hij een stuk beter kan. Hoe krijg ik er bv meer diepte in?
[ afbeelding ]
Maak hem niet van boven maar van beneden en dan zo dicht mogelijk bij de waterval.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Surf_Bunny het volgende:
schopje![]()
Ik heb van de week deze foto gemaakt maar het resultaat valt mij nogal tegen denk dat hij een stuk beter kan. Hoe krijg ik er bv meer diepte in?
[ afbeelding ]
En het probleem is?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef Surf_Bunny het volgende:
dat kan helaas niet dan ik in de sloot gaan zitten
Geeft wel weer aan dat er ook niet één juiste manier is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Surf_Bunny het volgende:
maar de een zegt heel groot diafragma en de ander klein? En wat is DOF? Ik ben een newb
Er staat wel wat handig leesvoer voor jou op de Fok-wiki denk ik. Het is even een stukje theoretisch maar daarna begrijp je veel beter hoe je camera werkt en hoe je je foto's kan beïnvloeden zoals je dat wilt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Surf_Bunny het volgende:
haha dat ie nogal diep is daar geloof ik en mn camera alleen chaudfontaine drinktmaar de een zegt heel groot diafragma en de ander klein? En wat is DOF? Ik ben een newb
Zo ver mogelijk uitzoomen als mogelijk en zoveel mogelijk in 1 lijn met de waterval gaan staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:18 schreef Surf_Bunny het volgende:
schopje![]()
[ afbeelding ]
Resolutie komt door de 6 megapixel van de d40 en een enome crop.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:32 schreef Apojapo het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje slechte en snelle uitvoering maar gaat om het idee. Ik zou de druppel er wat beter laten uitspringen. Achtergrond wat vervagen en kleur iets corrigeren. Het stuk linksboven wat heel onscherp was iets donkerder gemaakt. Jammer dat de res. zo laag is waardoor die al snel te scherp wordt.
Ondanks die lage resolutie is de kwaliteit wel goed (veel beter dan mijn compact met 14 megapixels)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:36 schreef Consoller het volgende:
[..]
Resolutie komt door de 6 megapixel van de d40 en een enome crop.
Hoe heb je de druppel er op deze manier meer uit laten springen?
Ik had hem liever wat meer van voren gezien, dat is imho de meest interessante kant om naar te kijken. Ander ideë: zet hem wat verder van de achtergrond, en fotografeer hem dan nog eens, je achtergrond wordt dan nog waziger. En om het NOG anders te doen: Neem een wit vel A3 papier en leg die zo dat de bovenste helft omhoog staat tegen de muur aan de achterkant, maar de onderste helft op de grond. Door de kromming in het papier worden grond en achtergrond/muur één geheel, waardoor je onderwerp er zonder kleurwisselingen er achter er nog beter uitspringt.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:57 schreef Ladysin het volgende:
ik ben niet tevreden hierover en wil m wel graag overnieuw doen, vandaar dat ik vooraf wat info wil in wat ik beter had kunnen doen. het gaat om t object (de camera) dus de setting kan anders, weet alleen niet hoe.
[ afbeelding ]
flickr en origineel
Hij moet er van blozen en bedankt je bij dezequote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt er niks aan, qua fotos, maar eindelijk weer eens een retriever die er uit ziet zoals een retriever er uit hoort te zien, en niet zo'n doorgefokte blonde mode-hond. Prachtbeest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |