K geloof niet dat het iets is wat mij blij maakt, idd een creepyfoto a la maar die foto van SH waarbij dat hierboven voor gedaan word, nee. niet mijn dingquote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie nou zo leuk aan dat hele "orton effect"? Ik vind 't eigenlijk een beetje goedkoop en sfeerverpestend. Misschien leuk om een toch al niet zo goed gelukte foto mee proberen op te leuken, maar in 't geval van SecretHeart's foto.. Nee, bah.
Dat je zoiets met een 'creepy' foto doet kan ik me nog wel voorstellen. Maar wat voegt het nu toe dan?
Beetje laat om hier nog iets over te zeggen. Maar toch doe ik het. Ik vind dit best een leuke foto, zag alleen ook dat je em in een ander topic gepost had en daar ook een zwart-wit versie erbij geplaatst had (nadat iemand er om vroeg) en daar schrok ik van. Je zit hier ook vlekken in het gezicht, maar bij deze foto valt het niet op, wat bij die zwart-wit wel het geval is. (Dus, ik zou em zo houden, maar dat is mijn mening...Verder vind ik het een leuke foto)quote:Op zondag 27 september 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat jullie er van vinden
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:03 schreef Timmos het volgende:
Vanavond een foto gemaakt, weet alleen niet wat ik er zelf van moet vinden.. Te donker, is de mist helemaal niks..
[ afbeelding ]
Klikken = groter!
Wat Danny zegt: prima sfeerplaatje, hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:03 schreef Timmos het volgende:
Vanavond een foto gemaakt, weet alleen niet wat ik er zelf van moet vinden.. Te donker, is de mist helemaal niks..
[ afbeelding ]
Klikken = groter!
Nu je het zegt, is mij nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef polariteit het volgende:
Over de foto van timmos:
sluit me aan bij de voorgangers. Eigenlijk het enige wat ik jammer vind is dat de rode en witte lampenstrepen halverweger ophouden. Wellicht is de plaat nog mooier als die door zouden lopen over de hele plaat heen, maar ik heb geen idee of dat uberhaupt mogelijk is op deze lokatie![]()
Oops! You don't have permission to view this page.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef fFarl het volgende:
Hello.
Mijn eerste geval van uitlokking hier: oefening voor nachtfotografie. Ik heb het gevoel dat het beter kan, maar hoe?
http://www.flickr.com/photos/43956654@N08/4177336856/sizes/m/
Canon EOS350D
F/22
Exp 6sec
ISO 800
FL 55mm
Mode: Av
Wowquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef fFarl het volgende:
Hello.
Mijn eerste geval van uitlokking hier: oefening voor nachtfotografie. Ik heb het gevoel dat het beter kan, maar hoe?
[ afbeelding ]
http://farm3.static.flickr.com/2779/4177336856_c9d26da6f9_b_d.jpg
Canon EOS350D
F/22
Exp 6sec
ISO 800
FL 55mm
1e foto: Ik heb het idee dat er dingen wat onscherp zijn, hoe krijg ik dit beter?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
Wat voor soort commentaar zoek je?
Mag ik vragen , welke converter, op welke lens, op welke body ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef Rockabella het volgende:
[..]
1e foto: Ik heb het idee dat er dingen wat onscherp zijn, hoe krijg ik dit beter?
Is trouwens gemaakt met een super macro converter op m'n standaard lens.
Heb je een UV filter op de lens gehad?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef fFarl het volgende:
Hello.
[ afbeelding ]
http://farm3.static.flickr.com/2779/4177336856_c9d26da6f9_b_d.jpg
Canon EOS350D
F/22
Exp 6sec
ISO 800
FL 55mm
Combinatie staat dus hierboven, inderdaad kitlens, een vriendin van me had deze converter, geen geld dat ding en goeie resultaten!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef Omniej het volgende:
Bij het oog vind ik het jammer dat de iris niet scherp is, in plaats van alleen een deel van de wimpers. Verder overigens wel een lekkere macro... Ben ook benieuwd waarmee je hem precies gemaakt hebt; wist eigenlijk niet dat je met een 'standaard' lens (neem aan de kitlens?) en een converter al zo dichtbij kon komen.
Foto 2: saai... Tsja, ik vind het wel meevallen eigenlijk, maar misschien was het wel leuk geweest om juist de beweging vast te leggen, in plaats van het hele beeld te bevriezen. Ligt er maar net aan naar welk effect je op zoek bent natuurlijk.
De scooter: lastig. Sowieso zul je geen al te lange sluitertijd kunnen gebruiken omdat de auto en scooter nooit perfect naast elkaar zullen blijven rijden, je altijd wel een beetje op en neer beweegt, etc... Verder zit er denk ik niet heel veel meer op dan het juiste moment zien te vinden en waarschijnlijk vooral veel proberen. Zo'n scooter perfect scherp houden met een mooi bewegende achtergrond is niet makkelijk...
Scherp. Heel scherp. Waaraan zie je dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef slashyou het volgende:
[..]
Heb je een UV filter op de lens gehad?
Onder andere aan de stervormige lichtsporen en het gebrek aan contrast / saturatie. Tip voor de volgende keer, verwijderen dat ding voor nachtfoto's.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
Scherp. Heel scherp. Waaraan zie je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |