SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vorige deel: Slank # 811 - Alwaar het komkommertijd is
Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.
Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.
Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.
Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!
Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe!!
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 18-07-2009 12:42:01 ]crap in = crap out
Geile chica ben ik toch ook he!quote:
Pssst het is nep! Klikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat het een stevige dame is vind ik niet zo'n ramp, maar ze lijkt wel in staat van ontbinding.
Bah.
In je voorkeuren aanpassen naar 25 per pagina is ook een optiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig staat 'ie nu tussen spoilers. Anders kwam ik me pas na 50 posts weer melden.
puppelmeet gezellig!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
My eyes!! It hurts.![]()
1 krentenbol ≠ 2 brooditems. Al is het alleen maar omdat je er geen beleg op hebt. Of maar 1x in het beste geval. Dus minder calorieen en sws minder gezond dan volkoren brood of vezelcrackers.
Ik was gisteren met Greys bij Viev en het was heel gezellig en we hebben best veel gegeten. (in een supergezellig eetcafeetje!) Ben nu net weer thuis en ga eens een heerlijk middagje rommelen. Om te beginnen ga ik langdurig in bad sudderen met een boek.![]()
Nom nom nom.
Altijd handig, broers/zussen als vriendjes niet mee willen werkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
TVP![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om toch een keer naar Zuid Amerika te gaanZuslief is er intussen al een aantal keer geweest en ik begin ook wel nieuwsgierig te worden
Helaas heeft vriend er nauwelijks tot geen interesse in, maar ik zou met m'n zus kunnen gaan...
Zekers!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Altijd handig, broers/zussen als vriendjes niet mee willen werken(ik wil naar Rome, mn vriend echt niet en mn broertje vindt het ook een hele mooie stad, dus gaan we waarschijnlijk een keer samen)
Binnen een uur komen mn ouders thuis.
Daar is ie niet bepaald in geinteresseerd neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zekers!Vooral omdat zus een stuk beter Spaans spreekt dan ik, en intussen een beetje bekend is daaro, ook met de slang
En ik kan bij mn oom en zn vrouw en zoontje logeren (ben al uitgenodigd
), dus afgezien van de ticket zou het niet superduur hoeven te zijn...
Rome! Daar wil ik ook nog wel eens heenJe vriend is niet geïnteresseerd in Old Stuff?
Snel, doe nog even in je ondergoed door de kamer dansen, zoals die butlers in die Amerikaanse series!!
Nav een flyer die ik verbeterd heb. Zo leuk als iemand dat zegtquote:Hoi Renske,
Ik vind de teksen heel goed en eindelijk heel duidelijk!!
Precies de zinnen waar ik toen moeite mee heb gehad om het verhaal duidelijk over te laten komen, zijn nu eindelijk perfect vertaald/verwoord!!!
Heel erg bedankt!!!!
Misschien een rare vraag hoor, maar jullie hebben dezelfde vader? Dan is het natuurlijk sowieso hardstikke leuk om gewoon samen te gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chili, want daar kwam mn vader vandaanOoit wel eens geweest toen ik net 4 was, maar ik wil het land denk ik eens zien met volwassener ogen
![]()
Wennen, XMert! Je lichaam moet de veranderingen even verwerken denk ik, maar later gaat het vast beter!
Yup! Ik ga mn zus denk ik maar eens tackelen binnenkortquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:42 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag hoor, maar jullie hebben dezelfde vader? Dan is het natuurlijk sowieso hardstikke leuk om gewoon samen te gaanm'n moeder is de eerste keer dat ze terug ging naar haar geboorteland ook met haar zus gegaan zonder m'n vader (die wilde niet
)
Ik zou net m'n ouders geld teruggeven omdat ik hun creditcard had gebruikt en nu zeggen ze laat maar zitten...genot!
Hee Zwielemans! Long time no see. Hoe gaat het verder met je? Zit je al in Utrecht??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef zwahiel het volgende:
pompom
* zwahiel meldt zich ook weer 's
Weer even op mijn manier een start gemaakt om wat kilo's kwijt te raken. Meer wat centimeters eigenlijk.
Doel is een buikomtrek van 88~ 90cm. Kilo's maken niet zoveel uit eigenlijk.
Weer van 86kg naar 79 gegaan nu de laatste kg's nog. Van 101 cm naar 95 cm buik. Heb dus nog wat te gaan...naar iedereen
2uur hardlopen? Damn!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:56 schreef sigme het volgende:
Productief dagje hier.brinta handje studentenhaver 2 uur hardlopen pasta & spinaziesaus, yoghurtje 10 krekkers, blikje tonijn-in-water met schepje mayo, roomboter, chokopasta tuinwerk Eigengebakken patat (heel weinig), tuinbonen, rode biet, gebakken makreelfilet. Toe: aardbeiencustardpudding met fruit. Halve liter Alfa
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
En inderdaad een keurig lijstje Tink!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:20 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Vanochtend: Niks aan de hand. Vanmiddag dacht ik: Hee, voel ik m'n keel nu weer? Da's vreemd, ik ben net uitgehoest van de vorige keer! Nu zit ik te rillen op de bank, te verrekken van de spierpijn en kan nauwelijks slikken. Geen koorts gelukkig, anders zou ik met een schuin oog richting Mexico gaan kijken......
Maar ik moet duidelijk weer gezonder gaan eten. Sinds ik weer suiker en rotzooi eet, is mijn weerstand duidelijk slechter.
Lijstje:
O: 2 kaiserbroodjes. 1 met een gekookt eitje, 1 met filet A., glaasje jus, wat aarbeitjes
L: bak volkorenflakes met pure chocolade erdoor en melk.
T: alle choco stukjes uit het pak flakes gevist.![]()
D: paar happen Thais eten. (eetlust weg) en een citroenijsje toe.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Jij bent dan ook mijn dochter!Wanneer ging jij nu op vakantie?
Wil je dat ik het recept wat ik normaal gebruik even overtyp?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer DAD. Hoe maak je eigenlijk tomatenrisotto? En wat eet je erbij?
Ik moet nog een paar T's toevoegen aan mijn lijstje:
t1. halve komkommer met dipsaus
t2. 125 gram jellybeans
Ik welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je dat ik het recept wat ik normaal gebruik even overtyp?. Ze serveerden het hier met mascarpone, ik doe het zelf met mozzarella.
Alleen als het niet te veel werk is hoor! Ik kan natuurlijk ook gewoon een recept googlenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je dat ik het recept wat ik normaal gebruik even overtyp?. Ze serveerden het hier met mascarpone, ik doe het zelf met mozzarella.
Blijkbaar. Ik zag het niet aankomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, lekker lijstje Tink!
Sigme, je bent geboren voor hardlopen of niet?? Respect hoor!
meen je dat? Ikzelf ging er eigenlijk vanuit dat het vanzelf wel weg zou gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 10:26 schreef sigme het volgende:
Dokter, TJD, dokter. Tegen oorontsteking moet je een kuurtje hebben.
Ja dat meen ik. En oorontsteking gaat loeiend zeer doen, je hele kop kan uit model zwellen, en het duurt zeker een week als je een lelijke te pakken hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
meen je dat? Ikzelf ging er eigenlijk vanuit dat het vanzelf wel weg zou gaan
Nouno.............ga eerst eens kijken of ik tour kan kijken zonder al teveel pijn en daarna ga ik eens bellen als het erg blijft. Mn kop uit model? Kan alleen maar opknappen ik maak hem zelf maar vast. Weet niet zeker he of het een oorontsteking is. Maar juist omdat het aan de achterkant onderin pijn doet dacht ik daar aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. En oorontsteking gaat loeiend zeer doen, je hele kop kan uit model zwellen, en het duurt zeker een week als je een lelijke te pakken hebt.
Dokter. Als het nu al echt zeer doet, vandaag weekenddokter bellen.
Primaquote:Op zondag 19 juli 2009 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nouno.............ga eerst eens kijken of ik tour kan kijken zonder al teveel pijn en daarna ga ik eens bellen als het erg blijft. Mn kop uit model? Kan alleen maar opknappen ik maak hem zelf maar vast. Weet niet zeker he of het een oorontsteking is. Maar juist omdat het aan de achterkant onderin pijn doet dacht ik daar aan.
Ik had het net gezien, een subforum VOL. Gelijk uit mijn AT geflikkerdquote:
Of vanavond wkendarts of morgen mn huisarts beloof ik!quote:Op zondag 19 juli 2009 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Prima. Maar bel dan maandag even de huisarts, ok?
[..]
Ik had het net gezien, een subforum VOL. Gelijk uit mijn AT geflikkerd.
Nodig:quote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wel
Jammer is dat he?Dat je dingen lekkerder maakt voor 4 euro maar minder krijgt voor 14 euro... Ik word daar echt strontchagrijnig van!!
Lasagne = deeg + de cracker + de havermout, en die telt voor 2!quote:Op zondag 19 juli 2009 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, nou kan ik er ook met de beste wil van de wereld geen 4 brooddingesen meer in ontdekken..
Dat dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een treurnis, dat VOL-subforum. *uit AT mikt*
Er zit helemaal niets gezonds in lasagnedeeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lasagne = deeg
Die kabeljauw heeft BNN verlaten voor Tros dankzij Paling kon ze daar veel verdienen.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat dus.
Dit móet gewoon een hoax zijn. Yolanthe werkt toch voor BNN?
Het is zo over de top, dat kán gewoon niet echt zijn.
Er moet toch echt nog een extra fruitje in, dat moet toch wel lukken?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat kan ik wel doen ja! Heb nog zakje rucolamelange liggen en basilicum en mozzarella, tomaat en komkommer! Is m'n lijstje dan al beter? Ik heb geen puf voor een betere planning geloof ik. Kost me echt veel moeite allemaal.
Je bent al wel een tijdje op dus het wordt hoog tijd dat je iets naar binnen krijgt.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit nu nog tegen de havermout aan te hikken. Heb helemaal geen trek.
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lasagne = deeg + de cracker + de havermout, en die telt voor 2!
Verdi!quote:
Niet echt! Het is ook niet erger geworden sinds gisteravond en de spierpijn is wel weg, maar dat kan komen omdat ik om de paar uur een Hot Coldrex drink (hete citroendrank met paracetemol en vitamine C). Ik doe nu de hele tijd hazenslaapjes, dan ga ik er weer een uurtje uit en dan weer een paar bladzijden lezen en dan val ik weer even in slaap.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef sigme het volgende:
Mooi zo!
Conleche, jij alweer aan de beterende hand?
Oh jammie! Waarom zijn de supermarkten niet open op zondag?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er moet toch echt nog een extra fruitje in, dat moet toch wel lukken?
Tip: maak zelf ijsjes van fruit en/of yoghurt, zo krijg je iets gezonds op een lekkere manier binnen.
Je kunt van die invriesvormpjes bij de Xenos of Blokker ofzo halen.
Yoghurt kun je er zo vanuit het pak ingieten, fruit kun je persen of pureren.
Voor meloen heb je geen vormpjes nodig, die kun je gewoon in plakken invriezen (in huishoudfolie).
Je O inruilen voor 1 cracker?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk dat je en verstandige beslissing hebt genomen co!![]()
Change of plans wb het lijstje:
O: -
T: 250 ml halfvolle yoghurt
L: 2 crackers met 1 plak 30+ kaas + versgeperste js van 3 sinaasappelen. Ha!
D: de lasagne met salade van sla, tomaat, komkommer en mozzarella
T: raketje
Beter?
Dat klinkt als je-weet-welquote:Op zondag 19 juli 2009 15:57 schreef Merel het volgende:
Ik heb het de laatste tijd zo belachelijk druk en m'n leventje is een zooitje en ik eet slecht en ik sport slecht en ik heb nooit tijd om hier bij te lezen en ik mis jullie
Ik weet alleen dat Muis een paar euro had gewonnen met m'n staatslot.En XM heeft een mevrouw en Co heeft griep. Verder nog belangrijke dingen voorbijgekomen?
Het is niet per se een negatief zooitje, maar gewoon rommelig in m'n hoofd. Ik ga zo in ieder geval een boodschappenlijstje maken voor de hele week en sporten inplannen, en voorlopig even proberen om mannen uit m'n leven te bannen en dan komt het wel weer goedquote:Op zondag 19 juli 2009 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aww Merel. Wat is er een zooitje dan? Any chance dat je het kan 'ontzooien'?
Aw nou dat komt wel weer! En anders moet je in je planning na het sporten een half uurtje bijlezenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Het is niet per se een negatief zooitje, maar gewoon rommelig in m'n hoofd. Ik ga zo in ieder geval een boodschappenlijstje maken voor de hele week en sporten inplannen, en voorlopig even proberen om mannen uit m'n leven te bannen en dan komt het wel weer goedIk vind 't gewoon zo jammer dat ik het te druk heb om hier goed mee te lezen!
Ja, belachelijk. Jij hebt wel een mevrouw, terwijl je er niet eens één wiltquote:
Rightquote:Op zondag 19 juli 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Jij hebt wel een mevrouw, terwijl je er niet eens één wilt.
In je oude lijstje staat toch ook al 1 cracker?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aw nou dat komt wel weer! En anders moet je in je planning na het sporten een half uurtje bijlezen
inbouwen.
Miss_S: 2 crackers he! En op zich gaat het wel! 2x fruit: check, ben op de helft wbt de zuivel en de brooddingessen!
Vik:![]()
Oude lijstje is overboord gegooid. Dus totaal is nu 2 crackers en 1 cracker is 1 brooddinges jaquote:Op zondag 19 juli 2009 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In je oude lijstje staat toch ook al 1 cracker?
En telt een cracker als 1 broodding?
Ja joh, ik heb een huis in de Hamptons gekocht en leef nu Het Goede Leven!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee Muis! Hoe is het leven?! Miljonair inmiddels lazen we!
Vraag dat een keer na, ik kan me herinneren dat mijn dietiste zei dat 2 crackers gelijk staan aan 1 boterham (wat ook wel klopt als je kijkt naar kcal en hoeveelheid broodbeleg).quote:Op zondag 19 juli 2009 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oude lijstje is overboord gegooid. Dus totaal is nu 2 crackers en 1 cracker is 1 brooddinges ja.
Oh ik heb iets gemist zo te zien, wat is er met je vriend gebeurd?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:22 schreef Miss_S het volgende:
Hmmm voel me echt gigantisch na 1 week vakantie en heel veel slecht eten. Mijn vriend kan nog steeds niet lopen dus ben ik nu ook 24/7 bij hem, waar ik dus wel veel loop maar geen tijd heb om te sporten en op mijn eten letten gaat bij hem ook altijd moeilijk.
Letterlijk uit haar mail:quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Heeeey Muissie. En hoi allemaal
.
[..]
Vraag dat een keer na, ik kan me herinneren dat mijn dietiste zei dat 2 crackers gelijk staan aan 1 boterham (wat ook wel klopt als je kijkt naar kcal en hoeveelheid broodbeleg).
quote:Brood 4 stuks over de dag (donker brood is niet altijd gezonder. Dat kan
ook witbrood zijn met mout. Kies volkoren).
Je kunt varieren met crackers, beschuit(af en toe) of havermout en
muesli(zonder gedroogde vruchten).
Ik heb die post ook helemaal gemist, sorry Miss_Squote:Oh ik heb iets gemist zo te zien, wat is er met je vriend gebeurd?
Maar het probleem is dat een eenpersoons 'lunch pasta' die dus niet '*' is, 400 gram pasta, 2 kipfilets en een shitload aan zongedroogde tomaat is.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon een normaal lijstje posten met daarachter een '*' dat staat voor gesupersized
Hoiquote:
Ik ben niks aangekomen andersquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crisis Muis! En die Amerikanen zich maar afvragen hoe het komt dat inmiddels 50% van de bevolking obese
is.
Danke! Mijn vriend moet straks om 22.00 uur al beginnen, we lossen elkaar afquote:Op zondag 19 juli 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt niet fijn Miss_S. Soms kun je maar beter iets breken, dan ben je er sneller vanaf!voor uniekhoorn en de wekker morgenochtend.
XM, denk je dat je het gaat redden om je eetpatroon op te bouwen naar de wensen van de mevrouw, zonder extra steun voor de mentale problemen waar je tegenaan loopt?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt niet fijn Miss_S. Soms kun je maar beter iets breken, dan ben je er sneller vanaf!voor uniekhoorn en de wekker morgenochtend.
Nou ik doe in ieder geval niet genoeg buikspieroefeningenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:52 schreef cyclechick het volgende:
Merel!! Gaat het goed met je, ondanks de drukte en zooi?
Maar, de mevrouw stelde een combi-behandeling voor he. En daar heb ik de eerste afspraak 7 augustus voor.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
Ik hoop het voor je Xmmetje, ofnee, ik hoop dat je de kracht hebt om de stappen te nemen die nodig zijn als blijjkt dat het niet voldoende is met enkel de mevrouw... Maar hoe dan ook weet ik zeker dat je sterk genoeg bent om hier van te leren en met een positief zelfbeeld en normaal eetpatroon uit te komen!
Yeah!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh! Ik heb zowaarlijk moeite gedaan voor m'n eten!![]()
Nouja, lasagne opgewarmd, maar salade gemaakt met tomaat en komkommer én een mini-caprese! Tomaat in plakjes, elk plakje belegd met een blaadje basilicum en daarop een plakje mozzarella met wat peper en zout.
*munch*
Ja, voelde en smaakte goedquote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yeah!
Vind je het nu ook niet fijner eten als je het MOOI gemaakt hebt?
Ik heb bessenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gaat wel, 2 stuks op een dag, wisselend qua soort en kleur.
Lijkt me hele bizarre gewaarwording, daar rondreizen. Zó'n andere cultuur.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar De weg naar Mekka aan het kijken op Ned 2. Heel indrukwekkend. Nu wil ik ook een keer naar het Midden-Oosten. Maar ik vind het toch ook wel weer een beetje eng
.
Wat mij betreftquote:
Dat is goed om te horenquote:
Pardon?quote:
Wij hebben zo'n glasquote:
Oh ja. Ik heb zo'n glas & houder, maar ik vind 't bier niksquote:
Wij ook!quote:
Interessant hè? Na aanleiding van deze documentaire ook een boeiend gesprek gehad met mijn man over culturele waarden, geluk en "wat is normaal". Ik vind het altijd zo jammer dat veel mensen alleen de negatieve kanten zien van de islam, religie en andere culturele waarden. Het leven is niet zwart wit.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar De weg naar Mekka aan het kijken op Ned 2. Heel indrukwekkend. Nu wil ik ook een keer naar het Midden-Oosten. Maar ik vind het toch ook wel weer een beetje eng
.
Doe ik ook altijd. Vannacht om 04.00 nog mee bezig geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstjes maken! Dat ruimt op in je hoofd en je kan afstrepen. Oja: vannacht ff pen en papier naast je bed leggen en als je wat te binnen schiet, gelijk opschrijven, anders ga je malen en dan slaap je niet, ben je verrot en ga je dingen vergeten morgen!
We hebben ze ook staan hier.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja. Ik heb zo'n glas & houder, maar ik vind 't bier niks.
Op welke zender? Ik kan 'm niet vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat ie ook weer om half 7, maar zit naar Bride Flight te kijken!
Op mijn dvd-spelerquote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op welke zender? Ik kan 'm niet vinden
Ja! Best onderhoudend!quote:
Mijn ouders noemden elkaar vroeger altijd "kwakje" als koosnaamquote:Op zondag 19 juli 2009 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
We hebben ze ook staan hier.
Toen mijn man en ik net bij elkaar waren heb ik hem ook regelmatig naar de bar gestuurd om een kwakje te bestellen. En hij begreep maar niet waarom de mensen achter de bar zo raar keken als hij zijn bestelling deed. Zo flauw, maar het blijft grappig
Ik ben niet de enigequote:Op zondag 19 juli 2009 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstjes maken! Dat ruimt op in je hoofd en je kan afstrepen. Oja: vannacht ff pen en papier naast je bed leggen en als je wat te binnen schiet, gelijk opschrijven, anders ga je malen en dan slaap je niet, ben je verrot en ga je dingen vergeten morgen!
Ik ook, inc. houder... gevondenquote:
Lijkt idd welquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Zij lijkt qua type qua huids-/haarkleur volgens mij wel een beetje op mij?Zelfde wenkbrauwen ook. Alleen heeft zij mooie ogen en ik niet.
Oh en Waldemar heeft best fijne billen.
Weet ik niet, maar ik loop langzaam en over onverharde paden.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:16 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
pffft, moet er niet aan denken.
hoeveel km loop je ongeveer in twee uur?
Ooeh! What does it do what does it dooooo?!quote:Op maandag 20 juli 2009 07:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Weet ik niet, maar ik loop langzaam en over onverharde paden.
Maarrrr.. volgende week weet ik het wel (ijs en weder & handleiding dienende), gister deze besteld:
[ afbeelding ]
Haha, het was meer popcorn + niet zo heel gezonde maaltijdenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
Als je alleen maar popcorn hebt gegeten hoef je nu natuurlijk niet te balansen hè, PPP![]()
Persoonlijk zou ik tussen de middag of als tussendoortje nog wat rauwkost of groente eten. Verder lijkt het me wel oke. Vind het altijd zo moeilijk om een mening te geven op basis van één daglijstje omdat het beter is om het over een langere periode te bekijken.
giga GPS ding voor om je polsquote:Op maandag 20 juli 2009 07:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Maarrrr.. volgende week weet ik het wel (ijs en weder & handleiding dienende), gister deze besteld:
[ afbeelding ]
Die van vel over probleem? Ja treurig he?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu die anorexiadocu te kijken. Wat verdrietig allemaal.
quote:
Klopt, hij is vrij indrukwekkend. Wat ik echter niet vind kloppen, is dat ze alleen mensen heeft geinterviewd die echt iets aan het probleem proberen te doen. Een groot probleem van anorexia is juist vaak dat mensen niet inzien dat ze ziek zijn, of het wel inzien, maar er niets aan willen doen, want wanneer er iets aan wordt gedaan, raken ze de controle kwijt. Dat had er iets meer in moeten zitten, vind ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu die anorexiadocu te kijken. Wat verdrietig allemaal.
Ja, best confronterend inderdaad. Vooral het stukje met de Mars (ik weet niet of je al zover bent met kijken) was voor mij confronterend. Mijn reactie zou dezelfde zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 10:33 schreef Tinkepink het volgende:
JaHet gekke is, ik wéét dat ik geen eetstoornis heb, maar het zet je wel aan het denken over jezelf. Waaróm wil ik graag maat 36-38 hebben? Waarom eet ik liever iets gezonds dan een tweede ijsje als ik er zin in heb? Wat is normaal?
Ik denk dat ze dat soort mensen niet heeft kunnen vinden. Als je vindt dat je geen probleem hebt, heb je waarschijnlijk ook geen zin om over je niet bestaande probleem voor de camera te spreken.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Klopt, hij is vrij indrukwekkend. Wat ik echter niet vind kloppen, is dat ze alleen mensen heeft geinterviewd die echt iets aan het probleem proberen te doen. Een groot probleem van anorexia is juist vaak dat mensen niet inzien dat ze ziek zijn, of het wel inzien, maar er niets aan willen doen, want wanneer er iets aan wordt gedaan, raken ze de controle kwijt. Dat had er iets meer in moeten zitten, vind ik.
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Vakantie zeker?
.
Ik herken het: je kijkt er zó naar uit na weken hard werken als het dan zo ver is, heb je zoiets van: wat moet ik doen?![]()
.
Inderdaad. En dan te bedenken deze situatie al sinds sept 2008 zo is. Maar als het goed is komt er gauw een eind aan. * Viking84 duimt voor zichzelfquote:Op maandag 20 juli 2009 10:37 schreef Chicolate het volgende:
Nu snap ik wel hoe frustrerend werkloos thuis zitten moet zijn, als je nog wat doet moet dat volledig op eigen kracht en initiatief.
Echtquote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, best confronterend inderdaad. Vooral het stukje met de Mars (ik weet niet of je al zover bent met kijken) was voor mij confronterend. Mijn reactie zou dezelfde zijn.
Dat is balen Vik. Ik hoop zo voor je dat er snel wat leuks op je pad komt.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Meh, net afgewezen voor een keileuk klinkende stage, omdat ze willen dat ik per direct begin en ik kan ws pas per 1 september. Echt jammer. Maar ja, ik moet toch eerst afwachten wat er uit die werkervaringsplek komt. Wie weet is die stage tegen 1 sept nog niet ingevuld en dan probeer ik het nog wel een keer
.
Ik zou nu geen Mars kunnen eten. Echt echt echt niet. Als ik er aan denk, voel ik een soort van paniek opkomen. Kan me nu dus ook echt niet voorstellen dat ik ooit nog een Mars zal eten. No way. Raar hequote:Op maandag 20 juli 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt![]()
*aai
Ik ben zo blij dat jij hulp hebt gezocht.
Ja! Het was echt een gave stage. Webredactie, reisorganisatie, verschillende activiteiten, leuke stagevergoeding etcquote:Op maandag 20 juli 2009 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is balen Vik. Ik hoop zo voor je dat er snel wat leuks op je pad komt.
Aww! Gewoon jezelf zijn woensdag! Ik heb 4 kijkavonden meegemaakt en bij 3 werd ik gekozen. Bij 1 niet, maar daar voelde ik me zelf ook helemaal niet goed bij. Waren een soort hippies die 's avonds alleen maar blowden, nou daar pas ik niet echt tussenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Het was echt een gave stage. Webredactie, reisorganisatie, verschillende activiteiten, leuke stagevergoeding etc.
En nu krijg ik net ook nog eens mail dat er toch nog vier anderen komen kijken naar de kamer woensdag.
Nu zinkt de moed me helemáál in de schoenen.
Meisje met het ei... Even denken. Welke wat dat ook alweer? Ik kan het me even niet voor de geest halen?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat me ook aan jou deed denken XM? Dat meisje met het ei. Ze wilde alleen dingen eten waarvoor ze geen moeite hoefde te doen. Het was alsof ik jou zag spreken (typen).
Oh wat balen zeg! Maar goed zo, je blijft positief denken en wie weet staat die stage dan inderdaad nog wel openquote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Meh, net afgewezen voor een keileuk klinkende stage, omdat ze willen dat ik per direct begin en ik kan ws pas per 1 september. Echt jammer. Maar ja, ik moet toch eerst afwachten wat er uit die werkervaringsplek komt. Wie weet is die stage tegen 1 sept nog niet ingevuld en dan probeer ik het nog wel een keer
.
ik vond het wel raar dat ze dat die meisjes laten doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, best confronterend inderdaad. Vooral het stukje met de Mars (ik weet niet of je al zover bent met kijken) was voor mij confronterend. Mijn reactie zou dezelfde zijn.
Haha ik wilde net hetzelfde vragenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor Viking*
Tink, waar kijk jij die reportage? Een herhaling op tv of via interwebz?
Dat meisje vond het moeilijk om een ei te eten omdat ze dan allerlei handelingen moest verrichten (lees water opzetten, koken, ei pellen). Ze at liever zaken waarvoor ze geen moeite hoefde te doen, alleen een potje opendraaien.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Meisje met het ei... Even denken. Welke wat dat ook alweer? Ik kan het me even niet voor de geest halen?
Nou per direct een stage aannemen in A'dam terwijl je in Groningen woont is niet echt handigquote:Op maandag 20 juli 2009 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom kun je ook alweer die stage niet aannemen, Vik? Valt er niets te regelen met het CWI of zo?
Via uitzending gemist.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor Viking*
Tink, waar kijk jij die reportage? Een herhaling op tv of via interwebz?
Ik denk dat hen voor hen niet uitmaakt wat het is, ze vinden het allemaal even erg. En als je een Mars kan eten, dan valt de rest alleen maar mee. Ik denk dat dat erachter zit.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik vond het wel raar dat ze dat die meisjes laten doen.
Het ging erom dat je moet leren om iets lekkers te eten zonder je schuldig te voelen, maar waarom dan perse een Mars? Zou het niet beter zijn als je ze zelf iets laat kiezen, bijvoorbeeld patat of roomijs?
Hm dat stukje heb ik net ff gemist denk ik. Kan het me niet herinneren, maar het klinkt wel zoals mij jaquote:Op maandag 20 juli 2009 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat meisje vond het moeilijk om een ei te eten omdat ze dan allerlei handelingen moest verrichten (lees water opzetten, koken, ei pellen). Ze at liever zaken waarvoor ze geen moeite hoefde te doen, alleen een potje opendraaien.
Oei, dat is klote! Alles wel preventief geblokkeerd neem ik aan? Zijn wel een stel amateurs als ze iets proberen te kopen voor 1 dollarquote:Op maandag 20 juli 2009 11:15 schreef conleche het volgende:
O bugger! Ze belden net van de rabobank dat er geprobeerd is te frauderen met m'n creditcard. Dat kan 2 dingen betekenen. Of mensen hebben al eerder via internet mijn gegevens achterhaald. Ik gebruik hem echt heel vaak en er is geprobeerd te betalen bij Amazon voor 1 dollar(de prutsers) Of er is ingebroken in het huisje in Frankrijk. Had ik net besloten om pas in september m'n laptop en zo te gaan halen. Krijgen we dit.
Klok - klepel, maar ik heb begrepen dat ze zoiets kleins doen om te checken of 'ie werkt ofzo. In WGR weten ze dat vast wel. Even de gendarmerie vragen om je huisje te checken?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:15 schreef conleche het volgende:
O bugger! Ze belden net van de rabobank dat er geprobeerd is te frauderen met m'n creditcard. Dat kan 2 dingen betekenen. Of mensen hebben al eerder via internet mijn gegevens achterhaald. Ik gebruik hem echt heel vaak en er is geprobeerd te betalen bij Amazon voor 1 dollar(de prutsers) Of er is ingebroken in het huisje in Frankrijk. Had ik net besloten om pas in september m'n laptop en zo te gaan halen. Krijgen we dit.
Ja nu is alles geblokkeerd. Ik dacht juist wel dat het internetfraudeurs waren omdat het een Amerikaans bedrijf is dat Amazon. En die ene dollar was waarschijnlijk een test om te kijken of het zou werken??quote:Op maandag 20 juli 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oei, dat is klote! Alles wel preventief geblokkeerd neem ik aan? Zijn wel een stel amateurs als ze iets proberen te kopen voor 1 dollar. Dus lijkt me dan eerder dat er ingebroken is in je huisje, want die internetfrauders zijn volgens mij veel brutaler en gewiekster. Balen zeg! Wat nu? Ga je nu richting Frankrijk?
Oja, dat zou ook nog kunnen... Ik zeg ook maar wat, heb er helemaal geen verstand vanquote:Op maandag 20 juli 2009 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja nu is alles geblokkeerd. Ik dacht juist wel dat het internetfraudeurs waren omdat het een Amerikaans bedrijf is dat Amazon. En die ene dollar was waarschijnlijk een test om te kijken of het zou werken??
Ik denk dat ik nu over een week naar Frankrijk ga. Zo eerst maar even kijken of ik iets kan regelen met een paspoort of ID kaart.
Ik heb hier zó de kracht niet voor.
Ik vind het niet een heel stom idee, dat gendarmerie bellen. Misschien maar doen. Hoewel ik bang ben voor het antwoord en dan nu daarheen moet. En nu kan echt niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:24 schreef loveli het volgende:
Ik zie het al voor me:
[ afbeelding ]
My goodness, ik moet wat nuttigs met mezelf gaan doen.
Ja!!! En ik weet niet of de anwb nuttig kan zijn? En is je huisje ver van Lyon?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het niet een heel stom idee, dat gendarmerie bellen. Misschien maar doen. Hoewel ik bang ben voor het antwoord en dan nu daarheen moet. En nu kan echt niet.
En is dat niet Louis??
Wat een tof aanbod Tink!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, ik zit vanaf zondag slechts 116 km van je huisje.... (1,5 uur rijden). Als je met 4 man in je huisje kan slapen wil ik je paspoort wel ophalen hoor
ANWB bedenk ik alleen maar omdat een vriendin van een vriendin bij de alarmcentrale van de ANWB in Lyon werkt (werkte?).quote:Op maandag 20 juli 2009 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja!!! En ik weet niet of de anwb nuttig kan zijn? En is je huisje ver van Lyon?
Nou... ook een beetje eigenbelang hoorquote:
O dat kan. Dat kan makkelijk!! Je mag er zo in!! Maar ja, als er ingebroken is en het is een rotzooi is het ook weer zo wat. Maar dat inbreken lijkt me zo onmogelijk omdat het midden in een stadje is. Maar ja je weet het nooit. Waar zit je dan va zondag?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, ik zit vanaf zondag slechts 116 km van je huisje.... (1,5 uur rijden). Als je met 4 man in je huisje kan slapen wil ik je paspoort wel ophalen hoor
Millau. Maar misschien is het helemaal geen gek idee om eerst eens contact op te nemen met de politie. Blijkt er niets aan de hand te zijn, dan haal ik je spullen graag voor je op. Is er wel ingebroken, dan moeten we er misschien maar even over nadenken of dat wel handig is in verband met het doen van aangifte ed. Ik weet natuurlijk niet hoe het er normaal uit zou moeten zien en wat er kwijt zou kunnen zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat kan. Dat kan makkelijk!! Je mag er zo in!! Maar ja, als er ingebroken is en het is een rotzooi is het ook weer zo wat. Maar dat inbreken lijkt me zo onmogelijk omdat het midden in een stadje is. Maar ja je weet het nooit. Waar zit je dan va zondag?
Die van de Kruidvat kwam het beste uit de test van de Consumentenbond geloof ik...quote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
Heel wat anders, heeft iemand de gouden tip voor een niet vlekkende, niet stinkende, mooi kleurende zelfbruiner? Ik ben de (non)kleur van m'n benen zooooo zat...
Ik heb gebeld en ze gaan kijken. Moet om een uur of 4 terugbellen. Als er ingebroken is, dan zal ik er idd toch zelf heen moeten.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Millau. Maar misschien is het helemaal geen gek idee om eerst eens contact op te nemen met de politie. Blijkt er niets aan de hand te zijn, dan haal ik je spullen graag voor je op. Is er wel ingebroken, dan moeten we er misschien maar even over nadenken of dat wel handig is in verband met het doen van aangifte ed. Ik weet natuurlijk niet hoe het er normaal uit zou moeten zien en wat er kwijt zou kunnen zijn.
Niet stinkend gaat niet lukken vrees ikquote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
Heel wat anders, heeft iemand de gouden tip voor een niet vlekkende, niet stinkende, mooi kleurende zelfbruiner? Ik ben de (non)kleur van m'n benen zooooo zat...
Wat liefquote:Op maandag 20 juli 2009 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je dan niet vreselijk veel make-up nodig?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef loveli het volgende:
M'n zus heeft een spuitbus van L'oreal, maar die was lastig te zien na het sprayen, dus niet egaal. De kleur was wel prima, totaal niet oranje. Ik smeer nu gewoon make-up op m'n benen, maar de bijproducten zijn vieze handdoeken en lakens.
Kan je niet gewoon bij de huisarts laten uitspuiten of heb ik iets gemist dat dat niet kan bij jou?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Bluh. Mijn oor zit dicht wegens veel oorsmeer (sorry) en ik kan misschien niet terecht bij m'n KNO-arts omdat het druk is en hij bijna op vakantie gaat. Morgen moet ik even terugbellen, maar jeetje, ik wil niet nog 3 weken half doof door het leven.
Uitverkoop kleurtjes vermengd met een druppeltje body-lotion. Als het blauw-wit er maar af is.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je dan niet vreselijk veel make-up nodig?
Daar heb je toch sprays of spul voor, gewoon bij apotheek of drogist.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Bluh. Mijn oor zit dicht wegens veel oorsmeer (sorry) en ik kan misschien niet terecht bij m'n KNO-arts omdat het druk is en hij bijna op vakantie gaat. Morgen moet ik even terugbellen, maar jeetje, ik wil niet nog 3 weken half doof door het leven.
Geen idee. Ik koop het altijd bij de Lidl (in D inderdaad). Vermoedelijk heeft de Schlecker het ook wel.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef loveli het volgende:
Hebben ze Bebe ook in NL? ik ken het merk alleen van duitse drogisten.
Een vervanger zal er wel zijn, maar ik denk alleen voor noodgevallen. De KNO-poli is zo ongeveer de drukste poli van het hele ziekenhuis... Voor normale controle-afspraken is er doorgaans 2-3 maanden wachttijd. En ik heb geen pijn ofzo, het is alleen heel vervelend.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Phaidra: hij zal toch wel een vervanger hebben?
Ik pulk dat er altijd zelf uit trouwens.
I know, ik doe het ook alleen als het vooraan zit.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een vervanger zal er wel zijn, maar ik denk alleen voor noodgevallen. De KNO-poli is zo ongeveer de drukste poli van het hele ziekenhuis... Voor normale controle-afspraken is er doorgaans 2-3 maanden wachttijd. En ik heb geen pijn ofzo, het is alleen heel vervelend.
Zelf pulken is trouwens absoluut geen goed idee!!
Ah nee, dat wil je nietquote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Phaidra het volgende:
Uitspuiten mag bij mij niet wegens te dun trommelvlies. Idem voor spuitdingen van de drogist. Er is een kans dat de druk te hoog is en m'n trommelvlies perforeert.
Hmmmz. Ik ga altijd over Metz/Nancy-Dijon-Lyon. Maar ik vertrek dan altijd vanuit Belgie, vlakbij Luik, dus dat is dan verreweg het snelst. Als ik vanuit A'dam zou vertrekken, is het geloof ik lood om oud ijzer. Maar dan nog zou ik Metz/Nancy etc. doen. Voor Millau echter denk ik wel dat ze gelijk hebben. Er is daar nu ook zo'n nieuwe snelweg, de A75 geloof ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
@co: hoe rijd jij eigenlijk richting het zuiden? Ik zelf dacht dat via Metz-Dijon-Lyon het snelst zou zijn, maar de verschillende routeplanners sturen me allemaal via Parijs en Orleans.
Oeh Liègequote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmz. Ik ga altijd over Metz/Nancy-Dijon-Lyon. Maar ik vertrek dan altijd vanuit Belgie, vlakbij Luik, dus dat is dan verreweg het snelst. Als ik vanuit A'dam zou vertrekken, is het geloof ik lood om oud ijzer. Maar dan nog zou ik Metz/Nancy etc. doen. Voor Millau echter denk ik wel dat ze gelijk hebben. Er is daar nu ook zo'n nieuwe snelweg, de A75 geloof ik.
Hmm, ik denk er maar even over na. Via Luik rijden we sowieso....quote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmz. Ik ga altijd over Metz/Nancy-Dijon-Lyon. Maar ik vertrek dan altijd vanuit Belgie, vlakbij Luik, dus dat is dan verreweg het snelst. Als ik vanuit A'dam zou vertrekken, is het geloof ik lood om oud ijzer. Maar dan nog zou ik Metz/Nancy etc. doen. Voor Millau echter denk ik wel dat ze gelijk hebben. Er is daar nu ook zo'n nieuwe snelweg, de A75 geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |