Lasagne = deeg + de cracker + de havermout, en die telt voor 2!quote:Op zondag 19 juli 2009 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, nou kan ik er ook met de beste wil van de wereld geen 4 brooddingesen meer in ontdekken..
Dat dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een treurnis, dat VOL-subforum. *uit AT mikt*
Er zit helemaal niets gezonds in lasagnedeeg.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lasagne = deeg
Die kabeljauw heeft BNN verlaten voor Tros dankzij Paling kon ze daar veel verdienen.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat dus.
Dit móet gewoon een hoax zijn. Yolanthe werkt toch voor BNN?
Het is zo over de top, dat kán gewoon niet echt zijn.
Er moet toch echt nog een extra fruitje in, dat moet toch wel lukken?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat kan ik wel doen ja! Heb nog zakje rucolamelange liggen en basilicum en mozzarella, tomaat en komkommer! Is m'n lijstje dan al beter? Ik heb geen puf voor een betere planning geloof ik. Kost me echt veel moeite allemaal.
Je bent al wel een tijdje op dus het wordt hoog tijd dat je iets naar binnen krijgt.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit nu nog tegen de havermout aan te hikken. Heb helemaal geen trek.
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lasagne = deeg + de cracker + de havermout, en die telt voor 2!
Verdi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |