Yeah!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh! Ik heb zowaarlijk moeite gedaan voor m'n eten!![]()
Nouja, lasagne opgewarmd, maar salade gemaakt met tomaat en komkommer én een mini-caprese! Tomaat in plakjes, elk plakje belegd met een blaadje basilicum en daarop een plakje mozzarella met wat peper en zout.
*munch*
Ja, voelde en smaakte goedquote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yeah!
Vind je het nu ook niet fijner eten als je het MOOI gemaakt hebt?
Ik heb bessenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gaat wel, 2 stuks op een dag, wisselend qua soort en kleur.
Lijkt me hele bizarre gewaarwording, daar rondreizen. Zó'n andere cultuur.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar De weg naar Mekka aan het kijken op Ned 2. Heel indrukwekkend. Nu wil ik ook een keer naar het Midden-Oosten. Maar ik vind het toch ook wel weer een beetje eng
.
Wat mij betreftquote:
Dat is goed om te horenquote:
Pardon?quote:
Wij hebben zo'n glasquote:
Oh ja. Ik heb zo'n glas & houder, maar ik vind 't bier niksquote:
Wij ook!quote:
Interessant hè? Na aanleiding van deze documentaire ook een boeiend gesprek gehad met mijn man over culturele waarden, geluk en "wat is normaal". Ik vind het altijd zo jammer dat veel mensen alleen de negatieve kanten zien van de islam, religie en andere culturele waarden. Het leven is niet zwart wit.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar De weg naar Mekka aan het kijken op Ned 2. Heel indrukwekkend. Nu wil ik ook een keer naar het Midden-Oosten. Maar ik vind het toch ook wel weer een beetje eng
.
Doe ik ook altijd. Vannacht om 04.00 nog mee bezig geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstjes maken! Dat ruimt op in je hoofd en je kan afstrepen. Oja: vannacht ff pen en papier naast je bed leggen en als je wat te binnen schiet, gelijk opschrijven, anders ga je malen en dan slaap je niet, ben je verrot en ga je dingen vergeten morgen!
We hebben ze ook staan hier.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja. Ik heb zo'n glas & houder, maar ik vind 't bier niks.
Op welke zender? Ik kan 'm niet vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat ie ook weer om half 7, maar zit naar Bride Flight te kijken!
Op mijn dvd-spelerquote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op welke zender? Ik kan 'm niet vinden
Ja! Best onderhoudend!quote:
Mijn ouders noemden elkaar vroeger altijd "kwakje" als koosnaamquote:Op zondag 19 juli 2009 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
We hebben ze ook staan hier.
Toen mijn man en ik net bij elkaar waren heb ik hem ook regelmatig naar de bar gestuurd om een kwakje te bestellen. En hij begreep maar niet waarom de mensen achter de bar zo raar keken als hij zijn bestelling deed. Zo flauw, maar het blijft grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |