Niet echt! Het is ook niet erger geworden sinds gisteravond en de spierpijn is wel weg, maar dat kan komen omdat ik om de paar uur een Hot Coldrex drink (hete citroendrank met paracetemol en vitamine C). Ik doe nu de hele tijd hazenslaapjes, dan ga ik er weer een uurtje uit en dan weer een paar bladzijden lezen en dan val ik weer even in slaap.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef sigme het volgende:
Mooi zo!
Conleche, jij alweer aan de beterende hand?
Oh jammie! Waarom zijn de supermarkten niet open op zondag?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er moet toch echt nog een extra fruitje in, dat moet toch wel lukken?
Tip: maak zelf ijsjes van fruit en/of yoghurt, zo krijg je iets gezonds op een lekkere manier binnen.
Je kunt van die invriesvormpjes bij de Xenos of Blokker ofzo halen.
Yoghurt kun je er zo vanuit het pak ingieten, fruit kun je persen of pureren.
Voor meloen heb je geen vormpjes nodig, die kun je gewoon in plakken invriezen (in huishoudfolie).
Je O inruilen voor 1 cracker?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk dat je en verstandige beslissing hebt genomen co!![]()
Change of plans wb het lijstje:
O: -
T: 250 ml halfvolle yoghurt
L: 2 crackers met 1 plak 30+ kaas + versgeperste js van 3 sinaasappelen. Ha!
D: de lasagne met salade van sla, tomaat, komkommer en mozzarella
T: raketje
Beter?
Dat klinkt als je-weet-welquote:Op zondag 19 juli 2009 15:57 schreef Merel het volgende:
Ik heb het de laatste tijd zo belachelijk druk en m'n leventje is een zooitje en ik eet slecht en ik sport slecht en ik heb nooit tijd om hier bij te lezen en ik mis jullie
Ik weet alleen dat Muis een paar euro had gewonnen met m'n staatslot.En XM heeft een mevrouw en Co heeft griep. Verder nog belangrijke dingen voorbijgekomen?
Het is niet per se een negatief zooitje, maar gewoon rommelig in m'n hoofd. Ik ga zo in ieder geval een boodschappenlijstje maken voor de hele week en sporten inplannen, en voorlopig even proberen om mannen uit m'n leven te bannen en dan komt het wel weer goedquote:Op zondag 19 juli 2009 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aww Merel. Wat is er een zooitje dan? Any chance dat je het kan 'ontzooien'?
Aw nou dat komt wel weer! En anders moet je in je planning na het sporten een half uurtje bijlezenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Het is niet per se een negatief zooitje, maar gewoon rommelig in m'n hoofd. Ik ga zo in ieder geval een boodschappenlijstje maken voor de hele week en sporten inplannen, en voorlopig even proberen om mannen uit m'n leven te bannen en dan komt het wel weer goedIk vind 't gewoon zo jammer dat ik het te druk heb om hier goed mee te lezen!
Ja, belachelijk. Jij hebt wel een mevrouw, terwijl je er niet eens één wiltquote:
Rightquote:Op zondag 19 juli 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Jij hebt wel een mevrouw, terwijl je er niet eens één wilt.
In je oude lijstje staat toch ook al 1 cracker?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aw nou dat komt wel weer! En anders moet je in je planning na het sporten een half uurtje bijlezen
inbouwen.
Miss_S: 2 crackers he! En op zich gaat het wel! 2x fruit: check, ben op de helft wbt de zuivel en de brooddingessen!
Vik:![]()
Oude lijstje is overboord gegooid. Dus totaal is nu 2 crackers en 1 cracker is 1 brooddinges jaquote:Op zondag 19 juli 2009 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In je oude lijstje staat toch ook al 1 cracker?
En telt een cracker als 1 broodding?
Ja joh, ik heb een huis in de Hamptons gekocht en leef nu Het Goede Leven!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee Muis! Hoe is het leven?! Miljonair inmiddels lazen we!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |