quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:20 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Vanochtend: Niks aan de hand. Vanmiddag dacht ik: Hee, voel ik m'n keel nu weer? Da's vreemd, ik ben net uitgehoest van de vorige keer! Nu zit ik te rillen op de bank, te verrekken van de spierpijn en kan nauwelijks slikken. Geen koorts gelukkig, anders zou ik met een schuin oog richting Mexico gaan kijken......
Maar ik moet duidelijk weer gezonder gaan eten. Sinds ik weer suiker en rotzooi eet, is mijn weerstand duidelijk slechter.
Lijstje:
O: 2 kaiserbroodjes. 1 met een gekookt eitje, 1 met filet A., glaasje jus, wat aarbeitjes
L: bak volkorenflakes met pure chocolade erdoor en melk.
T: alle choco stukjes uit het pak flakes gevist.![]()
D: paar happen Thais eten. (eetlust weg) en een citroenijsje toe.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Jij bent dan ook mijn dochter!Wanneer ging jij nu op vakantie?
Wil je dat ik het recept wat ik normaal gebruik even overtyp?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer DAD. Hoe maak je eigenlijk tomatenrisotto? En wat eet je erbij?
Ik moet nog een paar T's toevoegen aan mijn lijstje:
t1. halve komkommer met dipsaus
t2. 125 gram jellybeans
Ik welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je dat ik het recept wat ik normaal gebruik even overtyp?. Ze serveerden het hier met mascarpone, ik doe het zelf met mozzarella.
Alleen als het niet te veel werk is hoor! Ik kan natuurlijk ook gewoon een recept googlenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je dat ik het recept wat ik normaal gebruik even overtyp?. Ze serveerden het hier met mascarpone, ik doe het zelf met mozzarella.
Blijkbaar. Ik zag het niet aankomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, lekker lijstje Tink!
Sigme, je bent geboren voor hardlopen of niet?? Respect hoor!
meen je dat? Ikzelf ging er eigenlijk vanuit dat het vanzelf wel weg zou gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 10:26 schreef sigme het volgende:
Dokter, TJD, dokter. Tegen oorontsteking moet je een kuurtje hebben.
Ja dat meen ik. En oorontsteking gaat loeiend zeer doen, je hele kop kan uit model zwellen, en het duurt zeker een week als je een lelijke te pakken hebt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
meen je dat? Ikzelf ging er eigenlijk vanuit dat het vanzelf wel weg zou gaan
Nouno.............ga eerst eens kijken of ik tour kan kijken zonder al teveel pijn en daarna ga ik eens bellen als het erg blijft. Mn kop uit model? Kan alleen maar opknappen ik maak hem zelf maar vast. Weet niet zeker he of het een oorontsteking is. Maar juist omdat het aan de achterkant onderin pijn doet dacht ik daar aan.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. En oorontsteking gaat loeiend zeer doen, je hele kop kan uit model zwellen, en het duurt zeker een week als je een lelijke te pakken hebt.
Dokter. Als het nu al echt zeer doet, vandaag weekenddokter bellen.
Primaquote:Op zondag 19 juli 2009 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nouno.............ga eerst eens kijken of ik tour kan kijken zonder al teveel pijn en daarna ga ik eens bellen als het erg blijft. Mn kop uit model? Kan alleen maar opknappen ik maak hem zelf maar vast. Weet niet zeker he of het een oorontsteking is. Maar juist omdat het aan de achterkant onderin pijn doet dacht ik daar aan.
Ik had het net gezien, een subforum VOL. Gelijk uit mijn AT geflikkerdquote:
Of vanavond wkendarts of morgen mn huisarts beloof ik!quote:Op zondag 19 juli 2009 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Prima. Maar bel dan maandag even de huisarts, ok?
[..]
Ik had het net gezien, een subforum VOL. Gelijk uit mijn AT geflikkerd.
Nodig:quote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wel
Jammer is dat he?Dat je dingen lekkerder maakt voor 4 euro maar minder krijgt voor 14 euro... Ik word daar echt strontchagrijnig van!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |