Nav een flyer die ik verbeterd heb. Zo leuk als iemand dat zegtquote:Hoi Renske,
Ik vind de teksen heel goed en eindelijk heel duidelijk!!
Precies de zinnen waar ik toen moeite mee heb gehad om het verhaal duidelijk over te laten komen, zijn nu eindelijk perfect vertaald/verwoord!!!
Heel erg bedankt!!!!
Misschien een rare vraag hoor, maar jullie hebben dezelfde vader? Dan is het natuurlijk sowieso hardstikke leuk om gewoon samen te gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chili, want daar kwam mn vader vandaanOoit wel eens geweest toen ik net 4 was, maar ik wil het land denk ik eens zien met volwassener ogen
![]()
Wennen, XMert! Je lichaam moet de veranderingen even verwerken denk ik, maar later gaat het vast beter!
Yup! Ik ga mn zus denk ik maar eens tackelen binnenkortquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:42 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag hoor, maar jullie hebben dezelfde vader? Dan is het natuurlijk sowieso hardstikke leuk om gewoon samen te gaanm'n moeder is de eerste keer dat ze terug ging naar haar geboorteland ook met haar zus gegaan zonder m'n vader (die wilde niet
)
Ik zou net m'n ouders geld teruggeven omdat ik hun creditcard had gebruikt en nu zeggen ze laat maar zitten...genot!
Hee Zwielemans! Long time no see. Hoe gaat het verder met je? Zit je al in Utrecht??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef zwahiel het volgende:
pompom
* zwahiel meldt zich ook weer 's
Weer even op mijn manier een start gemaakt om wat kilo's kwijt te raken. Meer wat centimeters eigenlijk.
Doel is een buikomtrek van 88~ 90cm. Kilo's maken niet zoveel uit eigenlijk.
Weer van 86kg naar 79 gegaan nu de laatste kg's nog. Van 101 cm naar 95 cm buik. Heb dus nog wat te gaan...naar iedereen
2uur hardlopen? Damn!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:56 schreef sigme het volgende:
Productief dagje hier.brinta handje studentenhaver 2 uur hardlopen pasta & spinaziesaus, yoghurtje 10 krekkers, blikje tonijn-in-water met schepje mayo, roomboter, chokopasta tuinwerk Eigengebakken patat (heel weinig), tuinbonen, rode biet, gebakken makreelfilet. Toe: aardbeiencustardpudding met fruit. Halve liter Alfa
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
En inderdaad een keurig lijstje Tink!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |