Brand is ergerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet weer eens iets in de TT.... Laffer en Cynix hebben het drie keer zo druk gekregen sinds ik hier ben.....
Mwah, dat mocht ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Vergeet weer eens iets in de TT.... Laffer en Cynix hebben het drie keer zo druk gekregen sinds ik hier ben.....
Dat zou lekker zijn! Wow! Dit is echt een gezellig topic!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Brand is erger
Ik heb trouwens net koffie gepakt, jij ook maar een kopje dan?
quote:
Een fietscomputer? Ruitenwissers? Wow wat een futuristische fiets heb jij zeg.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:50 schreef TradeMarkie het volgende:
zometeen even een fietscomputer halen, dan nog een nieuwe ruitenwisser en nog even langs de supermarkt, druk druk druk
Ik wist dat er een opmerking ging komenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een fietscomputer? Ruitenwissers? Wow wat een futuristische fiets heb jij zeg.....
Je hebt ook zo'n horloge waardoor je met je fiets kan praten? KITT turbo boost!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wist dat er een opmerking ging komen
ik heb btw wel een futuristisch fietsje hoor![]()
Ik zal er binnenkort een foto van maken, maar die ruitenwisser is natuurlijk gewoon voor mn skelter!
En dan zegt die fiets: Doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n horloge waardoor je met je fiets kan praten? KITT turbo boost!
waarheen en waarom?quote:
Veel plezier Soempiequote:
In de huiskamer.quote:
Fietsen op de Wii?quote:
Wii Cyclingquote:
We zijn demonische topicreeksen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
leuk, de sc zit in deel 666, de akq in 1666, kan geen toeval zijn
de wereld vergaat!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zijn demonische topicreeksen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |