heb ik jouw hyves al volgeblaft deze week?quote:
niet eensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ik jouw hyves al volgeblaft deze week?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
een heidie met hoogtevrees en dan heeft ze ook nog bommie als peter...ow mie goddd
weleens???? ik blijd dweilen daar joh...tis fokking nie normaal niequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doet-ie dat weleens?
Gewoon terug blaffen.
Klinkt niet best hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
een heidie met hoogtevrees en dan heeft ze ook nog bommie als peter...ow mie goddd
Als in 'zoeken'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
....je zei daad....daad....echt je zei het echt...daad
Je zei: 'diep...ingaan'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hoog genoeg, maar ik zal er niet te diep op ingaan
ja...en dan gaat het sneeuwen...en daar sta je dan...met je sokjes...tot je knieen in de sneeuw...mannenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet best he![]()
Met een beetje pech laat Geiten-Peter me helemaal een mijn lot over op die berg
pfffffffff moest eerst heel diep gaan nadenken wat je echte naam wasquote:
Het was niet grappig bedoelt, ik heb echt hoogtevreesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij is zoooo grappig...wanneer was dat nou Deiyy eergisteren?/Toen heb ik ook zpoooo gelachen,
Die kans is erg groot....hij kan heeeel vals zijn....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet best he![]()
quote:
Nimmerrrrrrrr! Al moet ik zelf op die berg kapotgaan omdat ik jou met een touw naar beneden laat gaan, dan doe ik datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet best he![]()
Hij zal me dan toch wel dragen, hoop ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en dan gaat het sneeuwen...en daar sta je dan...met je sokjes...tot je knieen in de sneeuw...mannen![]()
whahaha...terwijl ik toch redelijk onvergetelijk benquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
pfffffffff moest eerst heel diep gaan nadenken wat je echte naam waszo sneu he dat forumgedoe
*opvolgend commentaar gewoon achterwege laat danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
...nee je zei daad.....* ondertussen lekker het opvolgend commentaar van dtje naast zich neer plempt...daad....daad...nanana.... daad
Dan laat je je gewoon naar beneden rollen ,dan haal je m zo in als levensgrote sneeuwbal...je sokjes eruit stekend....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en dan gaat het sneeuwen...en daar sta je dan...met je sokjes...tot je knieen in de sneeuw...mannen![]()
Ow Peterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrr! Al moet ik zelf op die berg kapotgaan omdat ik jou met een touw naar beneden laat gaan, dan doe ik dat
Alles wat je wil, mijn Heidi!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow Peter![]()
Dan blijven we samen boven en vechten we samen tegen mijn angst
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38, ik zal ze lekker fris voor je wassen
Jouw vriendjes zullen wel gaan denken nuquote:
hihi, ik heb nogal een groot inbeeldingsvermogenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan laat je je gewoon naar beneden rollen ,dan haal je m zo in als levensgrote sneeuwbal...je sokjes eruit stekend....
die zijn redelijk wat van mij gewend...het valt in het verlengdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw vriendjes zullen wel gaan denken nu
Dat antwoord kan ik dan weer niet zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw vriendjes zullen wel gaan denken nu
edit: dat antwoord![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hihi, ik heb nogal een groot inbeeldingsvermogen![]()
Ik zie het voor me, met die sokjes en hakken uit die sneeuwbal, mijn vlechten er ook uitstekend en Peter maar rennen voor die sneeuwbal
whaha...ik zie het ook voor mequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hihi, ik heb nogal een groot inbeeldingsvermogen![]()
Ik zie het voor me, met die sokjes en hakken uit die sneeuwbal, mijn vlechten er ook uitstekend en Peter maar rennen voor die sneeuwbal
kan je niet bij bommie kijken??? ik zei....Stoicijns een dweil paktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat antwoord kan ik dan weer niet zien
vriendjes worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat antwoord kan ik dan weer niet zien
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jaaaaa met zijn klep open , alle milka koeien ook achter m aan....
Ik moet zo lachen om julliequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef Anniebab het volgende:
Mijn bier spoot er nu uit dus.....hehe zoo lachen
maar dan moet je niet bij me gaan blaffen hequote:
Volgens mij redt ie het prima hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Waarom? Bommie kan wel wat hulp gebruiken hier.
Van D. ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Waarom? Bommie kan wel wat hulp gebruiken hier.
Zou niet durvenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar dan moet je niet bij me gaan blaffen he
Mijn schunnigheid?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van D. ?Hij kan al niet met zijn eigen schunnigheid omgaan
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je denkt dat je het enorm aan je hart hebt, maar na een enorme keiharde boer ( mijn liefie is naar bed, ik hoef dat tijdens de wittebroodsweken niet te flikken waar ze bij is) van ongeveer 30 seconden is het weg!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef Deisyy het volgende:
Ren ik zomaar in mijn Heidi-outfit de RLS-SC in
Nee dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je denkt dat je het enorm aan je hart hebt, maar na een enorme keiharde boer ( mijn liefie is naar bed, ik hoef dat tijdens de wittebroodsweken niet te flikken waar ze bij is) van ongeveer 30 seconden is het weg!
Niet zozeer aan m'n hart. wel dat ik denk dat ik alles wat ik er zojuist in heb gegooid terug ga zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
Nee ik snap wel wat hij bedoelt dan krijg je een benauwd gevoel in de hartstreek door dat lucht, maar 30 sec. das een record volgens mij...quote:
Lachen ze me zomaar uit daarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
![]()
echt ik kom hier niet meer goed....en me fles is ook weer leeg..
Eg waor?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef Deisyy het volgende:
Ren ik zomaar in mijn Heidi-outfit de RLS-SC in
hahaha hadden die verkering dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen ze me zomaar uit daar![]()
En de verkering tussen Liesje en Remlof is uit
he balenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen ze me zomaar uit daar![]()
En de verkering tussen Liesje en Remlof is uit
Ik vind het wel knap , die 30 secondenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik snap wel wat hij bedoelt dan krijg je een benauwd gevoel in de hartstreek door dat lucht, maar 30 sec. das een record volgens mij...
Ja na 2 flessen cola redt ie de minuut wel...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap , die 30 seconden![]()
misschien kan hij daar wel iets mee op tv ofzo
Ik moest zo om je lachen, echt hardop hier achter mijn laptopquote:
Kan helemaal niet zo lang boeren, wilde een stoer verhaal doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja na 2 flessen cola redt ie de minuut wel...
Of het verkering was, ik weet het nie, maar ze deden het denk ik welquote:
Nou stoer was hetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan helemaal niet zo lang boeren, wilde een stoer verhaal doen
Ooo enne is hij knap ,die Remlof?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het verkering was, ik weet het nie, maar ze deden het denk ik wel
Jij bent een beeb!quote:
daar is het voor jaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb me rot gelachen in ieder geval....
Hij liijkt op ....shit hoe heet ie ook alweer die discjockey...Jeroen nog wat tijd geleden was ie erquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk en oordeel zelf![]()
Speel "Zoek de verschillen met Remlof"
Jeroen van Inkel ..................maar dan andersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij liijkt op ....shit hoe heet ie ook alweer die discjockey...Jeroen nog wat tijd geleden was ie er
jaaa daar lijkt ie wel wat opquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel ..................maar dan anders
quote:
Keep them cumming beeb, keep them cummingquote:
ja datquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je bent zeker wel een beetje opgeknapt zeker door t lachen...
jij blijft blaffen hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Keep them cumming beeb, keep them cumming
Wel is deisy zo knap? ik wil een foto van haar zien...nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]ja ik ben lief als ik eenmaal wegzwijmel bij het aanzicht van jouw ogen !
Wel ff de graat eruit rukken he!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Het was gezellig vanavond![]()
Ik ga nog even kijken of er hier paling is![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan zijjn het niet meer alleen maar mij gedachtes he....
je bent een heidyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Deisyy het volgende:
slaap lekker Dtjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Anyway
ik ging dus richting bed
Welterusten allen![]()
quote:
Haaaa ga je weg?Jammer nou ja verse paling ook niet verkeerd...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Deisyy het volgende:
ook zonder...das nu de pest...iedereen denkt dat ik zo braaf ben...maar zij die mij kennen weten beterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]Volgens mij kan jij met een beetje stimulans zo bruut uit de hoek komen he?
Oow? nou daaagquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:37 schreef Laysa het volgende:
ik gooi mn drankje achterover en dan ga ik zo ook maar naar bed toe![]()
...tot gauw....en ik heb weer lekker gelachen...dank u wel allemaal
neuh jij bent niet braaf ...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook zonder...das nu de pest...iedereen denkt dat ik zo braaf ben...maar zij die mij kennen weten beter![]()
trustequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Anyway
ik ging dus richting bed
Welterusten allen![]()
Je ziet er wel jong uit maar braaf heb ik je zeker niet ingeschatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is ongeveer hetzelfde als dat men mij 25 schat....dat ben ik ook niet
neuh hoor... niet iedereen is wegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:41 schreef Anniebab het volgende:
Nou mooi is ie ,iedereen weg ,en aan mij heb je alleen ook nix ,dan moet ik zeker ook maar weg?
deze is ook nog open: [iets met rls, een nummer een sc] Liesje is een fokslet!quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je ziet er wel jong uit maar braaf heb ik je zeker niet ingeschat
Ga jij daar ook heen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
deze is ook nog open: [iets met rls, een nummer een sc] Liesje is een fokslet!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:37 schreef Laysa het volgende:
ik gooi mn drankje achterover en dan ga ik zo ook maar naar bed toe![]()
...tot gauw....en ik heb weer lekker gelachen...dank u wel allemaal
Oe wat lief... een meiske die denkt dat ze me kan shockeren.. Oe!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
...gelukkig...dan is de schok ook niet zo groot als je me ooit echt ontmoet
Ok ik ga wel ff kijken dan....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
annie...als bommie kan rellen dan is bommie daar....
Had een heel betoog bedacht om te ontkennen ... maar ze heeft gelijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
annie...als bommie kan rellen dan is bommie daar....
oe hoe schattig...een man die werkelijk denkt dat ie al alles heeft mee gemaakt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe wat lief... een meiske die denkt dat ze me kan shockeren.. Oe!
Ja nu zit je me gewoon te teasen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
oe hoe schattig...een man die werkelijk denkt dat ie al alles heeft mee gemaakt...
sweet dreamsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja nu zit je me gewoon te teasen!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Stom kut-topic in de GC, niemand zwaait terug![]()
Jullie wel, toch?![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Jullie wel, toch?![]()
Slaap lekker, zuidhollandsche parel der schoonheidquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Jullie wel, toch?![]()
slaap lekkers beebquote:
Truste Dotquote:
nou eh..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:58 schreef Anniebab het volgende:
Die andere vind ik nou niet zooo .....dan ga ik maar denk ik....
kaatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kwam even langs en ik wapper wel even hoor![]()
![]()
niet bestquote:
slaap lekkerquote:
Gelukkigquote:
Sleep well,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
GelukkigDan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Truste!
Allright so read...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:10 schreef luciano het volgende:
Luciano was kinda busy last week , so ......... no fok 4 me
quote:
me treequote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:36 schreef evaxsis het volgende:
Zo ik ben weer helemaal in SHO![]()
@laysa leuk meis en heb je er zin an
Dus je gaat snollen vanaaf?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...lekker ff stappen vanavond...ff alles vergeten
idd geval lekker op een terras eten en daarna over de feesten hier slenterenquote:
Wat is flenken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
idd geval lekker op een terras eten en daarna over de feesten hier slenteren...geen gesnol vanavond....maar flenken in het portiek van de V & D
GEIL!quote:
euhrmquote:
Have fun!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...lekker ff stappen vanavond...ff alles vergeten
I have! en ik ga niet stappen, familie gaat naar dochters vriendje, heb de toko eens voor mijzelfquote:
Heb je ook een foto van hoe hij er nu uitziet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:14 schreef luciano het volgende:
Stelletje vieze slenkers hier,![]()
[ afbeelding ]
die was toch dood?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:27 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van hoe hij er nu uitziet?
Ow dat weet ik niet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
die was toch dood?
Weet niet of je dan op een foto zit te wachten
http://www.blogger.com/profile/14867348527806300062quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:27 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van hoe hij er nu uitziet?
Die is niet dood, die wilde alleen geen publiciteit meer geloof ik.. Op de C1000 commercial na blijkt uit zijn wikipagina:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
die was toch dood?
Weet niet of je dan op een foto zit te wachten
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vierdaagsefeesten starten vanavond.
Ik ben Arnhemmer, nijmegen = kut!quote:
jaloezie is een bitchquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer, nijmegen = kut!
Hoho .. ik woon hier net, weet helemaal niet hoe een of ander werkt, dus roep maar watquote:
Vitesse is Kut....en NEC is de gekstuhhhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho .. ik woon hier net, weet helemaal niet hoe een of ander werkt, dus roep maar wat
Welke pindakaas jongen is er dan wel doodquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:55 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.blogger.com/profile/14867348527806300062
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laurens_Bon
Hij is springlevend .
Vitesse is kut, en NEC ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vitesse is Kut....en NEC is de gekstuhhh![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer, nijmegen = kut!
Marloesz natte poesz!quote:
dan ben je snel ingeburgerd..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho .. ik woon hier net, weet helemaal niet hoe een of ander werkt, dus roep maar wat
Er gaat een wereld voor me open... gewoon op elke hoek een kroeg ipv een marokkaans koffiehuis!quote:
zo die heb ik lang niet meer gehoordquote:
waar woonde je hiervoor dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open... gewoon op elke hoek een kroeg ipv een marokkaans koffiehuis!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:25 schreef Marloesz het volgende:
[..]
zo die heb ik lang niet meer gehoord![]()
was denk ik de laatste keer in groep 8
Utereg!quote:
Zeg, moest jij niet slettebakken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vitesse is Kut....en NEC is de gekstuhhh![]()
Ben jij van de 'groep-generatie'?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:25 schreef Marloesz het volgende:
[..]
zo die heb ik lang niet meer gehoord![]()
was denk ik de laatste keer in groep 8
nah man, als je die foto's van d'r ziet, die zou je toch uit mekaar trekkenquote:
Die jongen die 2e werd bij de auditiesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:22 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Welke pindakaas jongen is er dan wel dood
Misschien is dat weleens lekker?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah man, als je die foto's van d'r ziet, die zou je toch uit mekaar trekken
Als ik niet getrouwd was zou ik ze doen jaquote:
kut....quote:
Ik misschien ook welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik niet getrouwd was zou ik ze doen ja
Veel plezier bij de V&Dquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:32 schreef Laysa het volgende:
we moeten nog gaan.....en zeg scheien jullie ius uit...ik ben niet zo......![]()
![]()
Wat is eik jou favo standje? Volgens mij lig jij wel graag op je buikje!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:32 schreef Laysa het volgende:
we moeten nog gaan.....en zeg scheien jullie ius uit...ik ben niet zo......![]()
![]()
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is eik jou favo standje? Volgens mij lig jij wel graag op je buikje!
Zou zomaar kunnen, ze lijkt me idd ook wel het type dat er graag overheen zakt en de teugels in handen neemt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meende dat ze wel graag op schoot kroop
Ja.........quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ze lijkt me idd ook wel het type dat er graag overheen zakt en de teugels in handen neemt...
Ik ben gewoon wakker heur..quote:
Geen goed plan, ik denk niet dat ik me in kan houden als ik Laysa tegenkomquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speciaal voor jou rijden er extra nachttreinen tussen ernem en Nijmegen bommie.
Wat denk je van mijn vrouw> de volgende ochtend ben ik een klone van Bobbitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is 't pas een een slecht plan als Laysa ook daadwerkelijk tegenstribbelt.
Da's niet mijn stijl.. open en bloot! dat is!quote:
Zeur niet, er is altijd tijd voor sex!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...jullie doen jezelf maar![]()
![]()
....owja pietje....heb jij een grote witte roos op je jas dan kunnen we je herkennen
![]()
latersssssssssssssssssssssss
ey, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
En Pietje herken je aan die roze anjer in zijn anus!
En trouwens jij was toch zo'n Bad girl? volgens mij laat je nu duidelijk zien dat je een klein verlegen meiske benquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...jullie doen jezelf maar![]()
![]()
....owja pietje....heb jij een grote witte roos op je jas dan kunnen we je herkennen
![]()
latersssssssssssssssssssssss
De gelderlandse tamtam gaat hardquote:
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter planquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En trouwens jij was toch zo'n Bad girl? volgens mij laat je nu duidelijk zien dat je een klein verlegen meiske ben
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter plan
Afijn nu gaat ze de hele avond bonbonvretend op haar handen voor de monitor zitten!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter plan
denk je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afijn nu gaat ze de hele avond bonbonvretend op haar handen voor de monitor zitten!
Weet het wel zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...
hier en daar rond hangen tot ik de letters op mijn toetsenbord niet meer kan zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet het wel zeker![]()
Wat ga jij vanavond doen?
WAT is jouw favo standje eik?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:01 schreef Marloesz het volgende:
[..]
hier en daar rond hangen tot ik de letters op mijn toetsenbord niet meer kan zien
denk toch doggystyle..quote:
doggystylequote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:05 schreef Marloesz het volgende:
[..]
denk toch doggystyle..![]()
maar ben ook vaak lui dus dan lig ik op mijn rug..
we hebben het gewoon over neuken hier.. dus jouw timing is... super!quote:
De timing is nooit goed op Fok ...dussse ik ook eens ....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben het gewoon over neuken hier.. dus jouw timing is... super!
Lijkt me ook een belevenis een orgie/bbq!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
doggystyle![]()
![]()
of gewoon op je buik liggen maakt net zo lui
tot zoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef versabommie het volgende:
Ik ga nu trouwens ff met de misses op bed liggen
Annie!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De timing is nooit goed op Fok ...dussse ik ook eens ....
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Marloesz het volgende:
dus als bommie weg is, zijn jullie ook allemaal meteen stil..![]()
dan hoop ik wel dat het een vluggertje is..
Ohh, maar jij krijgt het Topic best wel vol in je eentje toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Marloesz het volgende:
JhAAAA met spietjes groot en klein,ballen, worstjes,bier en wijn..!!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Annie!![]()
Bbq-en en sex, de perfecte combi
Nee moest nog ff van alles regelen hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Marloesz het volgende:
Vergis je alleen niet in de frikandellen braadworstquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
JhAAAA met spietjes groot en klein,ballen, worstjes,bier en wijn..!!!!
dat zal geen probleem moeten zijn..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohh, maar jij krijgt het Topic best wel vol in je eentje toch?
Ofkoors not!!Gisteren heeft D. lekker voor ons gebakken hier hoor, t was smullen!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vergis je alleen niet in de frikandellen braadworst
Hmm.. die waren er zat, ben je nog wel even zoet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat zal geen probleem moeten zijn..![]()
maar ben nu ouwe rel topics aan het terug lezen daaro..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
Ben aan het werk..... dus vandaar heerlijke rust vanaf hier.
vind die met marjolein zo leuk..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. die waren er zat, ben je nog wel even zoet..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
Toch lijkt Frans me een geschikte kerel, hij is altijd vrolijk....
Ik bedoel zijn muziek ook niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou hem pas echt waarderen als hij stopt met zingen!
Teveel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Frans Bauer is ook alleen leuk als je teveel gedronken hebt![]()
Hoi
Vrolijke Fransquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
Toch lijkt Frans me een geschikte kerel, hij is altijd vrolijk....
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrolijke Frans![]()
Ik moet sowieso altijd lachen om Frans, maar dat is vanwege zijn simpelheid, die is gewoon aandoenlijk
Ach, da's een typetje, dat zie je toch zoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrolijke Frans![]()
Ik moet sowieso altijd lachen om Frans, maar dat is vanwege zijn simpelheid, die is gewoon aandoenlijk
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef D. het volgende:
Maar laten we het maar weer over bbq en sex hebben
Toch wel met kolen he?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!
Laat eerst dat poesje ff vrij....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!
Welk vlees is er allemaal in de aanbieding vanavond dan???quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef D. het volgende:
Maar laten we het maar weer over bbq en sex hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |