Ja na 2 flessen cola redt ie de minuut wel...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap , die 30 seconden![]()
misschien kan hij daar wel iets mee op tv ofzo
Ik moest zo om je lachen, echt hardop hier achter mijn laptopquote:
Kan helemaal niet zo lang boeren, wilde een stoer verhaal doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja na 2 flessen cola redt ie de minuut wel...
Of het verkering was, ik weet het nie, maar ze deden het denk ik welquote:
Nou stoer was hetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan helemaal niet zo lang boeren, wilde een stoer verhaal doen
Ooo enne is hij knap ,die Remlof?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het verkering was, ik weet het nie, maar ze deden het denk ik wel
Jij bent een beeb!quote:
daar is het voor jaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb me rot gelachen in ieder geval....
Hij liijkt op ....shit hoe heet ie ook alweer die discjockey...Jeroen nog wat tijd geleden was ie erquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk en oordeel zelf![]()
Speel "Zoek de verschillen met Remlof"
Jeroen van Inkel ..................maar dan andersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij liijkt op ....shit hoe heet ie ook alweer die discjockey...Jeroen nog wat tijd geleden was ie er
jaaa daar lijkt ie wel wat opquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel ..................maar dan anders
quote:
Keep them cumming beeb, keep them cummingquote:
ja datquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je bent zeker wel een beetje opgeknapt zeker door t lachen...
jij blijft blaffen hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Keep them cumming beeb, keep them cumming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |