maar dan moet je niet bij me gaan blaffen hequote:
Volgens mij redt ie het prima hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Waarom? Bommie kan wel wat hulp gebruiken hier.
Van D. ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Waarom? Bommie kan wel wat hulp gebruiken hier.
Zou niet durvenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar dan moet je niet bij me gaan blaffen he
Mijn schunnigheid?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van D. ?Hij kan al niet met zijn eigen schunnigheid omgaan
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je denkt dat je het enorm aan je hart hebt, maar na een enorme keiharde boer ( mijn liefie is naar bed, ik hoef dat tijdens de wittebroodsweken niet te flikken waar ze bij is) van ongeveer 30 seconden is het weg!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef Deisyy het volgende:
Ren ik zomaar in mijn Heidi-outfit de RLS-SC in
Nee dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je denkt dat je het enorm aan je hart hebt, maar na een enorme keiharde boer ( mijn liefie is naar bed, ik hoef dat tijdens de wittebroodsweken niet te flikken waar ze bij is) van ongeveer 30 seconden is het weg!
Niet zozeer aan m'n hart. wel dat ik denk dat ik alles wat ik er zojuist in heb gegooid terug ga zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
Nee ik snap wel wat hij bedoelt dan krijg je een benauwd gevoel in de hartstreek door dat lucht, maar 30 sec. das een record volgens mij...quote:
Lachen ze me zomaar uit daarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
![]()
echt ik kom hier niet meer goed....en me fles is ook weer leeg..
Eg waor?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef Deisyy het volgende:
Ren ik zomaar in mijn Heidi-outfit de RLS-SC in
hahaha hadden die verkering dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen ze me zomaar uit daar![]()
En de verkering tussen Liesje en Remlof is uit
he balenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lachen ze me zomaar uit daar![]()
En de verkering tussen Liesje en Remlof is uit
Ik vind het wel knap , die 30 secondenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik snap wel wat hij bedoelt dan krijg je een benauwd gevoel in de hartstreek door dat lucht, maar 30 sec. das een record volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |