heb ik jouw hyves al volgeblaft deze week?quote:
niet eensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ik jouw hyves al volgeblaft deze week?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
een heidie met hoogtevrees en dan heeft ze ook nog bommie als peter...ow mie goddd
weleens???? ik blijd dweilen daar joh...tis fokking nie normaal niequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doet-ie dat weleens?
Gewoon terug blaffen.
Klinkt niet best hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
een heidie met hoogtevrees en dan heeft ze ook nog bommie als peter...ow mie goddd
Als in 'zoeken'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
....je zei daad....daad....echt je zei het echt...daad
Je zei: 'diep...ingaan'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hoog genoeg, maar ik zal er niet te diep op ingaan
ja...en dan gaat het sneeuwen...en daar sta je dan...met je sokjes...tot je knieen in de sneeuw...mannenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet best he![]()
Met een beetje pech laat Geiten-Peter me helemaal een mijn lot over op die berg
pfffffffff moest eerst heel diep gaan nadenken wat je echte naam wasquote:
Het was niet grappig bedoelt, ik heb echt hoogtevreesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij is zoooo grappig...wanneer was dat nou Deiyy eergisteren?/Toen heb ik ook zpoooo gelachen,
Die kans is erg groot....hij kan heeeel vals zijn....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet best he![]()
quote:
Nimmerrrrrrrr! Al moet ik zelf op die berg kapotgaan omdat ik jou met een touw naar beneden laat gaan, dan doe ik datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet best he![]()
Hij zal me dan toch wel dragen, hoop ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en dan gaat het sneeuwen...en daar sta je dan...met je sokjes...tot je knieen in de sneeuw...mannen![]()
whahaha...terwijl ik toch redelijk onvergetelijk benquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
pfffffffff moest eerst heel diep gaan nadenken wat je echte naam waszo sneu he dat forumgedoe
*opvolgend commentaar gewoon achterwege laat danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
...nee je zei daad.....* ondertussen lekker het opvolgend commentaar van dtje naast zich neer plempt...daad....daad...nanana.... daad
Dan laat je je gewoon naar beneden rollen ,dan haal je m zo in als levensgrote sneeuwbal...je sokjes eruit stekend....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en dan gaat het sneeuwen...en daar sta je dan...met je sokjes...tot je knieen in de sneeuw...mannen![]()
Ow Peterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrr! Al moet ik zelf op die berg kapotgaan omdat ik jou met een touw naar beneden laat gaan, dan doe ik dat
Alles wat je wil, mijn Heidi!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow Peter![]()
Dan blijven we samen boven en vechten we samen tegen mijn angst
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38, ik zal ze lekker fris voor je wassen
Jouw vriendjes zullen wel gaan denken nuquote:
hihi, ik heb nogal een groot inbeeldingsvermogenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan laat je je gewoon naar beneden rollen ,dan haal je m zo in als levensgrote sneeuwbal...je sokjes eruit stekend....
die zijn redelijk wat van mij gewend...het valt in het verlengdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw vriendjes zullen wel gaan denken nu
Dat antwoord kan ik dan weer niet zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw vriendjes zullen wel gaan denken nu
edit: dat antwoord![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hihi, ik heb nogal een groot inbeeldingsvermogen![]()
Ik zie het voor me, met die sokjes en hakken uit die sneeuwbal, mijn vlechten er ook uitstekend en Peter maar rennen voor die sneeuwbal
whaha...ik zie het ook voor mequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hihi, ik heb nogal een groot inbeeldingsvermogen![]()
Ik zie het voor me, met die sokjes en hakken uit die sneeuwbal, mijn vlechten er ook uitstekend en Peter maar rennen voor die sneeuwbal
kan je niet bij bommie kijken??? ik zei....Stoicijns een dweil paktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat antwoord kan ik dan weer niet zien
vriendjes worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat antwoord kan ik dan weer niet zien
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jaaaaa met zijn klep open , alle milka koeien ook achter m aan....
Ik moet zo lachen om julliequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:09 schreef Anniebab het volgende:
Mijn bier spoot er nu uit dus.....hehe zoo lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |