Wel is deisy zo knap? ik wil een foto van haar zien...nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]ja ik ben lief als ik eenmaal wegzwijmel bij het aanzicht van jouw ogen !
Wel ff de graat eruit rukken he!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Het was gezellig vanavond![]()
Ik ga nog even kijken of er hier paling is![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan zijjn het niet meer alleen maar mij gedachtes he....
je bent een heidyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Deisyy het volgende:
slaap lekker Dtjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Anyway
ik ging dus richting bed
Welterusten allen![]()
quote:
Haaaa ga je weg?Jammer nou ja verse paling ook niet verkeerd...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Deisyy het volgende:
ook zonder...das nu de pest...iedereen denkt dat ik zo braaf ben...maar zij die mij kennen weten beterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]Volgens mij kan jij met een beetje stimulans zo bruut uit de hoek komen he?
Oow? nou daaagquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:37 schreef Laysa het volgende:
ik gooi mn drankje achterover en dan ga ik zo ook maar naar bed toe![]()
...tot gauw....en ik heb weer lekker gelachen...dank u wel allemaal
neuh jij bent niet braaf ...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook zonder...das nu de pest...iedereen denkt dat ik zo braaf ben...maar zij die mij kennen weten beter![]()
trustequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Anyway
ik ging dus richting bed
Welterusten allen![]()
Je ziet er wel jong uit maar braaf heb ik je zeker niet ingeschatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is ongeveer hetzelfde als dat men mij 25 schat....dat ben ik ook niet
neuh hoor... niet iedereen is wegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:41 schreef Anniebab het volgende:
Nou mooi is ie ,iedereen weg ,en aan mij heb je alleen ook nix ,dan moet ik zeker ook maar weg?
deze is ook nog open: [iets met rls, een nummer een sc] Liesje is een fokslet!quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je ziet er wel jong uit maar braaf heb ik je zeker niet ingeschat
Ga jij daar ook heen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
deze is ook nog open: [iets met rls, een nummer een sc] Liesje is een fokslet!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:37 schreef Laysa het volgende:
ik gooi mn drankje achterover en dan ga ik zo ook maar naar bed toe![]()
...tot gauw....en ik heb weer lekker gelachen...dank u wel allemaal
Oe wat lief... een meiske die denkt dat ze me kan shockeren.. Oe!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
...gelukkig...dan is de schok ook niet zo groot als je me ooit echt ontmoet
Ok ik ga wel ff kijken dan....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
annie...als bommie kan rellen dan is bommie daar....
Had een heel betoog bedacht om te ontkennen ... maar ze heeft gelijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
annie...als bommie kan rellen dan is bommie daar....
oe hoe schattig...een man die werkelijk denkt dat ie al alles heeft mee gemaakt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe wat lief... een meiske die denkt dat ze me kan shockeren.. Oe!
Ja nu zit je me gewoon te teasen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
oe hoe schattig...een man die werkelijk denkt dat ie al alles heeft mee gemaakt...
sweet dreamsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja nu zit je me gewoon te teasen!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Stom kut-topic in de GC, niemand zwaait terug![]()
Jullie wel, toch?![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Jullie wel, toch?![]()
Slaap lekker, zuidhollandsche parel der schoonheidquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Jullie wel, toch?![]()
slaap lekkers beebquote:
Truste Dotquote:
nou eh..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:58 schreef Anniebab het volgende:
Die andere vind ik nou niet zooo .....dan ga ik maar denk ik....
kaatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kwam even langs en ik wapper wel even hoor![]()
![]()
niet bestquote:
slaap lekkerquote:
Gelukkigquote:
Sleep well,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
GelukkigDan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Truste!
Allright so read...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:10 schreef luciano het volgende:
Luciano was kinda busy last week , so ......... no fok 4 me
quote:
me treequote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:36 schreef evaxsis het volgende:
Zo ik ben weer helemaal in SHO![]()
@laysa leuk meis en heb je er zin an
Dus je gaat snollen vanaaf?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...lekker ff stappen vanavond...ff alles vergeten
idd geval lekker op een terras eten en daarna over de feesten hier slenterenquote:
Wat is flenken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
idd geval lekker op een terras eten en daarna over de feesten hier slenteren...geen gesnol vanavond....maar flenken in het portiek van de V & D
GEIL!quote:
euhrmquote:
Have fun!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
...lekker ff stappen vanavond...ff alles vergeten
I have! en ik ga niet stappen, familie gaat naar dochters vriendje, heb de toko eens voor mijzelfquote:
Heb je ook een foto van hoe hij er nu uitziet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:14 schreef luciano het volgende:
Stelletje vieze slenkers hier,![]()
[ afbeelding ]
die was toch dood?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:27 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van hoe hij er nu uitziet?
Ow dat weet ik niet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
die was toch dood?
Weet niet of je dan op een foto zit te wachten
http://www.blogger.com/profile/14867348527806300062quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:27 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van hoe hij er nu uitziet?
Die is niet dood, die wilde alleen geen publiciteit meer geloof ik.. Op de C1000 commercial na blijkt uit zijn wikipagina:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
die was toch dood?
Weet niet of je dan op een foto zit te wachten
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vierdaagsefeesten starten vanavond.
Ik ben Arnhemmer, nijmegen = kut!quote:
jaloezie is een bitchquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer, nijmegen = kut!
Hoho .. ik woon hier net, weet helemaal niet hoe een of ander werkt, dus roep maar watquote:
Vitesse is Kut....en NEC is de gekstuhhhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho .. ik woon hier net, weet helemaal niet hoe een of ander werkt, dus roep maar wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |