FLYMO TO THE MOONquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel vertellen over mijn gras!
Natuurlijk kan je het morgen aan laten passen. Je kent toch wel een mod hier of daarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Go!
Misschien wil ik morgen de tt aanpassen kan dat?
![]()
Hey daar hebben we de internet burgerwacht.quote:
Problemen mee?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey daar hebben we de internet burgerwacht.
*zucht*quote:
Jah.....begin jij effe een rel in deze zware tijden!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je het morgen aan laten passen. Je kent toch wel een mod hier of daar
Zeker een ban gehad van Remlofquote:
Een rel tegen Liesje? Nooit!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Jah.....begin jij effe een rel in deze zware tijden!!
Of vóór Liesje. Dat weet je maar nooit.quote:
Sterruf jonguhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
Nou, als het zó saai wordt laat dan APK nog maar vijf of zes roepen dat alles dóóddd moet.![]()
Dat maakt igg tongen los.
Waar dan ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
Nou, als het zó saai wordt laat dan APK nog maar vijf of zes roepen dat alles dóóddd moet.![]()
Dat maakt igg tongen los.
Ja dat dan weer welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Of vóór Liesje. Dat weet je maar nooit.
En onder welke steen kom jij nu weer vandaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Liesje is out van de drank... ze was vergeten de fles Terpetine weg te zetten voor het geval ze door haar dagelijkse drank voorraad heen was...
Heb er zin inquote:
En wie ben jij dan dat je denkt dat je ons Liesje zo goed kent?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Liesje is out van de drank... ze was vergeten de fles Terpetine weg te zetten voor het geval ze door haar dagelijkse drank voorraad heen was...
Vergeet je camera niet voor de chantabele beeldenquote:
Ergens voor een Aldi in 020 denk ik.quote:
Huh?!! Die grasmaaier?? Die heb ik!!quote:
Een O-tje meerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?!! Die grasmaaier?? Die heb ik!!![]()
Eerst dacht ik wtf hoe moet ik die nou over het gras duwen zonder wieltjes?
Maar als je hem aanzel is het net een hovercraft! (spel je dat zo?)
Dat romantische beeld heb ik altijd al gehad van APKquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ergens voor een Aldi in 020 denk ik.
Met van die grote kartonnen pakken witte wijn.
Kom je ook? ja toch ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet je camera niet voor de chantabele beelden
Liesje, je bent er weerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?!! Die grasmaaier?? Die heb ik!!![]()
Eerst dacht ik wtf hoe moet ik die nou over het gras duwen zonder wieltjes?
Maar als je hem aanzel is het net een hovercraft! (spel je dat zo?)
Ja maar ik hou wel van Peter6000quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
hahaha Liejse heeft een TT gedaan op dezelfde luie manier welke ik gebruik![]()
Ik ben niet meer alleen!
quote:
Ja und? Is toch niet erg?quote:
En wie ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 september zijn in Rotterdam de Wereldhavendagen en dan is mijn aanwezigheid op het water vereist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |