Welke pindakaas jongen is er dan wel doodquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:55 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.blogger.com/profile/14867348527806300062
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laurens_Bon
Hij is springlevend .
Vitesse is kut, en NEC ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vitesse is Kut....en NEC is de gekstuhhh![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer, nijmegen = kut!
Marloesz natte poesz!quote:
dan ben je snel ingeburgerd..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho .. ik woon hier net, weet helemaal niet hoe een of ander werkt, dus roep maar wat
Er gaat een wereld voor me open... gewoon op elke hoek een kroeg ipv een marokkaans koffiehuis!quote:
zo die heb ik lang niet meer gehoordquote:
waar woonde je hiervoor dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open... gewoon op elke hoek een kroeg ipv een marokkaans koffiehuis!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:25 schreef Marloesz het volgende:
[..]
zo die heb ik lang niet meer gehoord![]()
was denk ik de laatste keer in groep 8
Utereg!quote:
Zeg, moest jij niet slettebakken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vitesse is Kut....en NEC is de gekstuhhh![]()
Ben jij van de 'groep-generatie'?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:25 schreef Marloesz het volgende:
[..]
zo die heb ik lang niet meer gehoord![]()
was denk ik de laatste keer in groep 8
nah man, als je die foto's van d'r ziet, die zou je toch uit mekaar trekkenquote:
Die jongen die 2e werd bij de auditiesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:22 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Welke pindakaas jongen is er dan wel dood
Misschien is dat weleens lekker?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah man, als je die foto's van d'r ziet, die zou je toch uit mekaar trekken
Als ik niet getrouwd was zou ik ze doen jaquote:
kut....quote:
Ik misschien ook welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik niet getrouwd was zou ik ze doen ja
Veel plezier bij de V&Dquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:32 schreef Laysa het volgende:
we moeten nog gaan.....en zeg scheien jullie ius uit...ik ben niet zo......![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |