Zou zomaar kunnen, ze lijkt me idd ook wel het type dat er graag overheen zakt en de teugels in handen neemt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meende dat ze wel graag op schoot kroop
Ja.........quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ze lijkt me idd ook wel het type dat er graag overheen zakt en de teugels in handen neemt...
Ik ben gewoon wakker heur..quote:
Geen goed plan, ik denk niet dat ik me in kan houden als ik Laysa tegenkomquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speciaal voor jou rijden er extra nachttreinen tussen ernem en Nijmegen bommie.
Wat denk je van mijn vrouw> de volgende ochtend ben ik een klone van Bobbitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is 't pas een een slecht plan als Laysa ook daadwerkelijk tegenstribbelt.
Da's niet mijn stijl.. open en bloot! dat is!quote:
Zeur niet, er is altijd tijd voor sex!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...jullie doen jezelf maar![]()
![]()
....owja pietje....heb jij een grote witte roos op je jas dan kunnen we je herkennen
![]()
latersssssssssssssssssssssss
ey, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
En Pietje herken je aan die roze anjer in zijn anus!
En trouwens jij was toch zo'n Bad girl? volgens mij laat je nu duidelijk zien dat je een klein verlegen meiske benquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...jullie doen jezelf maar![]()
![]()
....owja pietje....heb jij een grote witte roos op je jas dan kunnen we je herkennen
![]()
latersssssssssssssssssssssss
De gelderlandse tamtam gaat hardquote:
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter planquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En trouwens jij was toch zo'n Bad girl? volgens mij laat je nu duidelijk zien dat je een klein verlegen meiske ben
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter plan
Afijn nu gaat ze de hele avond bonbonvretend op haar handen voor de monitor zitten!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter plan
denk je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afijn nu gaat ze de hele avond bonbonvretend op haar handen voor de monitor zitten!
Weet het wel zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...
hier en daar rond hangen tot ik de letters op mijn toetsenbord niet meer kan zienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet het wel zeker![]()
Wat ga jij vanavond doen?
WAT is jouw favo standje eik?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:01 schreef Marloesz het volgende:
[..]
hier en daar rond hangen tot ik de letters op mijn toetsenbord niet meer kan zien
denk toch doggystyle..quote:
doggystylequote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:05 schreef Marloesz het volgende:
[..]
denk toch doggystyle..![]()
maar ben ook vaak lui dus dan lig ik op mijn rug..
we hebben het gewoon over neuken hier.. dus jouw timing is... super!quote:
De timing is nooit goed op Fok ...dussse ik ook eens ....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben het gewoon over neuken hier.. dus jouw timing is... super!
Lijkt me ook een belevenis een orgie/bbq!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
doggystyle![]()
![]()
of gewoon op je buik liggen maakt net zo lui
tot zoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef versabommie het volgende:
Ik ga nu trouwens ff met de misses op bed liggen
Annie!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De timing is nooit goed op Fok ...dussse ik ook eens ....
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Marloesz het volgende:
dus als bommie weg is, zijn jullie ook allemaal meteen stil..![]()
dan hoop ik wel dat het een vluggertje is..
Ohh, maar jij krijgt het Topic best wel vol in je eentje toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Marloesz het volgende:
JhAAAA met spietjes groot en klein,ballen, worstjes,bier en wijn..!!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Annie!![]()
Bbq-en en sex, de perfecte combi
Nee moest nog ff van alles regelen hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Marloesz het volgende:
Vergis je alleen niet in de frikandellen braadworstquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
JhAAAA met spietjes groot en klein,ballen, worstjes,bier en wijn..!!!!
dat zal geen probleem moeten zijn..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohh, maar jij krijgt het Topic best wel vol in je eentje toch?
Ofkoors not!!Gisteren heeft D. lekker voor ons gebakken hier hoor, t was smullen!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vergis je alleen niet in de frikandellen braadworst
Hmm.. die waren er zat, ben je nog wel even zoet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat zal geen probleem moeten zijn..![]()
maar ben nu ouwe rel topics aan het terug lezen daaro..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
Ben aan het werk..... dus vandaar heerlijke rust vanaf hier.
vind die met marjolein zo leuk..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. die waren er zat, ben je nog wel even zoet..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
Toch lijkt Frans me een geschikte kerel, hij is altijd vrolijk....
Ik bedoel zijn muziek ook niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou hem pas echt waarderen als hij stopt met zingen!
Teveel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Frans Bauer is ook alleen leuk als je teveel gedronken hebt![]()
Hoi
Vrolijke Fransquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
Toch lijkt Frans me een geschikte kerel, hij is altijd vrolijk....
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrolijke Frans![]()
Ik moet sowieso altijd lachen om Frans, maar dat is vanwege zijn simpelheid, die is gewoon aandoenlijk
Ach, da's een typetje, dat zie je toch zoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrolijke Frans![]()
Ik moet sowieso altijd lachen om Frans, maar dat is vanwege zijn simpelheid, die is gewoon aandoenlijk
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef D. het volgende:
Maar laten we het maar weer over bbq en sex hebben
Toch wel met kolen he?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!
Laat eerst dat poesje ff vrij....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!
Welk vlees is er allemaal in de aanbieding vanavond dan???quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef D. het volgende:
Maar laten we het maar weer over bbq en sex hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |