Hmm.. die waren er zat, ben je nog wel even zoet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat zal geen probleem moeten zijn..![]()
maar ben nu ouwe rel topics aan het terug lezen daaro..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
Ben aan het werk..... dus vandaar heerlijke rust vanaf hier.
vind die met marjolein zo leuk..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. die waren er zat, ben je nog wel even zoet..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
Toch lijkt Frans me een geschikte kerel, hij is altijd vrolijk....
Ik bedoel zijn muziek ook niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou hem pas echt waarderen als hij stopt met zingen!
Teveel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Frans Bauer is ook alleen leuk als je teveel gedronken hebt![]()
Hoi
Vrolijke Fransquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
Toch lijkt Frans me een geschikte kerel, hij is altijd vrolijk....
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrolijke Frans![]()
Ik moet sowieso altijd lachen om Frans, maar dat is vanwege zijn simpelheid, die is gewoon aandoenlijk
Ach, da's een typetje, dat zie je toch zoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrolijke Frans![]()
Ik moet sowieso altijd lachen om Frans, maar dat is vanwege zijn simpelheid, die is gewoon aandoenlijk
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef D. het volgende:
Maar laten we het maar weer over bbq en sex hebben
Toch wel met kolen he?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!
Laat eerst dat poesje ff vrij....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorme buitenkeukenBBQ dingus .. retegoed ding!
Welk vlees is er allemaal in de aanbieding vanavond dan???quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef D. het volgende:
Maar laten we het maar weer over bbq en sex hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |