Wat is eik jou favo standje? Volgens mij lig jij wel graag op je buikje!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:32 schreef Laysa het volgende:
we moeten nog gaan.....en zeg scheien jullie ius uit...ik ben niet zo......![]()
![]()
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is eik jou favo standje? Volgens mij lig jij wel graag op je buikje!
Zou zomaar kunnen, ze lijkt me idd ook wel het type dat er graag overheen zakt en de teugels in handen neemt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meende dat ze wel graag op schoot kroop
Ja.........quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ze lijkt me idd ook wel het type dat er graag overheen zakt en de teugels in handen neemt...
Ik ben gewoon wakker heur..quote:
Geen goed plan, ik denk niet dat ik me in kan houden als ik Laysa tegenkomquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speciaal voor jou rijden er extra nachttreinen tussen ernem en Nijmegen bommie.
Wat denk je van mijn vrouw> de volgende ochtend ben ik een klone van Bobbitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan is 't pas een een slecht plan als Laysa ook daadwerkelijk tegenstribbelt.
Da's niet mijn stijl.. open en bloot! dat is!quote:
Zeur niet, er is altijd tijd voor sex!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...jullie doen jezelf maar![]()
![]()
....owja pietje....heb jij een grote witte roos op je jas dan kunnen we je herkennen
![]()
latersssssssssssssssssssssss
ey, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
En Pietje herken je aan die roze anjer in zijn anus!
En trouwens jij was toch zo'n Bad girl? volgens mij laat je nu duidelijk zien dat je een klein verlegen meiske benquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...jullie doen jezelf maar![]()
![]()
....owja pietje....heb jij een grote witte roos op je jas dan kunnen we je herkennen
![]()
latersssssssssssssssssssssss
De gelderlandse tamtam gaat hardquote:
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter planquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En trouwens jij was toch zo'n Bad girl? volgens mij laat je nu duidelijk zien dat je een klein verlegen meiske ben
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter plan
Afijn nu gaat ze de hele avond bonbonvretend op haar handen voor de monitor zitten!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja what ever...kmoet nu echt een bus halen.....denk jij maar dat ik verlegen ben.... das een veel beter plan
denk je dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afijn nu gaat ze de hele avond bonbonvretend op haar handen voor de monitor zitten!
Weet het wel zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
jajaja nu ff geen tijd voor sex...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |