Komt nog wel...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Nu wil ik het hele nummer horen, zo'n snippet maakt me alleen zenuwachtig.
Zó hé, klinkt lekker hoor.quote:
Ik hoop het niet. Het is een cover, iets gewijzigd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zó hé, klinkt lekker hoor.
Zullen ze zoiets gaan releasen?
Ja ik zie ze ook vroeger gebruikte hij donkere make-up.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Michael Jackson, het mode icoon!![]()
Haha, volgens mij is dat een Aviator. Van Ray-Ban?
http://www.google.nl/search?q=Ray-ban+Aviator
Ligt het trouwens aan mij of zie ik daar lichte vlekjes op z'n gezicht?![]()
Naja, ik moet sowieso even naar de opticien morgen. Maar met m'n huidige lenzen is dus nog niets mis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja ik zie ze ook vroeger gebruikte hij donkere make-up.
Volgens mij zijn dit gewoon reflecties van zijn jasje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zie ik daar lichte vlekjes op z'n gezicht?![]()
WTFquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
"Jackson onvruchtbaar door stamp in kruis van vader"
Michael Jackson kon geen kinderen krijgen als gevolg van de klappen die hij kreeg van zijn vader Joe. Die trapte de zanger op jonge leeftijd zo hard in zijn kruis dat Michael onvruchtbaar werd, zegt Paul Gohranson, de voormalige partner van Jacksons dokter Arnold Klein. Prince Michael I (12), Paris (11) en Prince Michael II (7) kunnen dus geen biologische kinderen zijn van het overleden popicoon, luidt het.
Pijnlijke testikel
De 'King of Pop' heeft Klein volgens Gohranson toevertrouwd dat een testikel nooit meer hetzelfde was na herhaaldelijke trappen van zijn vader in zijn kruis. "Hij zei dat de testikel groter was en altijd pijn deed," vertelt Gohranson aan RadarOnline.
Sperma
De man beweert ook dat dokter Klein zijn sperma doneerde voor de verwekking van Prince Michael I en Paris. Debbie Rowe wist volgens Gohranson aanvankelijk niet dat het sperma waarmee ze bevrucht werd, niet dat van Michael was. Later ontdekte ze de waarheid, claimt hij.
http://hln.be/hln/nl/1311(...)ruis-van-vader.dhtml
----------------------------------------
Mèn... als dit waar is. Wat een hel moet het zijn geweest voor hem, echt een hel.
Echt nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit gewoon reflecties van zijn jasje.
Hee ik geloof je wel hoor. En dat pigmentverlies ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Echt niet
Weet niet van wanneer die foto is, maar het pigmentverlies begon zich daar al zichtbaar te maken.
Mooie bril trouwens. Altijd al gevonden, die brillen van hem.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb de juiste bril al gevonden
Ray Ban Wings
Ach, LaToya neem ik niet zo serieus, maar ik denk wel dat Michael zo dacht. Lijkt me ook logisch, na alles.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Als dat waar is is Joseph nog een grotere hond dan ik al dacht dat hij was.
Michael: LaToya, tell me the truth.. if Joseph died, would you care? Would you cry?
LaToya: Why would you say that? Would you?
Michael: You answer first.
LaToya: No, you answer it.
Michael: No, I couldn't care less. I wouldn't cry. I wouldn't miss him at all.
Ja, heel erg triest is dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:14 schreef Rnnz het volgende:
Michael.![]()
"Even at home, I'm lonely. I sit in my room sometimes and cry. It's so hard to make friends...I sometimes walk around the neighborhood at night, just hoping to find someone to talk to. But I just end up coming home."
Michael Jackson
May you rest in peace.
Dat zou heel goed kunnen. Helaas.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:59 schreef JX het volgende:
Ik vind LaToya een beetje eng figuur, als je het mij vraagt lijkt ze een beetje teveel op Joe qua gedrag
Waar heb je dit vandaan, is dit zeker, dat ze hem op Neverland gaan begraven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Mja, nu heeft ze alles ingetrokken omdat ze het geld van de familie weer nodig heeft. "Jack Gordon made me do it!" Ze gaan Michael begraven op Neverland, er een mooie kermis omheen bouwen en de rest van hun leven daarop teren.
Ja. Dan ben ik toch goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Nou nee, niet zeker. Maar het is de wens van Joe en consorten.
Joe Jackson and Michael’s brother Jermaine are adamant that the pop icon should be buried at his Neverland ranch in Santa Barbara
Waarschijnlijk weten mensen die dicht bij hem stonden, zoals Liz Taylor en Diana Ross, wel hoe hij daar nu anno 2009 over dacht. Maar die zijn ingestortquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:27 schreef matthijst het volgende:
Vraag me af in hoeverre het MJ om Neverland ging en in hoeverre het om de VS, Santa Barbara en die politie ging.... dat ie er niet meer heen zou willen.
Hij heeft toch een deel van Neverland gehouden, dus echt loslaten kon ie het ook niet.
En alle zooi die geveild zou worden, waaronder het Neverland hek en de tuinbeelden etc heeft hij op het laatste moment ook gehouden. Zou me niks verbazen als hij er na een succesvolle tour weer naar terug was gegaan, als hij voor de verandering wat minder zou worden afgezeken in de Amerikaanse pers
Ik had sowieso altijd al een vermoeden bij die spinnenbeetquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:05 schreef matthijst het volgende:
More Jackson insiders are coming clean about what they saw and heard in Jackson’s rented Holmby Hills mansion in the few weeks leading up to his death. One such insider, present constantly, disliked both doctors intensely. Dr. Murray, this source says, sent a message one day in the weeks preceding his death: “Keep Michael warm” after Jackson, the source says, “showed up shivering, cold as ice, and confused.”
Was this the result of anesthesia withdrawal? The person now believes it must have been. They say, “Michael was too thin, had an addiction, and had never healed mentally from the trial. Yes, of course I saw him interact with others. His state of mind was never stable. He was OCD, and paranoid. His clarity was not consistent.”
But things changed in the last couple of weeks. Jackson, starting around Monday, June 21st, seemed like his old self. “He was the best he had ever been on the last two days,” says my source. What happened? When they inquired, another member of the household replied, “Klein’s outta town,” a reference to Jackson’s infamous dermatologist.
One more thing: ABC News produced pictures yesterday of Jackson’s legs, circa 2002, discolored and full of needle marks. There’s a picture of an injection gone wrong in one of Jackson’s ankles. That is more than likely the IV that broke in December 2002 when Jackson was supposed to testify in a trial. He said he had a spider bite. But my sources said then that there was no spider. It was an accident of self-injection.
He'd better runquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Jackson Doc Says Bye to Cali
Posted Jul 17th 2009 2:00AM by TMZ Staff
Dr. Conrad Murray has made himself scarce since speaking with the LAPD two days after Michael Jackson's death. We've learned the doctor has high-tailed it out of California, at least for now.
We're told he's in Houston, Texas -- where he has a medical practice -- waiting for the other shoe to drop. As for when that will happen ... our law enforcement sources say it appears to be just a matter of time.
Our sources say the evidence continues to mount ...as LAPD detectives continue what has become an exhaustive investigation. But, we're told the evidence has become clear -- the anesthesia Propofol was the primary cause of Jackson's death, and Dr. Murray is the man detectives believe administered it.
As we reported, the LAPD is treating Jackson's death as a homicide.
Ik persoonlijk denk dat meneer Jackson een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik denk dat, omdat ik daar bij iemand in mijn familie helaas zelf ervaring mee heb, en ik veel dingen herken. Met die mensen valt niet te leven, en ze gaan heel ver.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had sowieso altijd al een vermoeden bij die spinnenbeetGoed, het is de vraag in hoeverre deze info betrouwbaar is, maar het verklaart wel het één en ander.
En dat andere verhaal dan, van Joe. Ik geloof echt dat zoiets gebeurd kan zijn, het trappen in z'n kruis. Joe mishandelde ze, dus waarom niet zoiets. Man, wat mag die vent hoog in een boom worden opgehangen
Ja, he'd better run.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
He'd better run![]()
Al die verhalen, je wordt er niet vrolijk van zo op de ochtend
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zie net trouwens dat ik het geld van de afterpartytickets heb teruggekregen van TM, nu de rest nog
Das 3% van het totaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zie net trouwens dat ik het geld van de afterpartytickets heb teruggekregen van TM, nu de rest nog
Hij zou zelf dood moeten zijn in plaats van Michael.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had sowieso altijd al een vermoeden bij die spinnenbeetGoed, het is de vraag in hoeverre deze info betrouwbaar is, maar het verklaart wel het één en ander.
En dat andere verhaal dan, van Joe. Ik geloof echt dat zoiets gebeurd kan zijn, het trappen in z'n kruis. Joe mishandelde ze, dus waarom niet zoiets. Man, wat mag die vent hoog in een boom worden opgehangen
Zoiets jaquote:
Doodsverwensingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hij zou zelf dood moeten zijn in plaats van Michael.
Klootzak dat het is.
-1 doodsverwensing.
Ja we passen de lijfspreuk van Joe eens op hem toequote:
Heeft geen nut denk ik bij hemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja we passen de lijfspreuk van Joe eens op hem toe
"Sommige mensen zijn net koeien, je moet ze eerst slaan voordat ze luisteren"
Daar geloof ik niet zo in, gewoon iets harder slaan en met een riem met spijkers ofzo, maar goedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heeft geen nut denk ik bij hem
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in, gewoon iets harder slaan en met een riem met spijkers ofzo, maar goed
Dat is ook zo!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef Rnnz het volgende:
Ach, die vent is inmiddels ook al tachtig. Over een paar jaar verdient hij zijn welverdiende rust.
Oftewel, liever vandaag dan morgen.
It's payback timequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Maar zo wordt je geen haar beter dan Joe
Tja, maar ik had altijd de indruk dat ie er niet echt in greep ofzo, maar meer zijn hand er voor hield Maar, dat zal wel iets van mij zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Michael zo'n pijnlijke testikel had, zou dat ook verklaren dat iedere keer wanneer hij in z'n kruis tastte hij 'Auw!' uitschreeuwde? Ik ga niet zomaar de tabloids geloven hè. Never believe a story unless you spoke to a person one on one. Dus iemand moet maar Joe bellen ofzo.
Ik zal 'm zo wel even bellenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Michael zo'n pijnlijke testikel had, zou dat ook verklaren dat iedere keer wanneer hij in z'n kruis tastte hij 'Auw!' uitschreeuwde? Ik ga niet zomaar de tabloids geloven hè. Never believe a story unless you spoke to a person one on one. Dus iemand moet maar Joe bellen ofzo.
Zeg, dat was niet lief he, wat jij allemaal hebt gedaan!quote:
Dat onverdoofde castratie ook bij mensen niet is toegestaanquote:
Trekt ie zich niks van aan. Zal een reden verzinnen om jou de schuld te geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, dat was niet lief he, wat jij allemaal hebt gedaan!
Nou ja, dit verhaal is uit de Sun geloof ik? Dan moet het betwijfeld worden, totdat serieuze bronnen er ook mee komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat onverdoofde castratie ook bij mensen niet is toegestaan
Bobbie: 'you should be ashamed of what you did to your son!!'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, dat was niet lief he, wat jij allemaal hebt gedaan!
haha, geweldigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bobbie: 'you should be ashamed of what you did to your son!!'
Joe: 'oh well, you know, I have this new Blu-ray company with a friend of mine....'
Serieus? Maar dit lijkt me nou niet echt een nummer om tijdens een concert op te voeren. Ook al hebben we maar 25 seconden gehoord ofzo, maar vind het nummer niet echt passen tussen een Billie Jean of een WBSSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:59 schreef Rnnz het volgende:
A Place With No Name schijnt trouwens uit december 2008 te zijn, en Michael heeft het nummer tijdens de repetities voor This Is It laten horen aan de crew.
Ach, misschien is het ook helemaal niet gerepeteerd hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Serieus? Maar dit lijkt me nou niet echt een nummer om tijdens een concert op te voeren. Ook al hebben we maar 25 seconden gehoord ofzo, maar vind het nummer niet echt passen tussen een Billie Jean of een WBSS
Die komt pas 5 augustus uit toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Al die roddels / halve waarheden... Ik vind het vreselijk om te lezen. MJ lijkt gewoon een junk geweest te zijn met een ellendig leven.
Heeft iemand het laatste gedeelte van het boek van Taraborelli al gelezen? Zo ja, staan daar nog opvallende dingen in?
Ik ben er net pas in begonnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die komt pas 5 augustus uit toch?
Waar heb je die gekocht dan? Amazon heeft 'm pas vanaf 5 augustusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben er net pas in begonnen.
Klopt het trouwens dat ik hem ook in een docu heb gezien waarin hij zich niet echt vleiend over Michael Jackson heeft uitgelaten? En heeft dat niet geleid tot een vertrouwensbreuk tussen hen beiden?
Ik denk dat we het over verschillende boeken hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan? Amazon heeft 'm pas vanaf 5 augustus
http://www.amazon.co.uk/Michael-Jackson-Magic-Madness-1958-2009/dp/0446564745/ref=sr_1_8?ie=UTF8&s=books&qid=1247844050&sr=1-8
We hebben het over hetzelfde boek, maar die waar jij het over had is de 2004 versiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over verschillende boeken hebben
Ik heb het over het boek wat een hoop users op FOK! bij De Slegte hebben gekocht![]()
De Biografie van J. Randy Tataborelli
Ja kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We hebben het over hetzelfde boek, maar die waar jij het over had is de 2004 versie
Maar de schrijver van het boek spreekt er ook inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, die docu ken ik ja. Zal ik verder maar geen woorden aan vuil maken
I know, daarom heb ik ook zo mijn vraagtekens bij de nieuwe uitgave van Taraborrelli. Hij heeft Michael nagenoeg niet meer gezien de afgelopen x aantal jaren, hoe kun je dan nog zo'n "objectief" (ervan uitgaande dat hij ditmaal alleen "van horen zeggen" bronnen gebruikt) mogelijk boek schrijven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar de schrijver van het boek spreekt er ook in
Nou dat vroeg ik me dus ook af, ik kan me namelijk niet voorstellen dat de verhoudingen nog steeds zo geweldig warenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I know, daarom heb ik ook zo mijn vraagtekens bij de nieuwe uitgave van Taraborrelli. Hij heeft Michael nagenoeg niet meer gezien de afgelopen x aantal jaren, hoe kun je dan nog zo'n "objectief" (ervan uitgaande dat hij ditmaal alleen "van horen zeggen" bronnen gebruikt) mogelijk boek schrijven?
Gaat het niet om. Een neef van Michael zegt hier zelf dat ze daar regelmatig met een riem geslagen werden. En dat vond die neef nog normaal ook.quote:
Ja. En toch. Het is nog veel duidelijker allemaal als die lui er zelf voor uitkomen. Dan hoeft daar tenminste niet meer aan getwijfeld te worden. (aangezien dat zo vaak bij Michael gebeurde)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Michael heeft toch al meerdere keren aangegeven dat Joseph een riem hanteerde? Of hem met volle kracht tegen de muur smeet.
quote:Louis: I’ve been trying to understand the Jackson family a little bit. It started out as
trying to understand Michael. Michael has said he’s so nervous of you to this day that
when he sees you or he’s about to see you he regurgitates.
Majestik Magnificent: All the way to where Joe?
Joe Jackson: He regurgitates all the way to the bank. That’s right
Louis: I’m not quite sure what you mean when you say that. Do you mean you
don’t really believe he does or you don’t really care.
Joe Jackson: Do I really care? I really don’t.
Louis: Michael’s on record as saying that you beat him with switches and belts.
Joe Jackson: I never beat him. I whipped him with a switch and a belt. I never beat
him. You beat someone with a stick.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Joseph gaf het zelf ook aan in een interview met Louis Theroux voor de BBC.
[..]
Wat een vent is het ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Joseph gaf het zelf ook aan in een interview met Louis Theroux voor de BBC.
[..]
Was de uitgave van 2004 wel waarheidsgetrouw, denk je?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I know, daarom heb ik ook zo mijn vraagtekens bij de nieuwe uitgave van Taraborrelli. Hij heeft Michael nagenoeg niet meer gezien de afgelopen x aantal jaren, hoe kun je dan nog zo'n "objectief" (ervan uitgaande dat hij ditmaal alleen "van horen zeggen" bronnen gebruikt) mogelijk boek schrijven?
Het eerste gedeelte (1991) grotendeels wel ja. Het tweede gedeelte was aardig en interessant om te lezen. Laat ik het daar bij houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Was de uitgave van 2004 wel waarheidsgetrouw, denk je?
Neeneequote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte (1991) grotendeels wel ja. Het tweede gedeelte was aardig en interessant om te lezen. Laat ik het daar bij houden
Hij zingt nog steeds erg goed...Hopelijk komt er later nog een klein album...quote:
klopt, die game van hem zou ook nog uitkomen dit najaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:53 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hij zingt nog steeds erg goed...Hopelijk komt er later nog een klein album...
He sings marvelousquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:53 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hij zingt nog steeds erg goed...Hopelijk komt er later nog een klein album...
Excuse me princessquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:30 schreef Robijn1961 het volgende:
Snap niet dat je niet op dat boek wil reageren, Bobbie. Maar goed.
Nou, ik wacht geduldigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Excuse me princess![]()
Had er overheen gelezen
Nu kom ik er nog niet achter hoe hij was in liefdesrelatiesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tja, moet je elk woord letterlijk geloven dat wordt geschreven? Het eerste gedeelte wil ik grotendeels wel voor waar aannemen, toen stond die man nog redelijk dichtbij Michael. Later (en dus ook de nieuwe uitgave die uitkomt) zal hier en daar het één en ander goed aangedikt zijn. Laten we wel wezen, die Taraborrelli wil ook zijn brood verdienen. Het is vermakelijk en opmerkelijk om te lezen, maar of alles 100% klopt: nee. Maar dat had je zelf ook wel kunnen weten natuurlijk
Dat kan ik je ook niet vertellen hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nu kom ik er nog niet achter hoe hij was in liefdesrelaties![]()
Nee, ik denk dat hij moeilijk een relatie aan kon. Vanwege zijn leven sowieso, en vanwege zijn verleden.
Sja, Michael was een leeftijdsgenoot van mij, en een interessant persoon, dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kan ik je ook niet vertellen hoor
Onder leiding van meneer Jackson, zal wel. Z'n bedrijfje zal wel niet goed genoeg lopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:10 schreef matthijst het volgende:
Gasten proberen ook een keer geld te verdienen.
Nu kan het nog
Bron hiervan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:15 schreef matthijst het volgende:
One of the biggest mysteries of the Michael Jackson case is how Dr. Conrad Murray found his way into Michael’s life.
Randy Phillips, head of AEG Live, has said repeatedly to me and to others that Jackson simply told him to hire Murray and pay him $150,000 a month. On the face of it, Murray was a cardiologist with offices in Las Vegas, San Diego, and Houston. He seemed OK. Phillips told me, “This is who Michael wanted.”
Did Michael have his own arrangements with Dr. Murray? This is still unknown.
But Murray, unbeknownst to the Jackson camp, was awash in personal debt. He was also not board certified.
A Jackson insider/employee recalls that Murray simply appeared on the scene this year, in 2009, and not in 2006, as his lawyer has claimed. Jackson spent 2006 in Bahrain, France, and Ireland. He could not have met Murray then.
“We were told he was one of the top 10 doctors,” says the source, “and that he had knowledge of mental issues. I asked again, ‘Is he a psychologist?’ I was told no, but he was great.”
The doctor, according to my source, sent out a message to the Jackson camp not to interfere with him. “I was told the doctor said not to placate Michael…tough love. This made me more irate. The mixed messages were insane. I begged [people on the inside]. I said, ‘Michael has lost 15 pounds since May!’ People thought they had it under control. They didn’t.”
This friend of Michael’s continued: “Everyone thought they had it under control. There was too much at stake to think it wasn’t. We just kept on going, hoping we could get the show up in London. Michael told me he wasn’t able to sleep. (my signal he was looking for drugs). He said his mind didn’t stop creating.
“I called Alberto (the security guard who eventually called 911) and told him to keep a close watch on Michael because I was concerned. I asked Alberto how often they were taking him to see [Arnold] Klein. He said two to three times a week.
“My suspicion is he was going there to ’sleep.’ Michael cannot sleep after performances. His adrenalin is so high, it takes him about 24 hours to relax. He rehearsed harder than ever…I think he really wanted to get this together and wanted to sleep to be able to do it again on Thursday. His heart was so weakened by his weight loss, his mental state and his physical exertion…it finally broke. And whoever was on watch failed him.
“I think both doctors contributed to his final demise. But it was years of anguish that drove him to finding ways to escape the pain.”
Licentie afnemen kun je wel vergeten, dat had die hele vent nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef Rnnz het volgende:
Om eerlijk te zijn maakt het mij weinig uit wat er met die dokter gebeurd; ik denk niet dat je hem dood door schuld kan verwijten. Michael had al langer zulke problemen, die dokter was slechts een van de vele die hem rotzooi heeft toegediend. Behalve z'n licentie afnemen kun je niets doen.
Daarom doet me die hele 'moordzaak' ook niets. Michael krijgen we er in ieder geval niet mee terug.
Zou het zo niet weten. Maar hoezo gezeik met douane? Binnen de EU is vrij verkeer van goederen en diensten en wanneer je buiten de EU iets bestelt op internet dan betaal je tot 150 euro geen douanerechten en btw.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:04 schreef Honky het volgende:
Weet iemand hier waar je in Nederland zo'n rode Thriller-jas kan kopen? Ik heb er een paar in het buitenland (Internet) gezien maar heb geen zin in gezeik met Douane enzo.
Oeps, was het woordje wel vergetenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef matthijst het volgende:
Uhm, BTW betaal je al boven de 22 euro. Douanekosten pas boven 150 euro.
Het is dan ook een cover van America, alleen de tekst etc is andersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef BB-King het volgende:
Dat nieuwe nummer waarvan een stukje gelekt is, deed me meteen denken aan America - A Horse WIth No Name. De instrumenten kwamen overeen en de titel lijkt er ook veel op. Vond het wel aardig klinken.
No shit sherlock..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:12 schreef BB-King het volgende:
Dat nieuwe nummer waarvan een stukje gelekt is, deed me meteen denken aan America - A Horse WIth No Name. De instrumenten kwamen overeen en de titel lijkt er ook veel op. Vond het wel aardig klinken.
Hahaquote:
Mooi jasje ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:04 schreef Honky het volgende:
Weet iemand hier waar je in Nederland zo'n rode Thriller-jas kan kopen? Ik heb er een paar in het buitenland (Internet) gezien maar heb geen zin in gezeik met Douane enzo.
en waarom? als ze goed zijn bij Janet? geen vertrouwen in zijn dochter Janet of ziet ie toch weer een groeiende bankrekening?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:59 schreef Bevin het volgende:
Janet wil de kinderen opvoeden, als ze dat zelf willen, en dat schijnen ze wel te willen..
Joe wil er alles aan doen om de kinderen bij Katherine te krijgen, ook als dat betekend dat hij niets met de kinderen te maken zal krijgen.. aldus de telegraaf
1,5 miljoen las ik ergens, die vervolgens gedoneerd is voor een speciale brandwonden unit voor kinderen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet nu pas dat die verminking door dat vuurwerk kwam, maar waar komt dat verhaal van die (naar beneden gevallen?) of te hete lamp dan vandaan
En is er al een boycot tegen Pepsi?
Vreemd dat ze er destijds met 1 miljoen vanaf zijn gekomen
Dat was toch min of meer het begin van z'n aftakeling...
daar begon het hele medicijngedoe voor MJ inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:11 schreef senesta het volgende:
[..]
1,5 miljoen las ik ergens, die vervolgens gedoneerd is voor een speciale brandwonden unit voor kinderen.
Dat hangt ook een beetje af van de schade die het echt gedaan heeft. Er word van alles gezegd maar het is toch nog lastig om daar de waarheid uit te filteren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
daar begon het hele medicijngedoe voor MJ inderdaad
vraag me vaak af wat er gebeurt zou zijn met MJ zonder dat incident (hoe hij er dan nu aan toe was geweest)
Net na zijn dood, kwam the Sun met een zogenaamd autopsy rapport. Dat bleek gewoon klinkklare onzin, want dat konden ze nog helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat hangt ook een beetje af van de schade die het echt gedaan heeft. Er word van alles gezegd maar het is toch nog lastig om daar de waarheid uit te filteren.
Een hoop uit dat zogenaamde gelekte autopsy raport schijnt ook achteraf niet waar te zijn.
Het gaat zo snel hier.quote:
onbegrijpelijk dat er toen niet gesignaleerd werd dat 't wel eens de verkeerde kant op zou kunnen gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
daar begon het hele medicijngedoe voor MJ inderdaad
vraag me vaak af wat er gebeurt zou zijn met MJ zonder dat incident (hoe hij er dan nu aan toe was geweest)
Tegenspraak werd niet geduld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat er toen niet gesignaleerd werd dat 't wel eens de verkeerde kant op zou kunnen gaan
Pure perfectie inderdaad, nuff saidquote:
Ik heb Human Nature altijd het beste nummer van Thriller gevonden. Die uithalen, de compositiequote:Op zondag 19 juli 2009 10:59 schreef Rnnz het volgende:
Sowieso is Human Nature de laatste tijd aan het klimmen in mijn favorietenlijstje. Natuurlijk altijd al een 'leuk' nummer gevonden, maar ik heb nooit echt de geweldige schoonheid er van gewaardeerd.
Zeker, samen met Wanna Be Startin' Somethin, Baby Be Mine, The Girl Is Mine, Thriller, Beat It, Billie Jean, P.Y.T. en Lady In My Life. Oh wacht, da's het hele album.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb Human Nature altijd het beste nummer van Thriller gevonden. Die uithalen, de compositie
Ik ben wel benieuwd naar jullie top 3? Niet alleen van Thriller natuurlijk, maar van alles.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zeker, samen met Wanna Be Startin' Somethin, Baby Be Mine, The Girl Is Mine, Thriller, Beat It, Billie Jean, P.Y.T. en Lady In My Life. Oh wacht, da's het hele album.![]()
Thriller
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:20 schreef Tjerk_Jousma het volgende:
Iek hept dees thuis:
[ afbeelding ]
Sou dad wad waart worde?>
Mijn top 3 verschilt van dag tot dagquote:Op zondag 19 juli 2009 11:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jullie top 3? Niet alleen van Thriller natuurlijk, maar van alles.
De mijne is:
1. Man in the mirror
2. Stranger in Moskow
3. Rock with you
Ik snap dat dat heel moeilijk is. Heb ik bijv. met de Beatles. Maar probeer het?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:34 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet dat ik een top 3 kan samenstellen.
Of een top 5, dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat heel moeilijk is. Heb ik bijv. met de Beatles. Maar probeer het?
Okee okee, dan maar een top 10. Dan moet ik zelf ook aan het werk, want de top 3 weet ik inmiddelsquote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik prefereer toch liever een top 10 bedenk ik me nuHet is toch lastig om uit al die top nummers een top 3 samen te stellen hoor
Hoewel die dan bij mij nog steeds elke dag kan veranderen Of nog beter, alles een gedeelde 1e plaatsquote:Op zondag 19 juli 2009 11:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee okee, dan maar een top 10. Dan moet ik zelf ook aan het werk, want de top 3 weet ik inmiddels
Nee, vertel...quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoewel die dan bij mij nog steeds elke dag kan veranderen Of nog beter, alles een gedeelde 1e plaats
Nog beterquote:
Top tien, he Bobquote:Op zondag 19 juli 2009 11:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben zo even weg, terwijl ik in de auto zit (luisterend naar MJ natuurlijk) zal ik even nadenken over een top 50
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:41 schreef Robijn1961 het volgende:
En dan zie ik nog geen persoonlijke voorkeur, en daar ben ik juist benieuwd naar.
Omdat bij een top 50:quote:
Weet ik, is het ook, maar wel leuk toch? En het hoeft niet nu, maar straks is ook goed, kan je er nog over nadenkenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:16 schreef DrDentz het volgende:
1 - Stranger in Moscow
2 - They Don't Care About Us
3 - Blood on the Dance Floor
4 - Remember the Time
5 - Ghosts
^^ mijn top 5
Nou moet nou weg, ik zie ze hopelijk straks, jullie top tien.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:22 schreef DrDentz het volgende:
Dan komen ook Who Is It en Dangerous erbij.
Nou ja, al zijn ze biologisch niet van hem, hij was een vader voor hen, eigenlijk zou dat voldoende moeten zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom lijken die kinderen van Jackson voor geen meter op hem? En zijn ze wel van hemzelf, aldus hij.
what the hell?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:30 schreef Tjerk_Jousma het volgende:
1) Smooth Criminal .. eg gaaf ja
2) Billy Jean
3) They dond kare about oes
4) Earth Song voral met die klip erbei
5) They dond kare about oes
6) Black or wiet (klip weer eg gaav!
Beijna hetselfte
Ja-ja, ze hebben internet uitgevonden in Frieslandquote:
Ik verwijs je graag door naar SHO, daar smullen ze van deze verhalen/discussiesquote:Op zondag 19 juli 2009 12:29 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom lijken die kinderen van Jackson voor geen meter op hem? En zijn ze wel van hemzelf, aldus hij.
hij zegt dat they used his sperm...quote:Op zondag 19 juli 2009 12:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, al zijn ze biologisch niet van hem, hij was een vader voor hen, eigenlijk zou dat voldoende moeten zijn
Invincible was zijn tijd helaas ver voor. Die sound was niet "in" in 2001. Een album als Thriller vind ik juist tijdlozer dan een album als Dangerous. Billie Jean zal over tig jaar nog steeds worden gedraaid, een nummer als Remember the Time niet. Nog steeds hoor je bijvoorbeeld veel nummers waar de bassline van Billie Jean in terug te vinden is, wat de hele compositie van het nummer an sich uniek en tijdloos maakt naar mijn mening.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef PimD het volgende:
Ik heb nooit zo gesnapt wat mensen zo geweldig aan Thriller en Bad vinden. Tuurlijk staan er supergave nummers op, maar vooral Bad klinkt naar mijn mening hopeloos gedateerd en ook op Thriller staan wat nummers waarvan ik denk "wat is hier nou zo briljant aan?".
Terwijl albums als Dangerous en History naar mijn idee bijna 15/20 jaar na data nog steeds super klinken en stukken minder fillers bevatten naar mijn idee. Dat was wat mij betreft dus ook het hoogtepunt van MJ. Jammer dat Invincible ook al behoorlijk gedateerd klinkt, met die hopeloze 'new jack swing' sound ofzo
Thriller gedateerd? Spoel je oren eens, vriend.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef PimD het volgende:
Ik heb nooit zo gesnapt wat mensen zo geweldig aan Thriller en Bad vinden. Tuurlijk staan er supergave nummers op, maar vooral Bad klinkt naar mijn mening hopeloos gedateerd en ook op Thriller staan wat nummers waarvan ik denk "wat is hier nou zo briljant aan?".
Terwijl albums als Dangerous en History naar mijn idee bijna 15/20 jaar na data nog steeds super klinken en stukken minder fillers bevatten naar mijn idee. Dat was wat mij betreft dus ook het hoogtepunt van MJ. Jammer dat Invincible ook al behoorlijk gedateerd klinkt, met die hopeloze 'new jack swing' sound ofzo
Ik doel ook met name op Bad hoor. En dan niet eens over de nummers zelf, maar de manier waarop het opgenomen is allemaal. Smooth Criminal is inderdaad supergaaf, alleen die synthesizerbas enzo klinkt toch behoorlijk gedateerd 20 jaar later.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Thriller gedateerd? Spoel je oren eens, vriend.![]()
Ach, dingen als Baby Be Mine, The Girl Is Mine en Lady In My Life zijn toch écht niet van hetzelfde kaliber als Billie Jean of Thriller hoor naar mijn idee. Het kabbelt lekker door, maar daar houdt het dan ook mee op.quote:Ik ben diep gekwetst dat je Thriller gedateerd vind en ook zegt dat er fillers opstaan.
Over Bad ben ik het met je eens. Sommige nummers klinken inderdaad enorm gedateerd, maar dat wil niet zeggen dat ze niet meer goed zijn. Nummers van The Beatles klinken over het algemeen ook gedateerd (sorry Robijn), maar die worden nu ook nog aanbeden doordat ze goed in elkaar zitten. (ik draai ze ook wel eens hoor, wees gerust, ik ben geen Beatles basherquote:Op zondag 19 juli 2009 13:40 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik doel ook met name op Bad hoor. En dan niet eens over de nummers zelf, maar de manier waarop het opgenomen is allemaal. Smooth Criminal is inderdaad supergaaf, alleen die synthesizerbas enzo klinkt toch behoorlijk gedateerd 20 jaar later.
[..]
Ach, dingen als Baby Be Mine, The Girl Is Mine en Lady In My Life zijn toch écht niet van hetzelfde kaliber als Billie Jean of Thriller hoor.
En 2005 danquote:Op zondag 19 juli 2009 13:44 schreef PimD het volgende:
Ik heb trouwens ook het idee dat het ervan af hangt wanneer je kennis maakte met MJ. Ik maakte ten tijde van Black & White kennis met z'n muziek en daardoor is Dangerous eigenlijk altijd mijn favoriet gebleven. Volgens mij is dit bij heel veel mensen zo - als je er in '82/'83 bij was is Thriller je favoriet - maar als je daarna fan bent geworden is het meestal toch een ander album.
1995, toen ik het HIStory album kreeg, Ik weet het nog als de dag van gisterenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik leerde hem pas na de rechtszaak kennen.
Laat het nummer Thriller nou trouwens een van de nummers zijn die ik het minste draai.![]()
Uhm, Teddy Riley is DE man van New Jack Swing, aka Swingbeat, en die produceerde toch vooral tracks op Dangerous. Heavy D, ook zo'm typscih NJS mannetje...quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef PimD het volgende:Jammer dat Invincible ook al behoorlijk gedateerd klinkt, met die hopeloze 'new jack swing' sound ofzo
Ik ben semi, maar volgens jou blankquote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef DrDentz het volgende:
Onder de 'zwarte' bevolking is Off the Wall wel razendpopulair, zijn populairste album denk ik. Blanke mensen houden meer van Thriller en Bad en Dangerous. Ofnie?
Ja, maar op Dangerous vind ik het gaaf klinken. Nummers op Invincible als Unbreakable vind ik qua melodie enzo supergaaf, maar het klinkt zo 'net niet' IMO.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, Teddy Riley is DE man van New Jack Swing, aka Swingbeat, en die produceerde toch vooral tracks op Dangerous. Heavy D, ook zo'm typscih NJS mannetje...
Zo das snel, netjesquote:Op zondag 19 juli 2009 15:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is en of er hier mensen zijn die een kaartje hadden voor het concert, maar ik heb de refund voor mijn kaartjes binnen op de creditcard. Zelfs 12 euro meer dan origineel uitgegeven omdat de pond is gestegen.
Ik was liever naar het concert gegaan, maar ben wel blij dat het geld terug isvoor AEG
Ik kwam zelfs nog op iets meer uit als ik het goed berekend heb, maar zal wel de verkeerde koerswaardes gebruikt hebben. Weet nog wel toen ik kocht was 1 pond 1,08 euro nu is dat al 1,16 euro. Zo'n kleine 7,5% meer, ach we zien wel hoeveel er nog terugkomtquote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef detulp050 het volgende:
Jep, iets meer dan 197 euro betaald en ruim 210 euro terug gekregen. Nu nog even van de creditcard terug laten boeken naar de giro, maar dan gaan we er ook iets leuks mee doen tijdens onze week London (die gaat natuurlijk wel gewoon door, with or without Jackson)
Bedoel je de Smash Hits? Ik heb hier een extra exemplaartje liggen en heb ze van de week nog in de supermarkt (in de UK dus) zien liggenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Vandaag weer terug van vakantieEr zou hier iemand (ben even vergeten wie) kijken of ze een bepaald blad uit Engeland (?) konden krijgen, is dat gelukt? Ik heb nog een extra blad uit Frankrijk meegenomen met 16 mooie posters van Michael
1 van 1.78
Dat was ikquote:Op zondag 19 juli 2009 19:30 schreef denthemen het volgende:
Vandaag weer terug van vakantieEr zou hier iemand (ben even vergeten wie) kijken of ze een bepaald blad uit Engeland (?) konden krijgen, is dat gelukt? Ik heb nog een extra blad uit Frankrijk meegenomen met 16 mooie posters van Michael
1 van 1.78
Zonde, interesse in het Franse blad?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Maar in NL is ie niet te krijgen, omdat het een eenmalige editie is
Nee bedanktquote:Op zondag 19 juli 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zonde, interesse in het Franse blad?
Wat ik begreep is dat ze wachten tot alle testen op zijn hersenen klaar zijn zodat hij compleet begraven kan worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef TLC het volgende:
Even een vraagje ;
Waar heeft men Michael Jackson nu begraven ? daar hoor je niks meer over
En wat was de beste?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee bedanktIk heb tegen de 10 tribute magazines liggen. Heb er nu wel genoeg vind ik
Dankquote:
Je gaat me gelijk dingen aansmeren?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
DankJij interesse in een tribute magazine?
Hey, ik moet ook mijn brood op de plank krijgenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je gaat me gelijk dingen aansmeren?![]()
Daarvoor zeg ik geen welkom.
En nog blijven doorgaan hè.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, ik moet ook mijn brood op de plank krijgen
Nee, maar het is een mooi boekje, met 16 mooie posters..Toen ik hem kocht heb ik er met opzet 2 gekocht omdat er vast wel iemand is die hem wilt hebben hier. Uiteraard voor de normale prijs+verzendkosten, ik hoef er niet op te verdienen
Geweldig nummer. Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt goed naar geluisterd, voor mij hield het album na History altijd op. De keren dat ik Little Susie en Smile heb geluisterd voor z'n overlijden zijn echt op 2 vingers te tellen volgens mij. Maar nuquote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef Robijn1961 het volgende:Bobbie, wat verrassend, Little Susie op 1.
Smile schijnt zijn lievelingsnummer te zijn geweest. Tja, als je naar de tekst luistert...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:40 schreef PimD het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt goed naar geluisterd, voor mij hield het album na History altijd op. De keren dat ik Little Susie en Smile heb geluisterd voor z'n overlijden zijn echt op 2 vingers te tellen volgens mij. Maar nu
Ik vind dat zo'n mooi en tegelijkertijd een zielig nummer. Het intro is alquote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef Robijn1961 het volgende:
Bobbie, wat verrassend, Little Susie op 1.
Ik vind deze wel gaafquote:Op maandag 20 juli 2009 00:51 schreef Rnnz het volgende:
Amplified, een kwaliteitsmerk met veel leuke shirts, heeft nu ineens ook tig Michael Jackson-shirts.
http://www.jeansandfashion.com/catalog.php?process=group&show=group&id=8&page=3
Hm.... even kijken.
Hadden om een top tien gevraagdquote:Op maandag 20 juli 2009 01:17 schreef AgeEll het volgende:
mijn top 25 van het moment, super moeilijk btw.
Ben opgegroeid met Bad/Dangerous. Sinds zijn dood vooral ouder werk geluisterd en Thriller echt ondekt. voor de rest veel Jackson 5 geluisterd, Off the Wall blijft all-time favourite. Sinds de memorial draai ik smile ook grijs.
01. P.Y.T. (Pretty Young Thing).
02. J5 Who's Lovin' You.
03. Get On The Floor.
04. Smile.mp3
05. Baby Be Mine.
06. Beat It.
07. Human Nature.
08. J5 Never Can Say Goodbye
09. Will You Be There (long).
10. J5 Farewell My Summer Love
11. Man in the Mirror.
12. Liberian Girl.
13. Rock With You.
14. Remember The Time.
15. Workin' Day And Night.
16. Earth Song.
17. I Can't Help It.
18. Billie Jean.
19. Who Is It
20. Give Into Me.
21. Break Of Dawn
22. Speed Demon
23. In The Closet.
24. J5 Goin' Back To Indiana
25. The Lady In My Life.
Ik hoor "talk to me woman".quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie bij Give In To Me ook het gevoel dat hij 'trying to be a woman' zingt in plaats van 'talk to me woman'?![]()
Heerlijke gitaar overigens. Morgen staat hij in mijn top 10.
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Video van de audities, waar Michael toekijkt
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1706182
Check 'm z'n kauwgom kauwen he![]()
Z'n kinderen hebben het ook van geen vreemden hoor (en hij ook niet, gezien Joe op de memorial)
Beetje vergezocht hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie bij Give In To Me ook het gevoel dat hij 'trying to be a woman' zingt in plaats van 'talk to me woman'?![]()
Heerlijke gitaar overigens. Morgen staat hij in mijn top 10.
Ik heb mijn favoriete filmpjes.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:![]()
Dat je het ff weet he!![]()
Maar heb verders geen filmpjes geupload, staan er toch al zat op
All you need is earsquote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]![]()
Maar als je dat eenmaal hoort dan gaat het er ook niet meer uit.
Ik hoor dat dus echt.
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Outquote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]![]()
Maar als je dat eenmaal hoort dan gaat het er ook niet meer uit.
Ik hoor dat dus echt.
Favorieten heb ik inderdaad genoeg in m'n accountquote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete filmpjes.
Zoals deze: 25th anniversary Motown, Jackson 5.
Ik had het altijd met Wanna Be Startin' Somethin', moeilijk te verstaan dat lied, maar óh zo goedquote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Out
Met een beetje fantasie kun je ook 'tis een stinkbeat' horen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Out
Deze ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Favorieten heb ik inderdaad genoeg in m'n account
Dag denthemen, heb je mijn vraag over dat tijdschrift dat je hebt met de posters gezien?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik had het altijd met Wanna Be Startin' Somethin', moeilijk te verstaan dat lied, maar óh zo goed
Ongetwijfeldquote:
hihiquote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, er staan zoveel verschillende video's in m'n favorietenlijst. Zo nu en dan voeg ik er weer eens wat aan toe als ik me verveel
Daar verstond ik vroeger ook hele andere teksten in, totdat ik een keer de lyrics erop na lasquote:Op maandag 20 juli 2009 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik had het altijd met Wanna Be Startin' Somethin', moeilijk te verstaan dat lied, maar óh zo goed
Ben het wel met jullie eens...soms is het moeilijk te verstaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar verstond ik vroeger ook hele andere teksten in, totdat ik een keer de lyrics erop na las
P.Y.T....een nummer waar je blij van wordt.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef Rnnz het volgende:
Wat te denken van P.Y.T.?
Ik wist eerst helemaal niet dat hij 'tender loving care' zingt in het refrein.. het klinkt zo snel en opgepropt.
Is lastig inderdaad, maar is er wel uit te halen als je goed luistert. Laten we maar niet beginnen over een Tabloid Junkie of Privacyquote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef Rnnz het volgende:
Wat te denken van P.Y.T.?
Ik wist eerst helemaal niet dat hij 'tender loving care' zingt in het refrein.. het klinkt zo snel en opgepropt.
Privacy? Waar gaat dat nummer over?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is lastig inderdaad, maar is er wel uit te halen als je goed luistert. Laten we maar niet beginnen over een Tabloid Junkie of Privacy
Sorry, wel gelezen maar vergeten te antwoordenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dag denthemen, heb je mijn vraag over dat tijdschrift dat je hebt met de posters gezien?
Ik twijfel of hij wel echt in zulke 'goede staat' was. Tuurlijk, hij zal best wel wat hebben kunnen dansen gezien de eerdere beelden, maar of het enigszins in vergelijking is met vroeger? Als hij inderdaad zo volgepropt is met drugs ben ik benieuwd. Ook z'n wel erg magere lichaam helpt niet echt mee.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Jacko Movie of Rehearsals “Will Show Everyone What Good Shape He Was In”
Monday, July 20, 2009
Celebrity, Movies, Music / By Roger Friedman
Tags: Michael Jackson
I told you right after Michael Jackson died that AEG Live had 100 hours of rehearsal footage on film. I also told you that they had enough music for 2 live CDs. Some people are just reporting this now. Better late than never.
Randy Phillips of AEG Live was described in another column yesterday as being “ghoulish” about all this. Far from it: the film Phillips and Kenny Ortega are racing to put together could mean $100 million for the Jackson estate, meaning Michael’s kids. That’s a gift of foresight.
Phillips says the footage — which was shown this week to Paramount, Sony, Universal and Fox — “will show everyone the incredible shape Michael was in. He’s in all the decision making about how the show is being put together. No one will be able to say he was out of it.”
From the beginning, we knew he’d had two incredible rehearsals back to back right before he died. The film will show all the auditions leading up to those shows, including the ones with dancers and musicians. Ironically, it’s the movie Michael always dreamt of making but could never get together.
Phillips says everyone’s working overtime getting the final presentation in order. He did not tell me this, but I do expect that for Christmas we will have this film, a companion CD soundtrack from Sony, and a box set of CDs as well.
And: just so Michael’s fans know, the August 29th date in London is still on hold. A decision will be made soon whether to go ahead with it. Phillips says it requires transporting much of the production from Los Angeles — and just for one night.
Goed om te weten wat de rehearsals betreft. Maar een boxset van Sony, ik durf haast niet te denken om wat voor soort boxset het dan zou moeten gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Jacko Movie of Rehearsals “Will Show Everyone What Good Shape He Was In”
Monday, July 20, 2009
Celebrity, Movies, Music / By Roger Friedman
Tags: Michael Jackson
I told you right after Michael Jackson died that AEG Live had 100 hours of rehearsal footage on film. I also told you that they had enough music for 2 live CDs. Some people are just reporting this now. Better late than never.
Randy Phillips of AEG Live was described in another column yesterday as being “ghoulish” about all this. Far from it: the film Phillips and Kenny Ortega are racing to put together could mean $100 million for the Jackson estate, meaning Michael’s kids. That’s a gift of foresight.
Phillips says the footage — which was shown this week to Paramount, Sony, Universal and Fox — “will show everyone the incredible shape Michael was in. He’s in all the decision making about how the show is being put together. No one will be able to say he was out of it.”
From the beginning, we knew he’d had two incredible rehearsals back to back right before he died. The film will show all the auditions leading up to those shows, including the ones with dancers and musicians. Ironically, it’s the movie Michael always dreamt of making but could never get together.
Phillips says everyone’s working overtime getting the final presentation in order. He did not tell me this, but I do expect that for Christmas we will have this film, a companion CD soundtrack from Sony, and a box set of CDs as well.
And: just so Michael’s fans know, the August 29th date in London is still on hold. A decision will be made soon whether to go ahead with it. Phillips says it requires transporting much of the production from Los Angeles — and just for one night.
Hmm....ik ben dus op zoek naar eentje, maar ik ben best kieskeurig. Het moet bij mij passen zeg maar, voordat ik em aan de muur hang. Dus....is het heel veel gevraagd om een paar foto's te nemen? En dan gaat het mij om die van de concerten.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry, wel gelezen maar vergeten te antwoorden
Het zijn dus 16 posters, 1 van heel jong, een mooie van Thriller, de cover van Bad, nog 1 van Bad (1.78!!), daarnaast nog wat posters van concerten en 1 van zijn persconferentie van This is it.
Niet dat ik denthemens' verkoop wil dwarsbomenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hmm....ik ben dus op zoek naar eentje, maar ik ben best kieskeurig. Het moet bij mij passen zeg maar, voordat ik em aan de muur hang. Dus....is het heel veel gevraagd om een paar foto's te nemen? En dan gaat het mij om die van de concerten.
Ik twijfel ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij wel echt in zulke 'goede staat' was. Tuurlijk, hij zal best wel wat hebben kunnen dansen gezien de eerdere beelden, maar of het enigszins in vergelijking is met vroeger? Als hij inderdaad zo volgepropt is met drugs ben ik benieuwd. Ook z'n wel erg magere lichaam helpt niet echt mee.
Die van de concerten zijn wat kleinere, mocht je echt een mooie willen ophangen moet je deze zeker niet doen. Overigens zie ik net dat de kwaliteit van de grootste poster echt ruk isquote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hmm....ik ben dus op zoek naar eentje, maar ik ben best kieskeurig. Het moet bij mij passen zeg maar, voordat ik em aan de muur hang. Dus....is het heel veel gevraagd om een paar foto's te nemen? En dan gaat het mij om die van de concerten.
Ja wat ik al zei, zo'n blaadje is gewoon leuk om te hebben, maar om echt iets moois op te hangen moet je niet met zoiets komenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet dat ik denthemens' verkoop wil dwarsbomen![]()
Maar bij de Expo hebben ze opeens volop Michael Jackson posters (opeens, heel gek) Ook hadden ze een onwijs vette 3D poster, kost je alleen een 50 euro...
Ja, ik weet heel goed wat ik wil hebben, maar dat is tot nu toe niet op posters verschenen, alleen op foto's.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet dat ik denthemens' verkoop wil dwarsbomen![]()
Maar bij de Expo hebben ze opeens volop Michael Jackson posters (opeens, heel gek) Ook hadden ze een onwijs vette 3D poster, kost je alleen een 50 euro...
Nou, hij hoeft voor mij niet knalgroot te zijn, maar ook niet te klein.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die van de concerten zijn wat kleinere, mocht je echt een mooie willen ophangen moet je deze zeker niet doen. Overigens zie ik net dat de kwaliteit van de grootste poster echt ruk is
Nog een half jaarquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Rnnz het volgende:
Mooi verjaardagscadeau voor mij dan (december).
Vind 'm ook hier, en een heel stuk goedkoperquote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ik weet heel goed wat ik wil hebben, maar dat is tot nu toe niet op posters verschenen, alleen op foto's.
Ik was idd. nog van plan bij de Expo langs te gaan. En 50 euro, als het echt degene is die ik wil hebben...dan heb ik dat ervoor over. Als eerbetoon.
Zal er kijken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anders kun je het misschien bij allposters.com proberen Robijntje,is bovendien een Nederlands bedrijf. Heb er vaker wat besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |