Geweldig nummer. Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt goed naar geluisterd, voor mij hield het album na History altijd op. De keren dat ik Little Susie en Smile heb geluisterd voor z'n overlijden zijn echt op 2 vingers te tellen volgens mij. Maar nuquote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef Robijn1961 het volgende:Bobbie, wat verrassend, Little Susie op 1.
Smile schijnt zijn lievelingsnummer te zijn geweest. Tja, als je naar de tekst luistert...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:40 schreef PimD het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Eerlijk gezegd heb ik er nooit echt goed naar geluisterd, voor mij hield het album na History altijd op. De keren dat ik Little Susie en Smile heb geluisterd voor z'n overlijden zijn echt op 2 vingers te tellen volgens mij. Maar nu
Ik vind dat zo'n mooi en tegelijkertijd een zielig nummer. Het intro is alquote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef Robijn1961 het volgende:
Bobbie, wat verrassend, Little Susie op 1.
Ik vind deze wel gaafquote:Op maandag 20 juli 2009 00:51 schreef Rnnz het volgende:
Amplified, een kwaliteitsmerk met veel leuke shirts, heeft nu ineens ook tig Michael Jackson-shirts.
http://www.jeansandfashion.com/catalog.php?process=group&show=group&id=8&page=3
Hm.... even kijken.
Hadden om een top tien gevraagdquote:Op maandag 20 juli 2009 01:17 schreef AgeEll het volgende:
mijn top 25 van het moment, super moeilijk btw.
Ben opgegroeid met Bad/Dangerous. Sinds zijn dood vooral ouder werk geluisterd en Thriller echt ondekt. voor de rest veel Jackson 5 geluisterd, Off the Wall blijft all-time favourite. Sinds de memorial draai ik smile ook grijs.
01. P.Y.T. (Pretty Young Thing).
02. J5 Who's Lovin' You.
03. Get On The Floor.
04. Smile.mp3
05. Baby Be Mine.
06. Beat It.
07. Human Nature.
08. J5 Never Can Say Goodbye
09. Will You Be There (long).
10. J5 Farewell My Summer Love
11. Man in the Mirror.
12. Liberian Girl.
13. Rock With You.
14. Remember The Time.
15. Workin' Day And Night.
16. Earth Song.
17. I Can't Help It.
18. Billie Jean.
19. Who Is It
20. Give Into Me.
21. Break Of Dawn
22. Speed Demon
23. In The Closet.
24. J5 Goin' Back To Indiana
25. The Lady In My Life.
Ik hoor "talk to me woman".quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie bij Give In To Me ook het gevoel dat hij 'trying to be a woman' zingt in plaats van 'talk to me woman'?![]()
Heerlijke gitaar overigens. Morgen staat hij in mijn top 10.
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Video van de audities, waar Michael toekijkt
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1706182
Check 'm z'n kauwgom kauwen he![]()
Z'n kinderen hebben het ook van geen vreemden hoor (en hij ook niet, gezien Joe op de memorial)
Beetje vergezocht hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie bij Give In To Me ook het gevoel dat hij 'trying to be a woman' zingt in plaats van 'talk to me woman'?![]()
Heerlijke gitaar overigens. Morgen staat hij in mijn top 10.
Ik heb mijn favoriete filmpjes.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:![]()
Dat je het ff weet he!![]()
Maar heb verders geen filmpjes geupload, staan er toch al zat op
All you need is earsquote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]![]()
Maar als je dat eenmaal hoort dan gaat het er ook niet meer uit.
Ik hoor dat dus echt.
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Outquote:Op maandag 20 juli 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]![]()
Maar als je dat eenmaal hoort dan gaat het er ook niet meer uit.
Ik hoor dat dus echt.
Favorieten heb ik inderdaad genoeg in m'n accountquote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete filmpjes.
Zoals deze: 25th anniversary Motown, Jackson 5.
Ik had het altijd met Wanna Be Startin' Somethin', moeilijk te verstaan dat lied, maar óh zo goedquote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Out
Met een beetje fantasie kun je ook 'tis een stinkbeat' horen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met Burn This Disco Out
Deze ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Favorieten heb ik inderdaad genoeg in m'n account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |