staat op de wikiquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Tripless het volgende:
Zet mij snel eens in de OP!Man, 18 jaar, Student Journalistiek. Gisteren heb ik trouwens al op het terras gezeten op de Heuvel en bij de Cul, nu is het toch al aardig gezellig in de stad. Alleen waren ze voor ons tafeltje op straat aan het bekvechten, een stel kinderen van 12/13 jaar. Dan zit je toch maar mooi op de eerste rij he?
jah dacht ik ook aanquote:
Verdien je nu genoeg om iets te kopen waar je minimaal 5 jaar in gaat wonen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
ok even volgende:
als je op jezelf wilt gaan wonen:
wat is beter:
eerst klein flatje huren en dan verder kijken
of gelijk voor kopen gaan ?
en:
kans is aanwezig dat je binnenkort misschien werkeloos bent. Ik wil eigenlijk binnenkort toch wel gaan rondkijken maar zit dus met het werk probleem
hypotheek en heel die zooi kan ik niet krijgen vanwege de baan. maar denk gewoon beste is om even te wachten tot er meer zekerheid is
maar dan alsnog:
eerst huren en klein beginnen of gelijk kopen ?
is niet zeker of ik over half jaar nog baa nheb: dus neequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Verdien je nu genoeg om iets te kopen waar je minimaal 5 jaar in gaat wonen?
Pas als je langer dan ongeveer 5 jaar ergens woont, is kopen goedkoper dan huren.
dat kloptquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef styliste het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om in een huurwoning eerst eens je eigen draai te vinden. Eerst eens kijken wat je prettig vind. Misschien heb je wel behoefte aan heel veel ruimte, of juist niet. Misschien kom je er achter dat je het heerlijk vind om in de keuken te staan (ik noem maar even iets he?) en wil je in je eigen huis dus een grote keuken.
En in een huurhuis kom je er achter wat je aan onderhoud etc moet doen zonder dat het jou wat kost (de grote dingen dan he?). Dan kan je altijd zeggen, ok, ik weet genoeg, ik ga een huis kopen. en met een maand ben je uit je huurhuis weg als het nodig is...
Je baan kun je altijd kwijtraken (toegegeven, de kans is in het huide economische klimaat wel groter). Als je geen tophypotheek neemt/hoeft te nemen, hoeft werkeloosheid nog niet te betekenen dat je je huis kwijtraakt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:22 schreef oompaloompa het volgende:
ik denk dat nhet sowieso niet slim is zolang je onduidelijkheid hebt over je werk. om iets te kopen.
jah markt is nu wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef Guard het volgende:
Sta je ingeschreven bij Woning in zicht? Als je daar al wat langer ingeschreven staat (en dus een behoorlijke inschrijfduur hebt opgebouwd) is een huurwoning zeker aantrekkelijk.
Huren is niet verkeerd om aan het "op jezelf wonen" te wennen, maar ik zou zeker niet te lang huren. Als je particulier of via een bureau als rotsvast of directwonen huurt betaal je vaak veel voor weinig (voorbeeld; ik huurde een studio(-tje) voor bijna 500 euro per maand, nu heb ik een koopwoning waarvan de benedenverdieping al twee keer zo groot is, en betaal ik nog geen 750 euro p.m. aan alle vaste lasten (hypohteek, verzekering, energie)).
De huidige huizenmarkt is zeer intressant voor de starter, je hebt niets te verkopen, dus kun je meteen in een huis trekken, waat voor de verkoper zeer aantrekkelijk is, deze heeft waarschijnlijk al een ander huis gekocht of op het oog en wil er dus snel vanaf. Dat kan een zeer gunstige invloed hebben op de prijs. De verkoper van mijn huidige woning wilde er ook vanaf. Binnen een half uur had ik al ruim 10.000 euro van de prijs weten te halen, terwijl het een zeer redelijke vraagprijs was.
en dan de breakdance in, kotsen en weer zuipenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef toma het volgende:
Maandag mezelf maar flink bezatten op de kermis
toen ik gisteren een stukje over de kermis liep zag ik al 2 breakdances. Maar die breakdance die bij het gemeentehuis staat was vroeger echt mijn favoriete kermis attractie, ben er wel 100 keer ingeweest denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan de breakdance in, kotsen en weer zuipen
Ik moet al kotsen als ik naar zo'n attractie kijk. Ben er ook nooit in geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
toen ik gisteren een stukje over de kermis liep zag ik al 2 breakdances. Maar die breakdance die bij het gemeentehuis staat was vroeger echt mijn favoriete kermis attractie, ben er wel 100 keer ingeweest denk ikWel natuurlijk staand in zo'n karretje, dat was toen stoer
ik ook, nu krijg je er echt niet meer inquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:54 schreef toma het volgende:
[..]
Ik moet al kotsen als ik naar zo'n attractie kijk. Ben er ook nooit in geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:59 schreef aardappel het volgende:
TVPQFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik dus nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:54 schreef toma het volgende:
[..]
Ik moet al kotsen als ik naar zo'n attractie kijk. Ben er ook nooit in geweest.
die breakdance bij het stadhuis is van Hoefnagels (die hebben hem afgelopen jaar gekocht van een belgisch attractiepark).quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
toen ik gisteren een stukje over de kermis liep zag ik al 2 breakdances. Maar die breakdance die bij het gemeentehuis staat was vroeger echt mijn favoriete kermis attractie, ben er wel 100 keer ingeweest denk ikWel natuurlijk staand in zo'n karretje, dat was toen stoer
jah zo lijkt het inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:19 schreef Guard het volgende:
[..]
die breakdance bij het stadhuis is van Hoefnagels (die hebben hem afgelopen jaar gekocht van een belgisch attractiepark).
De thuishaven van Hoefnagels zit zowat naast het huis van mijn ouders.
Vroeger zetten ze wel eens vlak voor het begin van het seizoen een atrractie op op hun erf, machtig mooi was dat, stond ik altijd bij te kijken. Ik vond het geweldig hoe ze van die attracties uit het niets (zo leek het) konden opbouwen.
ik word al ziek als ik langer dan een uur in een auto zitquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik dus niet
ben echt een keer booster, xtreme en breakdance achter elkaar zonder ziek te worden.
o wagen ziek ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef toma het volgende:
[..]
ik word al ziek als ik langer dan een uur in een auto zit
gelukkig valt het tegenwoordig wel mee maar vroeger spauwde ik alles onder.
ja wagen, boot, vlieg .....quote:
Had het vroeger heel erg in de auto. Mijn tante heeft me toen een aantal "trucjes" genoemd om niet ziek te worden, zoals zingen (alleen niet zo leuk voor de andere inzittendenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
ja wagen, boot, vlieg .....
bewegingsziekte.
Vroeger had ik het wel veel erger dan nu maar ik heb er nog steeds last van. Ben verschillende keren met m'n maten naar Six Flags (tegenwoordig Walibi world oid) geweest maar elke keer als ik daar was ben ik ziek geweest. Ga er ook niet meer heen.
oh een boot! heerlijk!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
bewegingsziekte.
Vroeger had ik het wel veel erger dan nu maar ik heb er nog steeds last van. Ben verschillende keren met m'n maten naar Six Flags (tegenwoordig Walibi world oid) geweest maar elke keer als ik daar was ben ik ziek geweest. Ga er ook niet meer heen.
Vooral in een boot heb ik het heel erg. Ben nog nooit zo ziek geweest als in een rondvaartbootje in Turkije.
vriendin is ook wagen ziek, maar gaat gewoon voor in zitten en is het goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
bewegingsziekte.
Vooral in een boot heb ik het heel erg. Ben nog nooit zo ziek geweest als in een rondvaartbootje in Turkije.
je moet inderdaad goed naar buiten kijken omdat je voelt dat je beweegt maar het in de auto zelf niet ziet, daar word je meestal misselijk vanquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Had het vroeger heel erg in de auto. Mijn tante heeft me toen een aantal "trucjes" genoemd om niet ziek te worden, zoals zingen (alleen niet zo leuk voor de andere inzittenden) en niet rondkijken, maar concentreren op de doorlopende witte streep aan de kant.
Nooit meer ergens last van gehad
Same here, ik was er ook totaal niet mee bezig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:45 schreef krioro het volgende:
Ik had niet eens door dat de kermis volgende week al is, totdat iemand het er toevallig over had 2 dagen geleden.
Niet in het centrum geweest de afgelopen dagen dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:45 schreef krioro het volgende:
Ik had niet eens door dat de kermis volgende week al is, totdat iemand het er toevallig over had 2 dagen geleden.
Neuh.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
Niet in het centrum geweest de afgelopen dagen dan?
sowieso te langquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
het is vast al gezegd maar dan is het niet blijven hangen... tot wanneer is de kermis open?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:52 schreef styliste het volgende:
het is vast al gezegd maar dan is het niet blijven hangen... tot wanneer is de kermis open?
Juistquote:
quote:
2500 vind ik ook weer TEquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Stond gister met een aantal mensen te kletsen die dit jaar niet op vakantie gaan omdat ze liever naar de kermis gaan. Op mijn vraag hoeveel ze dan in godsnaam uit gaan geven op de kermis, zeiden ze bloedserieus "een euro of 2500, wij sparen hier het hele jaar voor". Er zijn dus echt mensen die compleet leven voor de kermis
Oke...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Stond gister met een aantal mensen te kletsen die dit jaar niet op vakantie gaan omdat ze liever naar de kermis gaan. Op mijn vraag hoeveel ze dan in godsnaam uit gaan geven op de kermis, zeiden ze bloedserieus "een euro of 2500, wij sparen hier het hele jaar voor". Er zijn dus echt mensen die compleet leven voor de kermis
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekkenquote:
tilurgse kermis niet zo moeilijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekken
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tilurgse kermis niet zo moeilijk
best prijzig
blijkbaar te weinig om ze weg te houdenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
jah weet niet precies, maar vind knappe prestatie hoe ze het elk jaar opbouwenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef VoreG het volgende:
Agh als je niet op vakantie gaat, waarom niet.
Ik heb voor Sensation ook zo'n 250 euro uitgetrokken : '). Kost me weer 10 jaar sparen.
vanavond kun je er makkelijk 2 uur ofzo over doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef Tripless het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nog
Ik ben vanmiddag eens over de kermis gelopen, zonder bij kraampjes/attracties lang stil te staan. Toch zo'n 1,5 uur aan het lopen wil je alles gezien hebben. Met de kermis zal ik dat rondje dan ook niet te vaak maken. Ik ben meer van een ander (bier) rondje.
goeie morgen mevrouwquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! *weer richting werk gaat*.
Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
ok even volgende:
als je op jezelf wilt gaan wonen:
wat is beter:
eerst klein flatje huren en dan verder kijken
of gelijk voor kopen gaan ?
en:
kans is aanwezig dat je binnenkort misschien werkeloos bent. Ik wil eigenlijk binnenkort toch wel gaan rondkijken maar zit dus met het werk probleem
hypotheek en heel die zooi kan ik niet krijgen vanwege de baan. maar denk gewoon beste is om even te wachten tot er meer zekerheid is
maar dan alsnog:
eerst huren en klein beginnen of gelijk kopen ?
Is dat 200 euro per avond?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef Tripless het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nog
2500? als je met je gezin overal in gaat wellicht:Pquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekken
o ga jij vanavond ook alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.
We hebben alles een na gelopen, en voor de eerste keer, weetje, huren is beter. Je hebt een stuk minder lasten, ook al is het duurder (in the end). Een vriend van mij betaald 600euro hypotheek, maar wel de rest van zn leven. Ik betaal nu (in tottaal met alles) 1200 euro (/3) voor zolang IK dat wil.
Mijn plan is om eerst eventjes op me zelf te kunnen vertrouwen met alle uitgaven, huishoudelijke dingen. Ik weet niet precies hoe jong je bent, maar als je met je 30 een huis koopt, heb je nog tijd zat niet?
Dat is mijn plan tenminste.
PS:
KERMISSSSS VANAAVVNOONONODDD WOOT
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Same here, ik was er ook totaal niet mee bezig.
Ik zit ook te denken over kopen, maar dan pas over twee jaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.
We hebben alles een na gelopen, en voor de eerste keer, weetje, huren is beter. Je hebt een stuk minder lasten, ook al is het duurder (in the end). Een vriend van mij betaald 600euro hypotheek, maar wel de rest van zn leven. Ik betaal nu (in tottaal met alles) 1200 euro (/3) voor zolang IK dat wil.
Mijn plan is om eerst eventjes op me zelf te kunnen vertrouwen met alle uitgaven, huishoudelijke dingen. Ik weet niet precies hoe jong je bent, maar als je met je 30 een huis koopt, heb je nog tijd zat niet?
Dat is mijn plan tenminste.
PS:
KERMISSSSS VANAAVVNOONONODDD WOOT
Ja ik denk het wel, sowieso oliebollen halen, is traditie! Na het werk ff naar huis, hapje eten, indrinken met een paar vrienden en dan de kermis overquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ga jij vanavond ook al
hoop wel droog blijft haha :d
wij gaan ook weer met de gehele groep haha.
thanks voor de tip btw
en 200 is idd denk ik per avond
heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken over kopen, maar dan pas over twee jaar.
Er zijn twee dingen die kopen aantrekkelijker laten lijken maar het uiteindelijk niet zijn. (kromme zin sorry)
Ten eerste vaste lasten qua opknappen enzo. In een huurhuis hoef je niet bang te zijn dat je dak gaat lekken want dat wordt gerepareerd etc. Als je koopt zou je eigenlijk elke maand iets extras af moeten schrijven voor wanneer iets het begeeft.
Vervolgens betaal je 10(?) procent "belasting" over de aankoop, voordat je die er uit hebt, ben je al weer een aantal jaar verder. Kopen wordt dus pas goedkoper dan huren na een lange tijd.
Verder hebben we in Tilburg best goede regelingen voor starters. Ik las dat je een baan had crazy-m, als die een beetje ok betaalt, of als je met een partner bent, dan kun je het beste bij Vesteda kijken. Wij hebben een ideaal appartement via vesteda gekregen binnen twee weken. Hartje centrum, en groot voor de prijs. Als je daar iets meer over wilt weten moet je maar roepen
Vesteda? dat ken ik niet, ik heb gewoon direct wonen gebruikt. Leuke vrouwen die er werken, maar that's it. Ze lichten je op waar je bij staat. Maar ik wilde snel iets, ook al door alles heen, heb ik een prima huis, net uit de renovatie. Echt super. Mn slaap kamer is 30m2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Verder hebben we in Tilburg best goede regelingen voor starters. Ik las dat je een baan had crazy-m, als die een beetje ok betaalt, of als je met een partner bent, dan kun je het beste bij Vesteda kijken. Wij hebben een ideaal appartement via vesteda gekregen binnen twee weken. Hartje centrum, en groot voor de prijs. Als je daar iets meer over wilt weten moet je maar roepen
Vrienden wellicht?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.
verder geen partner,
* Crazy-M is single
Er van uitgaande dat je je baan behoudt, wat is dan ongeveer het geld dat je per maand uit wilt geven? (excl. water licht enzo maar inc. andere kosten)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.
verder geen partner,
* Crazy-M is single
haha, oliebollen ... nee dank je wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:13 schreef magge het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, sowieso oliebollen halen, is traditie! Na het werk ff naar huis, hapje eten, indrinken met een paar vrienden en dan de kermis over
denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je je baan behoudt, wat is dan ongeveer het geld dat je per maand uit wilt geven? (excl. water licht enzo maar inc. andere kosten)
jah, weet niet, kijk natuurlijk goede vrienden maar om gelijk elke dag mee door te brengen als het ware ...quote:
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoeg
ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
pfft 30 euro per kwartaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bij
o Dat valt inderdaad mee.quote:
Dat is best cheap.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
Wellichtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, oliebollen ... nee dank je wel.
dus kans is dat ik jou tegen lijf loop haha
denk even spieken in je fobo, zie ik niksquote:
Sorryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk even spieken in je fobo, zie ik niks
dan roep maar als je me ziet hahaquote:
19:30 dacht ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Tripless het volgende:
Hoe laat is de kermis exact open vanavond? Eerst heb je die Wolter, 'ik-heb-een-afschuwelijke-versie-gemaakt-van-Viva-Colonia' Kroes die gaat optreden. Maar ik geloof dat om half 7 de attracties opengaan. Kan iemand dit bevestigen?
Fijn!quote:
Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef Tripless het volgende:
[..]
Fijn!Nu kan ik vandaag ook al eventjes naar de kermis. Ik kan maar tot 8 uur, dus komt mij prima uit. Trouwens: ik zag dat ze bij Zino ook een buitentap hebben staan. Zouden ze daar hardstyle draaien buiten? Lijkt me in ieder geval sterk. Maar goed: we zullen het wel weten straks!
Daarom denk ik ook van niet. Misschien centrale muziek? Want er staan wel geluidsboxen bij de cafeetjes, dat dan weer wel. Waar maakt een mens zich ook druk om, ongelofelijk. Ik zal rond 6 uur op de Kermis zijn met wat vrienden. Als je iemand in een Roda JC-shirt ziet lopen, weet je wie het is. Zonder flauwekul: heb er zin in.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?
Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuutquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuut1 vriend is wel erg weinig
ik zwart shirt met my real age is 4quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:07 schreef Tripless het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook van niet. Misschien centrale muziek? Want er staan wel geluidsboxen bij de cafeetjes, dat dan weer wel. Waar maakt een mens zich ook druk om, ongelofelijk. Ik zal rond 6 uur op de Kermis zijn met wat vrienden. Als je iemand in een Roda JC-shirt ziet lopen, weet je wie het is. Zonder flauwekul: heb er zin in.
pwnedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuut1 vriend is wel erg weinig
Ik heb 3 jaar wow gespeeld, wow is tofquote:
Ik zei niks negatiefs erover hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar wow gespeeld, wow is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
Ik vind wow voor nerds vinden een beetje voor plebs.quote:
jij ziet de mensheid graag in hokjes hequote:
Mwah, ik moet de uitzondering nog meemaken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij ziet de mensheid graag in hokjes he
oeh, ik ook niet hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah, ik moet de uitzondering nog meemaken.
[ afbeelding ]
Ik zie haar geen World of Warcraft spelen!
over het algemeen klopt dat aardigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij ziet de mensheid graag in hokjes he
lelijk hoofdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:30 schreef aardappel het volgende:
mwa, het kan wel:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_bij_wow_guild.html
(hoewel haar hoofd me niet echt aanstaat =)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:11 schreef oompaloompa het volgende:
Dat is Mia Rose, een pornoster. Haar character heette trouwens ook miarose en is gebanned door blizzard omdat het een offensive name zou zijn. De foto is echt en is haar application bij Aurora. (waarom weet ik dit soort onzin?)
edit voor linkje: http://www.zam.com/story.html?story=16694
quote:would rather be at home raiding, then out at a party.
quote:If you thought Mia Rose was hot before, wait until you see her talk about World of Warcraft.
En ze ging in de porno op haar 19equote:Her rationale for getting into porn was, "we were already fucking the shit out of everybody in our personal lives, so why not?". Before porn she had sex with 98 men.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:42 schreef SwiffMeister het volgende:
Goed nieuws voor metaalhoofden en metaalluisteraars.
Ik hoorde vanmiddag van een insider dat Slayer in December naar 013 komt voor 2 optredens. Wanneer precies wist ook hij nog niet.
De related images daaronder:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:15 schreef toma het volgende:
Vandaag m'n fiets opgehaald. Meteen een stukje gaan toeren.
Wat een fijn apparaat zeg![]()
Hier wat foto's:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
ik zag het ook jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
De related images daaronder:
http://img522.imageshack.us/i/272704040860dscn0464ir1.jpg/?a=V&ci=0&rt=0
http://img522.imageshack.us/i/78377945.jpg/?a=V&ci=0&rt=1
vrouwen die pornosterren herkennenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:11 schreef oompaloompa het volgende:
Dat is Mia Rose, een pornoster. Haar character heette trouwens ook miarose en is gebanned door blizzard omdat het een offensive name zou zijn. De foto is echt en is haar application bij Aurora. (waarom weet ik dit soort onzin?)
Ik heb bij Heuvel 15 op het terras gezeten, 2 euro voor een mooi glas juplierquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:54 schreef Tripless het volgende:
Het was een mooie opening gisteren. Alles zat mee: lekker zonnetje, blauwe lucht en koud bier .. Joh: grandioos! Ik heb me al uiterst goed vermaakt. Jammer dat het weer nu minder wordt. Zolang het maar droog blijft is het goed. Ik ga vanavond weer. Trouwens, ook bij de Boekanier 2 euro voor een biertje. Vind ik dan toch weer jammer. Zet het dan op 1,80. Mensen drinken dan echt veel meer. Omzet wordt dan groter, weet ik zeker. Maar goed, zal ook wel mee te maken hebben dat 2 euro makkelijker is om te betalen. Enfin. Bij welk café hebben jullie gevierd gisteren?
1 uur gaat de kermis dicht, dus rond die tijd gaan alle paupers naar huisquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:08 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben gisteren naar de film geweest (harry potter) maar toen we rond half een terug lkiepen leek het koningsplein al helemaal uitgestorven. Zijn de attracties daar gewoon niet zo boeiend of was heel de kermis al leeg op dat tijdstip?
mensen letten niet op die 20 cent. Omzet wordt daar absoluut niet groter vanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:54 schreef Tripless het volgende:
Het was een mooie opening gisteren. Alles zat mee: lekker zonnetje, blauwe lucht en koud bier .. Joh: grandioos! Ik heb me al uiterst goed vermaakt. Jammer dat het weer nu minder wordt. Zolang het maar droog blijft is het goed. Ik ga vanavond weer. Trouwens, ook bij de Boekanier 2 euro voor een biertje. Vind ik dan toch weer jammer. Zet het dan op 1,80. Mensen drinken dan echt veel meer. Omzet wordt dan groter, weet ik zeker. Maar goed, zal ook wel mee te maken hebben dat 2 euro makkelijker is om te betalen. Enfin. Bij welk café hebben jullie gevierd gisteren?
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Het zit tussen de welbekende oortjes he? 1 euro 80 klinkt veel goedkoper dan 2 hele euro's. Ik let daar zelf nooit echt op, maar volgens mij merk je dat op den duur wel. Ach, dan maar 2 hele euro's spenderen voor een biertje. Er wordt toch gedronken, dat weten de kroegbazen (helaas) ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
mensen letten niet op die 20 cent. Omzet wordt daar absoluut niet groter van
Mensen komen niet naar de kroeg om geld niet uit te geven. Je wilt niet weten wat mensen er door heen jagen aan onzinnige dingen. Die ene krent die geen 2 euro wil betalen die missen we echt nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:43 schreef Tripless het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Het zit tussen de welbekende oortjes he? 1 euro 80 klinkt veel goedkoper dan 2 hele euro's. Ik let daar zelf nooit echt op, maar volgens mij merk je dat op den duur wel. Ach, dan maar 2 hele euro's spenderen voor een biertje. Er wordt toch gedronken, dat weten de kroegbazen (helaas) ook.
Dat klopt. De prioriteiten liggen met de kermis gewoon totaal anders, dat klopt. En met zulke dagen let je inderdaad niet op de uitgaven. Doe je dat wel, dan kan ik je garanderen dat je het niet naar je zin zult hebben. Als je maar plezier hebt. Ik kijk ook niet op een euro meer of minder, omdat ik toch blijf drinken. Maar iets goedkoper kan natuurlijk altijd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mensen komen niet naar de kroeg om geld niet uit te geven. Je wilt niet weten wat mensen er door heen jagen aan onzinnige dingen. Die ene krent die geen 2 euro wil betalen die missen we echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We should not be moved!
Staat de hele dag al op. Als ik niet op de kermis ben, staat deze zender op. Vanmorgen had ik Rowwen Heze aangevraagd met Limburg. Één minuut daarna werd hij al gedraaid: super! Ik vind dit idee echt geweldig. Glazen Huis-concept blijft gewoon goed. Alleen zie ik het volgend jaar zo komen dat Villa Pardoes zich hierin gaat mengen bijvoorbeeld. Dus dat ze echt platen gaan draaien voor het goede doel. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Want dan schieten binnen no-time allemaal van zulke dingen uit de grond. Maar KermisFM is zeker een aanwinst!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:31 schreef Mirjam het volgende:
dag schatjes, luisteren jullie al naar www.kermisfm.nl ?
het is inderdaad erg gezellig hierquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:42 schreef Tripless het volgende:
[..]
Staat de hele dag al op. Als ik niet op de kermis ben, staat deze zender op. Vanmorgen had ik Rowwen Heze aangevraagd met Limburg. Één minuut daarna werd hij al gedraaid: super! Ik vind dit idee echt geweldig. Glazen Huis-concept blijft gewoon goed. Alleen zie ik het volgend jaar zo komen dat Villa Pardoes zich hierin gaat mengen bijvoorbeeld. Dus dat ze echt platen gaan draaien voor het goede doel. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Want dan schieten binnen no-time allemaal van zulke dingen uit de grond. Maar KermisFM is zeker een aanwinst!!
je hebt nu al veel voor villa pardoes, de wens vijver enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:42 schreef Tripless het volgende:
[..]
Staat de hele dag al op. Als ik niet op de kermis ben, staat deze zender op. Vanmorgen had ik Rowwen Heze aangevraagd met Limburg. Één minuut daarna werd hij al gedraaid: super! Ik vind dit idee echt geweldig. Glazen Huis-concept blijft gewoon goed. Alleen zie ik het volgend jaar zo komen dat Villa Pardoes zich hierin gaat mengen bijvoorbeeld. Dus dat ze echt platen gaan draaien voor het goede doel. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Want dan schieten binnen no-time allemaal van zulke dingen uit de grond. Maar KermisFM is zeker een aanwinst!!
Ik luister ook even om te kijken, heb 10 sec naar een haperende cd zitten luisteren :/quote:
jah nu ook alweerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik luister ook even om te kijken, heb 10 sec naar een haperende cd zitten luisteren :/
wordt heel hard aan gewerktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik luister ook even om te kijken, heb 10 sec naar een haperende cd zitten luisteren :/
Oké, voor deze keer zal ik het door de vingers zienquote:
ok, Woei,quote:
Nu stiltequote:
Er is maar één manier om van je kater af te komen: BIER DRINKEN!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, Woei,
Manier om snel van kater af te komen !!!
Laat dat ook nog eens kloppen. Het eerste biertje gaat dan meestal moeilijk af, maar het tweede zal weer zoals normaal zijn: heerlijk! Nog een manier om van de kater af te komen is om het dierenasiel te bellen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
Er is maar één manier om van je kater af te komen: BIER DRINKEN!
ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:56 schreef Tripless het volgende:
[..]
Nog een manier om van de kater af te komen is om het dierenasiel te bellen.
Leuk meisjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:11 schreef oompaloompa het volgende:
Strak blauwe lucht zelfs!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:08 schreef VoreG het volgende:
Het zou nu al twee dagen moeten regenen inderdaad, maar tot nu toe heb ik alleen maar zon gezien! Alleen maar goed!
Waarom in plaats van?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
nieuwe achtbaan efteling 2010
in plaats van de pegasus
Linkje naar het artikelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
in plaats van de pegasus
thanks, was ik te lui voorquote:
ik heb je al gefeliciteerd blindequote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Jarig, maar niet in Tilburg![]()
Succes met de pils en wijn.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Jarig, maar niet in Tilburg![]()
Succes met de pils en wijn.
Jammer dat de Pegasus weg gaat, een "woodie" erbij was mooier geweest dan vervangingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
in plaats van de pegasus
Dat denk ik ook niet nee...quote:
Ik vind de Pegasus ook leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat de Pegasus weg gaat, een "woodie" erbij was mooier geweest dan vervanging
nu krijg je 2 woodies hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dat de Pegasus weg gaat, een "woodie" erbij was mooier geweest dan vervanging
mja ik had het 2 weken terug al ergens gehoord.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik hoorde het vandaag pas en nu al in de krant?!
was alleen nog niet bekend wat er in de plaats zou komen. maar dat de pegasus stil stond was wel bekend naar wat ik gehoord heb.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:47 schreef Tegan het volgende:
Maarja, dat waren allemaal roddels, gisteren is pas bevestiging en een persbericht gekomen waarschijnlijk...
Hij stond stil ja. Dat er iets nieuws kwam of dat hij gemaakt werd was niet zeker.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was alleen nog niet bekend wat er in de plaats zou komen. maar dat de pegasus stil stond was wel bekend naar wat ik gehoord heb.
ja meer wist ik er ook niet vanquote:Op zondag 19 juli 2009 09:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij stond stil ja. Dat er iets nieuws kwam of dat hij gemaakt werd was niet zeker.
omg hahahaquote:Op zondag 19 juli 2009 09:30 schreef theKiD het volgende:
Of je word om kwart voor 8 op zondagmorgen wakker, kijkt op je telefoon, ziet dat je 11 oproepen hebt gemist. En 3 gemiste smsjes..
Bel je terug, blijken er 2 dames al 4 uur voor op straat in hun auto te liggen slapen, omdat die midden in de nacht ff naar tilburg zijn gereden.. Toch maar ff ontbijtje gemaakt net voor ze
Laatste sms die ik vannacht kreeg was: Goedeavond! Of is het goedemorgen als je dit leest?quote:Op zondag 19 juli 2009 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg hahaha
dat krijg jij dan weer voor elkaar haha
das ook weer zoquote:Op zondag 19 juli 2009 09:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laatste sms die ik vannacht kreeg was: Goedeavond! Of is het goedemorgen als je dit leest?
Daar maak ik niet uit op dat ze langskomen.. En als ik er niet op reageer, kunnen zullie er vanuit gaan dat ik lig te slapen? Toch?
Niet dat ik t niet waardeer hoor..
Hij is kapot, dusja. Iedere winter timmerden ze er onderhoud een hele nieuwe Pegasus aan vastquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Damn ik heb nog plannen om binnenkort een keertje naar de Efteling te gaan, jammer als dan de Pegasus stil staat. Maar ja dan wel voor het eerst in de vliegende hollanderquote:Op zondag 19 juli 2009 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was alleen nog niet bekend wat er in de plaats zou komen. maar dat de pegasus stil stond was wel bekend naar wat ik gehoord heb.
Tja dat krijg je bij woodies, onderhoudsintensief....quote:Op zondag 19 juli 2009 11:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is kapot, dusja. Iedere winter timmerden ze er onderhoud een hele nieuwe Pegasus aan vast.
Het weer niet zo best? Ben je natgeregend dan toen je aan t surfen was?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:21 schreef toma het volgende:Gefeliciteerd Crazy.
Gisteren gaan surfen op de surfplas in Goirle. Super tof ondanks dat het weer niet zo best was.
Komt meer omdat het de eerste keer was dat ik ging surfen en de wind nogal sterk was. Soms kwamen er vlagen van verschillende hoeken en dat is best irritant als je het nog niet goed kuntquote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het weer niet zo best? Ben je natgeregend dan toen je aan t surfen was?
Wie? Wat? Waar? Waarom? Hoeveel?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:23 schreef styliste het volgende:
[..]
Als jij nou ook meehelpt voor de beestjes wordt je ook groen
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan en dat terwijl ik met een krat vol glazen colaflessen boven m'n hoofd rondloop, erg fijn als mensen dan niet op zij willen gaanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gisteren flink lol gehad in de Ciryhallstreet!
Hmmm op de korte heuvel was het goed te doen, niet te druk, maar wel gezelligquote:Op zondag 19 juli 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan
Stadhuisstraat ook hoor. Heel erg goede sfeer! Zelfs toen het begon te regenen stond iedereen nog feest te vierenquote:Op zondag 19 juli 2009 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmmm op de korte heuvel was het goed te doen, niet te druk, maar wel gezellig
met punt van het krat net op het hoofd tikken... werkt perfect!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan en dat terwijl ik met een krat vol glazen colaflessen boven m'n hoofd rondloop, erg fijn als mensen dan niet op zij willen gaan....
Damn das inderdaad minder zegquote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
damn... gecondoleerdquote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
Nee, verongelukt, maar ik niet precies hoe/wat/waar.....quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
Gecondoleerd...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:01 schreef Guard het volgende:Damn hoor net dat de vriendin van een maat van me is overleden....
De koppijn duurde lang! Binnen was het naderhand gelukkig gezellig druk en niet stampesdruk zoals met carnaval.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer goede avond gisteren inderdaad! Was nu af en toe gene doorkomen aan en dat terwijl ik met een krat vol glazen colaflessen boven m'n hoofd rondloop, erg fijn als mensen dan niet op zij willen gaan....
Yup, stadhuisstraat ben ik te vindenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef toma het volgende:
Morgen avond nog mensen naar de kermis?
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is weer thuis van de kermis.
de bbq enzo is allemaal schitterend verlopen.
nu lekker slapen ben echt kapot haha
Nee heb vandaag alleen even een sms gestuurd, hij belt wel wanneer hij eraan toe is...quote:Op maandag 20 juli 2009 00:38 schreef toma het volgende:
@Guard weet je al een beetje hoe en wat er allemaal is gebeurd?
hehe als ik je heb geraakt mijn excusesquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef existenz het volgende:
[..]
De koppijn duurde lang! Binnen was het naderhand gelukkig gezellig druk en niet stampesdruk zoals met carnaval.
YES YES YES YES YES ! SLAAYEERR!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:42 schreef SwiffMeister het volgende:
Goed nieuws voor metaalhoofden en metaalluisteraars.
Ik hoorde vanmiddag van een insider dat Slayer in December naar 013 komt voor 2 optredens. Wanneer precies wist ook hij nog niet.
zeker rond deze tijd hahaquote:Op maandag 20 juli 2009 10:26 schreef Guard het volgende:
Hey Kid, gefeliciteerd![]()
juli is een mooie verjaardagsmaand in het Tilburg-topic
10 uur meestalquote:Op maandag 20 juli 2009 16:48 schreef roysonny123 het volgende:
Kan iemand me zeggen om hoe laat de winkels in de winkelstraat morgen open zijn?
Morgen eventjes stadden en rondje langs kermis als dat daar ergens in de buurt is
Hiep Hiep Hoeraquote:Op maandag 20 juli 2009 10:14 schreef theKiD het volgende:
Thnx Ophelia![]()
*print uit en gaat inkleuren*
Hahahaquote:Op maandag 20 juli 2009 18:32 schreef theKiD het volgende:
Thnx peoples!![]()
Ik kom net bij Automatic vandaan.. daar heb ik nog ff peukie gedaan op de terugweg vanuit Renesse.Heerle ligt echt afgelegen
Doe eens lief?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef existenz het volgende:
Dorp is een groot woord voor die paar huizen
Ga je me stappen vanavondquote:
Als je het eerder had gevraagd, dan had ik ja gezegd.quote:
Gecondoleerd en sterkte met regelen en alles eromheen Teganquote:Op maandag 20 juli 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd theKiD.
Ik heb heel ander nieuws. Klik.
Idd.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, was druk op de kermis, NIET normaal.
Het is anders niet meer de Roze Maandag die ik ken van een paar jaar geleden. Het is niet echt meer een "homofeest" er komen nu ook een heleboel hetero's op af. Dat ben ik ook, maar ik was toen 1 van de weinige zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:09 schreef nuldertien.net het volgende:
Ben net terug, Roze maandag toch niet helemaal mijn ding (veel vreemde types daar)... Maarja had je kunne verwachten. 't was opzich wel vermakelijk alleen veel te veel geld er doorheen gejaagd..
Nog geen 10 euro over
Fucking wachtrijen bij de stadhuisstraatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:18 schreef VoreG het volgende:
wat een klotevette maandag. Fantastisch volk en nul gezeik!
Ja ik stond op de Heuvel en werd opeens door een of andere 10 tonner in een scootmobiel voor mijn poten gereden. Niet normaal. Met zo'n dag met die dingen door het publiek willen gaan rijden. En dan ook nog verontwaardigd doen omdat ze niet vol gas kon rijden!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef toma het volgende:
Was ook wel tof dat uitgerekend gisteren m'n ouders met m'n gehandicapte zusje naar het gerechtshof moesten om wat financiele zaken voor m'n zusje te regelen. Tering druk op het stadhuisplein en nergens waar je een auto kwijt kunt en dan moet je ook nog eens met een rolstoel door de kermis baggeren. Geen pretje.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:21 schreef Parafernalia het volgende:
Waar is dat punt waar je fietsen kan ophalen die ze uit de stad opgehaald hebben?
quote:Bent u uw fiets kwijt? Dan is hij misschien opgeslagen bij de AFAC. Deze service zit aan de Koopvaardijstraat nummer 19a. Mocht u bij de AFAC langs willen komen dan is het verstandig eerst even te bellen: 013-5820022. Vergeet niet een legitimatiebewijs mee te nemen (rijbewijs, identiteitskaart, verblijfsdocument) en een aankoopbewijs of fietssleutel. Alleen zo kan worden aangetoond wie eigenaar van de fiets is. Als uw fiets bij de AFAC staat, kunt u die tegen betaling van ¤ 10,- weer meekrijgen.
Openingstijden AFAC Koopvaardijstraat:
maandag t/m vrijdag 8.30 - 17 uur
zaterdag 8.30 - 13 uur
Ja da's wel waar hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is anders niet meer de Roze Maandag die ik ken van een paar jaar geleden. Het is niet echt meer een "homofeest" er komen nu ook een heleboel hetero's op af. Dat ben ik ook, maar ik was toen 1 van de weinige zeg maar.Voor wat de definitie van "weinig" dan ook is.
![]()
Dat schiet inderdaad niet opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef toma het volgende:
Was ook wel tof dat uitgerekend gisteren m'n ouders met m'n gehandicapte zusje naar het gerechtshof moesten om wat financiele zaken voor m'n zusje te regelen. Tering druk op het stadhuisplein en nergens waar je een auto kwijt kunt en dan moet je ook nog eens met een rolstoel door de kermis baggeren. Geen pretje.
Hier, Roosendaal, viel de bui opzich wel mee. Even vijf minuten hevig regenen, beetje rommelen en binnen 15min was het klaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:52 schreef Guard het volgende:
Wil ik net zo'n beetje richting kermis gaan, wordt het lekker donker en begint het te rommelen...
Zo te zien op buienradar komt er een flinke bui aan
daar teken ik voor, dan wordt het alsnog een prima avondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier, Roosendaal, viel de bui opzich wel mee. Even vijf minuten hevig regenen, beetje rommelen en binnen 15min was het klaar
Ja, inderdaad. Hier is het nu droog, lekker tempratuurtje & "kleine" zonnestralenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:09 schreef Guard het volgende:
[..]
daar teken ik voor, dan wordt het alsnog een prima avond
Ik ben net op tijd terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:52 schreef Guard het volgende:
Wil ik net zo'n beetje richting kermis gaan, wordt het lekker donker en begint het te rommelen...
Zo te zien op buienradar komt er een flinke bui aan
Och tot nu toe is het allemaal niet vreselijk slecht of zo, het ergste (volgens de buienradar) trekt nu over tilburg, en het zijn nu niet echt slagregens of zo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |