haha, oliebollen ... nee dank je wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:13 schreef magge het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, sowieso oliebollen halen, is traditie! Na het werk ff naar huis, hapje eten, indrinken met een paar vrienden en dan de kermis over
denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je je baan behoudt, wat is dan ongeveer het geld dat je per maand uit wilt geven? (excl. water licht enzo maar inc. andere kosten)
jah, weet niet, kijk natuurlijk goede vrienden maar om gelijk elke dag mee door te brengen als het ware ...quote:
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoeg
ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
pfft 30 euro per kwartaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bij
o Dat valt inderdaad mee.quote:
Dat is best cheap.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
Wellichtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, oliebollen ... nee dank je wel.
dus kans is dat ik jou tegen lijf loop haha
denk even spieken in je fobo, zie ik niksquote:
Sorryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk even spieken in je fobo, zie ik niks
dan roep maar als je me ziet hahaquote:
19:30 dacht ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Tripless het volgende:
Hoe laat is de kermis exact open vanavond? Eerst heb je die Wolter, 'ik-heb-een-afschuwelijke-versie-gemaakt-van-Viva-Colonia' Kroes die gaat optreden. Maar ik geloof dat om half 7 de attracties opengaan. Kan iemand dit bevestigen?
Fijn!quote:
Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef Tripless het volgende:
[..]
Fijn!Nu kan ik vandaag ook al eventjes naar de kermis. Ik kan maar tot 8 uur, dus komt mij prima uit. Trouwens: ik zag dat ze bij Zino ook een buitentap hebben staan. Zouden ze daar hardstyle draaien buiten? Lijkt me in ieder geval sterk. Maar goed: we zullen het wel weten straks!
Daarom denk ik ook van niet. Misschien centrale muziek? Want er staan wel geluidsboxen bij de cafeetjes, dat dan weer wel. Waar maakt een mens zich ook druk om, ongelofelijk. Ik zal rond 6 uur op de Kermis zijn met wat vrienden. Als je iemand in een Roda JC-shirt ziet lopen, weet je wie het is. Zonder flauwekul: heb er zin in.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?
Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuutquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuut1 vriend is wel erg weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |